Na Motosalonu jsem je odzkoušel-pohodlná , sice malinko těžší no univerzálnost zvítězila, zakoupil jsem hned dvě .
Po první vyjížďce jsem nějak vystřízlivěl helma klepe a vibruje (ovladače a posuvníky-clony a ventilace) a to tak ,že neslyšíte od 50km/h nic jen rezonance do skořepiny-je to tak volné ,že stačí do přilby klepnout a slyšíte jak to do hliníkové dráhy posuvníku clony ťukne. Přilby jdou na reklamaci .
Má to někdo také tak ??? dělají mi to obě helmy!!! no cena 9000 a takový problém už zabolí.
Prosím jen k věci -díky .
3 reakcí na tento příspěvek shark : EVO-ONE?
Naposledy editováno 01.04.2016 22:51:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) shark : EVO-ONE?
Váhový rozdíl mezi Evoline 3 a Evo One je 60 gramů, čili skoro nic.
Bohužel po všech pokusech a nekonečném čekání jsem oželel překlápění ( do teplých krajin ) a šel do solidní vyklápěčky a nižšího štítu.Nemám rád plexi před očima. (cena nebyla zas tak jinde pokud by se Sharkovic One prodávalo za plno a na Shoei dostanete slevu


K dámám v překlápěčkách a jejich subtilitě . Byl jsem se podívat na Poděbrady a ty chudinky dámičky




Takže VÝSLEDEK
zase za mě :
Pokud máte Klasické HD a pod.. a jste styloví dobře vypadá Boxer nebo otevřená i ta má své kouzlo -to strácí při 120km/h (i pokud má plexi)
Pokud jezdíte chopper, nebo piánko zmrzlinu (nejčastěji klem 80-100) jděte do překlápění-ale až to vychytá SHARK
Pokud jezdíte i 100 -150 - naháč ,adventure,cesťák...zapomeňte na otevřenou , nedoporučím ani překlápění -bude hvízdat (po výr. model ONE určitě ) zde najde své odklápěčka .
pokud jezdíte 180 a výš - super sport a sport (+ někteří na naháčích)- Zapomeňte na papíry

Vše se mění s větrným štítem -plexi pokud jej máte nad oči - je to jedno -klidně otevřená do 180 -problém má ten co sedí vzadu


-pokud se díváte nad něj -přidejte si do koncové rychlosti tak 20km/h usměrní vzduch nad hlavu a ze spodu nefouká tak ani do otevřené s plexi.
Slušná přilba není za 2000-3000 (zase za mě -vyjma babeta a mini scooter) Pokud jste na 5000 zde je průměr kvality a většina výrobků . Od 8000 je špička . Každý podle financí a toho co sedlá a jak často to sedlá.
Naposledy editováno 12.05.2016 18:26:00
bmw3568 píše: Měl jsem všechny řady a zmíním se jen o Evoline 3 a Evo one a to z důvodu odkazů na tohle vlákno. Evoline 3 naprosto nepoužitelná pro delší cestování. Při každém delším výletu pak hučák v hlavě. Krátký popojížďky se dají, nicméně ta váha je fakt nechutná a tím je Evoline naprosto nevhodná pro ženu! Jediná výhoda je univerzálnost a vzhled.Také proto jsme ochotni trpět. Totéž je co se Evo one týká. Evo přilbu mám za plnou cenu a výše zmíněné problémy jsem nepostřehl. Lehčí a je to znát, větší je sluneční clona, pinlock, jiné je otvírání a to pitomé těsnění u Evo se konečně nemusí mazat! Lépe sedí na tváři. Co se temene týká, tam je výplň jako u cyklo přilby. Celkově přilba působí celkem lacině plastově. Nicméně je dosti tišší oproti evoline a snad se bude dělat i verze carbon, kdy srazí váhu na +- 1500g alespoň. Testováno Naked a cruiser. Mám za to že srovnání s vyklápěcí C3pro je jako mastit hrušky a jablka. Evo je překlápěcí!!!
Překlápěcí není zrovna tak odlišná od výklopek, A pokud chcete cestovní přilbu, zjistil jsem ,že pokud otevřete plexi -necháte jen clonu -je to jako otevřená přilba -při zaklapnutí - TICHO!!! Jet s vyklopenou bradou -např, při popojíždění ve městě také jde.