Naposledy editováno 29.04.2016 15:35:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK supersport s hlavním stojanem ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK supersport s hlavním stojanem ??
Pokud se ta konkrétní motorka nikdy nevyráběla s hlavním stojanem a technická způsobilost tohoto typu byla takto schválena, pak to není problém toho vlastníka motorky, že si to není zaměstnanec STK schopen při pochybnostech zjistit. Osobně bych tam udělal zle, že by si to pamatovali ještě dlouho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK supersport s hlavním stojanem ??
vyhláška o schvalování 102/1995 (následné 341/2002 a 341/2014 už vycházely z eu předpisu)
http://www.zakonypro.../cs/1995-102/zneni-0
§ 78
(1) Dvoukolové motorové vozidlo musí být opatřeno stojánkem nebo jiným zařízením umožňujícím jeho bezpečné postavení. Vozidla, jejichž technická způsobilost byla schválena po 1. 1. 1985 a jejichž pohotovostní hmotnost je větší než 150 kg, musí být opatřena ještě pohotovostním stojánkem.
Pak níže u homologací tam píšou pro " stojánky " ještě předpis EHS 93/31 a v něm:
http://www.eurlex.cz...spx?celex=31993L0031
2.1 Všechna dvoukolová vozidla musí být vybavena alespoň jedním stojanem
Jak to dělali na stk v 90.letech s tím kvantem ojetých sportů ze zahraničí? Jestli pro zahraniční výrobce uznávali jen předpis EHS? Protože si nepamatuju, že by se hromadně domontovávalo (někam ani nejde), jako zadní mlhovka na auta.
Naposledy editováno 02.05.2016 09:07:40