No musím, říct, že s většíma ignorantama a machrama světa jsem se již dlouho nesetkal!!! Hrají si na pána boha. Děs, děs, děs.
SVSkritek píše: Kdyz si motorku v orinal stavu postavis rovne a napasujes ji do obdelniku. Tak aby se jeho hrany postupne dotykaly predniho kola, riditek a zadniho kola (blatniku).
Tak pak uz ty hranice nesmis zadnym doplnkem narusit, at je to padak, kufr, nebo trasne na riditkach.
Coz treba muj drzak kufru uplne nesplnuje, pac tu motorku o nejaky cm prodlouzi.
To je ted zakladni (zjednodusene) pravidlo.
Co je to za pitomost? Být to jak píšeš tak neprojde velká část originálních kufrů. V podstatě každej topcase motorku prodlouží a na cestovních mašinách někdy i boční kufry přesahují řidítka (třeba ty moje).
Naposledy editováno 22.03.2016 08:00:28
stráťa píše: Co je to za pitomost? Být to jak píšeš tak neprojde velká část originálních kufrů. V podstatě každej topcase motorku prodlouží a na cestovních mašinách někdy i boční kufry přesahují řidítka (třeba ty moje).
Pokud je to originální kufr, a přesahuje řídítka i se zrcádkama, což jsem ještě neviděl, tak je to vždy už zapsáno jako celkový rozměr motocyklu v TP.
Naposledy editováno 22.03.2016 08:10:12