3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Emise na moto od 400 kg.
Dobrý den pane inženýre.
Musím s politováním konstatovat, že nemáte pravdu. Dneska jsem měl dlouhý telefonní hovor s Vámi doporučovanou SZK. Nota bene, do dnes čekám na Váš e-mail.(Hovořili jsme spolu na motosalonu v Brně) Jedna se o Březolupy u Zlína. Jelikož od roku 2009- (pravděpodobně) máme v naších moto řídicí jednotku a ta musí s "emisemi" komunikovat (z emisí musí vyjet protokol s jedničkami a nulami, které určují jestli dané hodnoty jsou O.K.) a nemají konektor ani software, takže mi bylo řečeno, že mi emise NEUDĚLAJÍ !!!!!! Myslím, že výše zmiňované adresy máte od ing. Říhy z Dekry-Praha. Neví o čem mluví.
Pánové a vy, kteří si myslíte, že máte vyhráno protože v techničáku, v kolonce provozní hmotnost - je číslo menší než 400 kg, tak údajně je to taky špatně. Protože k této hodnotě se připočte 80 kg a rázem jste nad 400 kg a musíte na emise.
Jestli někdo z Vás skutečně narazí na "Emise", které Voyagry umí, prosím dejte vědět.
JOHND píše: Pánové a vy, kteří si myslíte, že máte vyhráno protože v techničáku, v kolonce provozní hmotnost - je číslo menší než 400 kg, tak údajně je to taky špatně. Protože k této hodnotě se připočte 80 kg a rázem jste nad 400 kg a musíte na emise.
??
Asi nebudu sám, komu uniká smysl tohoto tvrzení o příhozu 80 kg k hmotnosti uvedené v CoC listu a v TP.
Můžeš prosím tuto myšlenku trochu rozvést?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Emise na moto od 400 kg.
JOHND píše: fery251>FERY 251prosím přepošli do Brna.
Pánové a vy, kteří si myslíte, že máte vyhráno protože v techničáku, v kolonce provozní hmotnost - je číslo menší než 400 kg, tak údajně je to taky špatně. Protože k této hodnotě se připočte 80 kg a rázem jste nad 400 kg a musíte na emise.
Tohle je naprostý nesmysl. Pohotovostní hmotnost je hmotnost motorky s provozními náplněni BEZ řidiče, a je to jednoznačný údaj uvedený v TP. Žádné připočítávání se u pohotovostní (provozní) hmotnosti nekoná. To co popisuješ, je hmotnost v provozním stavu, to je něco jiného. Takže já jsem se svojí 348 kg provozní hmotností uvedenou v TP úplně v klidu.
JOHND píše: fery251>FERY 251prosím přepošli do Brna.
Dobrý den pane inženýre.
Musím s politováním konstatovat, že nemáte pravdu. Dneska jsem měl dlouhý telefonní hovor s Vámi doporučovanou SZK. Nota bene, do dnes čekám na Váš e-mail.(Hovořili jsme spolu na motosalonu v Brně).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
lepení zadní pneu Kawasaki VN 1700 Voyager | jorgos75 | 16 | 3.4.2024 v 12:44 Maxipes_Fík |
Kawasaki vn 1700 Voyager Kawasaki VN 1700 Voyager, Kawasaki VN 1700 Voyager C... | Tom73x | 12 | 18.2.2024 v 14:37 Tom73x |
Zapojení ipod kawasaki vn 1700 Voyager Kawasaki VN 1700 Voyager | Mario78 | 0 | 9.9.2022 v 13:13 Mario78 |
Jak ma byt napnuty řemen na kawasak... Kawasaki VN 1700 Voyager | jorgos75 | 11 | 11.7.2021 v 20:30 Kohlstein |
Vn1700 Voyager mile na km Kawasaki VN 1700 Voyager, Kawasaki VN 1700 Voyager C... | Oszi | 2 | 10.1.2020 v 21:50 Oszi |