No musím, říct, že s většíma ignorantama a machrama světa jsem se již dlouho nesetkal!!! Hrají si na pána boha. Děs, děs, děs.
1100Virago píše: SVSkritek: Budiž, pokud je řeč o držáku jako součásti vozidla. Ale už třeba příčníky na hagusech překročí povolenou výšku auta a jsou legální. A kufry na držácích? Co tenhle paragraf?
"§ 52
Přeprava nákladu
(3) Přečnívá-li náklad vozidlo vpředu nebo vzadu více než o 1 m nebo přečnívá-li náklad z boku u motorového vozidla nebo jízdní soupravy vnější okraj obrysových světel více než o 400 mm a u nemotorového vozidla jeho okraj více než o 400 mm, musí být přečnívající konec nákladu označen červeným praporkem o rozměrech nejméně 300 x 300 mm, za snížené viditelnosti vpředu neoslňujícím bílým světlem a bílou odrazkou a vzadu červeným světlem a červenou odrazkou. Odrazky nesmějí být trojúhelníkového tvaru a smějí být umístěny nejvýše 1,5 m nad rovinou vozovky."
Pokud nepřekročím uvedenou šířku/délku, nemusím to ani označovat. Pokud překročím a označím, pořád je to legální.
to už jsem tu dával taky, pak jsme vedli spory, jestli je těch 400mm opravdu od vnějšího okraje obrysových světel nebo se u motorky bere onen "obdélník". Tak jako tak i ty nejširší kufry mají 28cm na šířku+ držák, tak by to pořád mělo být pod 40 cm i kdyby se hned bralo jenom světlo.
Každopádně netuším, co lidi nutí k tomu jezdit na STK s kufry, to jsem nedělal nikdy...
fockewulf píše: to už jsem tu dával taky, pak jsme vedli spory, jestli je těch 400mm opravdu od vnějšího okraje obrysových světel nebo se u motorky bere onen "obdélník". Tak jako tak i ty nejširší kufry mají 28cm na šířku+ držák, tak by to pořád mělo být pod 40 cm i kdyby se hned bralo jenom světlo.
Každopádně netuším, co lidi nutí k tomu jezdit na STK s kufry, to jsem nedělal nikdy...
Proč nejet s kuframa na STK, když splňují vše co splňovat mají. A také tam kam jezdím na STK mají hned vedle vynikající řeznictví, takže domů s plným kufrem.