Nechci tu po nikom aby mi dokazal rict co to je, spise by me tak zajmalo, jak smrtici je pro tenhle motor prehrati. Precejen, kdyz zacala varit chladici kapalina, motor musel mit tipuju takovych cca 120"C, to prece nemuze byt pro nej takova hruza, aby se tam vylozene neco posralo, ne?
Naposledy editováno 03.04.2016 19:35:50
Naposledy editováno 03.04.2016 19:36:32
1 reakcí na tento příspěvek Prehrati motoru, vytrysknuti chlad. kapaliny z expansky, cva...
Naposledy editováno 03.04.2016 19:53:00
3 reakcí na tento příspěvek Prehrati motoru, vytrysknuti chlad. kapaliny z expansky, cva...
(reakce na) Prehrati motoru, vytrysknuti chlad. kapaliny z expansky, cva...
Moc se mi nechce věřit tomu, že po jednom přehřátí by se tomu motoru něco zlého přihodilo...
A pokud jo, tak to ten motor musel být přehřátej fest, a musel v tom režimu vrčet vcelku dlouho a možná ne jen jednou. Od kontroly teploty tam máš ten budík. Nehledej chybu jen v technice, možná bude pro příště stačit, když začneš u sebe.
Pokud hledáš alibi, tak nám ostatním je po tom houbes, to vysvětluj motorce, že za to může její větrák...
Naposledy editováno 03.04.2016 20:24:18
chcije mi z levy strany voda tak nevim z ceho behem jizdy ne, ani nevim ze se to ma odvzdusnit
a jak se to dela? mam 2004
(reakce na) Prehrati motoru, vytrysknuti chlad. kapaliny z expansky, cva...
Mufiozo píše: No doprcic, tak uvidime co povi servisak, jestli to ten motor odvarilo, tak si jdu hledat nejaky vzduchac, pritom vsechno zpusobil pitomy vetrak. Cim slozitejsi stroj, tim vic problemu, a to tu jeste neni ta generace high tech motorek s elektronickymi kravinami, tem az bude pres 10 let tak se muzou rovnou hazet do srotaku, protoze to nebude za vynalozeni normalnich nakladu pojizdne.
to není větrákem, to je tim vakuem, co máš v mozku. Nechat nastartovanou motorku na stojanu do tý doby, než vylítne voda, to už musí bejt hodně velká úchylka.. Vůbec by mě zajímalo, co se servisuje s nastartovanou motorkou na stojanu tak dlouho, že vyletí voda..


Motoru, který je v dobrém stavu, takové přehřátí moc nevadí. Až do poslední chvíle je motor chlazen kapalinou, takže nehrozí bodové přehřátí.
Normální olej 10w40 umaže motor na volnoběh i přes teploty přes 160°C na oleji.
Spousty motorů se uvaří a pokuď řidič ihned zastaví a nejede bez vody, tak to motory přežijí bez větších problémů.
Takže dle mě to už měl tento motor spočítané předtím.
1 reakcí na tento příspěvek Prehrati motoru, vytrysknuti chlad. kapaliny z expansky, cva...
1 reakcí na tento příspěvek Prehrati motoru, vytrysknuti chlad. kapaliny z expansky, cva...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prehrati motoru, vytrysknuti chlad. kapaliny z expansky, cva...
DRN. píše: Jen pro zajímavost, co se servisuje s nastartovaným motorem a jak dlouho to běželo od startu po ten vodotrysk?
třeba když neodborně odvzdušňuješ scottoiler a potřebuješ permanentní podtlak

(reakce na) Prehrati motoru, vytrysknuti chlad. kapaliny z expansky, cva...
VITEK_M píše: Neni nad vzduchem chlazeny motory.
jj zlatá bandaska ani nechci vědět kolik jsem měl já na motoru v loni chorvatsku při 40°C ve stínu , na tom motoru by se dalo snad rovnou grilovat jak byl rozpálen


Pávě kvůli tomu jsem přemýšlel jestli bych neměl přidělat si větrák na chladič oleje zda by to mělo nějaký smysl?


E: Tady nejde o techniku ale o to, že někdo nevidí jak mu leze teploměr na horní okraj a stále mu nespíná sahara, která začíná u Horneta chladit dřív, než na posledním dílku teploměru...
Naposledy editováno 04.04.2016 10:57:08
(reakce na) Prehrati motoru, vytrysknuti chlad. kapaliny z expansky, cva...
Mufiozo píše: No doprcic, tak uvidime co povi servisak, jestli to ten motor odvarilo, tak si jdu hledat nejaky vzduchac, pritom vsechno zpusobil pitomy vetrak.
Aha, tak ještě že se to vysvětlilo a nebyl to pitomý majitel motorky, co servisuje za běhu motoru a ani si nevšimne, že mu x minut nezahučela sahara

e-jo až budeš takhle servisovat i toho jednoduchého vzducháče, tak se budeš asi hodně divit



Naposledy editováno 04.04.2016 11:40:34
(reakce na) Prehrati motoru, vytrysknuti chlad. kapaliny z expansky, cva...
seikos píše: třeba když neodborně odvzdušňuješ scottoiler a potřebuješ permanentní podtlak Tak to necháš nastartovaný hodinu a čekáš až to vybublá
Už jsem se s tím taky setkal
Asi seš blízko strýcu


Naposledy editováno 04.04.2016 14:59:08
Dneska jsem to nakopl, žádný divný zvuky, nic, ale odvezl jsem to do servisu at se na to mrknou...taky nevim, uvidím, kdyžtak podám zprávu.
(reakce na) Prehrati motoru, vytrysknuti chlad. kapaliny z expansky, cva...
petrumr píše: neměl 120, ale klidně přes 200. Máš tam přetlakovou chladící soustavu .
ty voe...ty seš fakt případ... myslíš si, že by mu hadice vydržely tlak 10-11bar ? Na těch tvejch 200°C ... ???
Jelo to na volnoběh a pravděpodobně to JELO dokud to nevypnul. Takže zadřený to nebude...a možná se něco "naťukalo" nahoře... ¨
nemusí to bejt vůbec nic tragickýho.
Jen pro informaci ... můj motor má na okruhu dost často ke stu...i více stupňů... a letí v zátahu naplno...
Pokud by to bylo fakt 120°C (na vodě) na volnoběh ... ještě by to šlo. Otázkou je, co se stalo když se na hlavách odvařilo hodně vody...a vršky zůstaly jen pod parou... pak to letí na vnitřních materiálech dost nahoru.
Naposledy editováno 05.04.2016 13:40:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojka Honda CB 600F Hornet | Jakub- | 7 | 22.4.2025 v 18:37 kokoška. |
Místo na trénování Karviná a okolí... Honda CB 600F Hornet | Kalo18 | 7 | 9.4.2025 v 23:41 Sver |
Vytahaný rozvodový řetěz s malým ná... Honda CB 600F Hornet | Luplay | 15 | 3.4.2025 v 10:36 ..Roko.. |
Vytahaný rozvodový řetěz s malým ná... Honda CB 600F Hornet | Luplay | 2 | 2.4.2025 v 14:04 Koudy01 |
gipro a Hornet 2005 Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F Hornet | Alf75 | 5 | 12.3.2025 v 16:43 Alf75 |