Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
selkie píše: Komorerth> čísla predaje hovorí jasno o tom, že:
1.) spousta lidí nemá vkus
2.) spousta lidí nemá ambice
3.) spousta lidí řeší hlavně cenu
4.) spousta lidí řeší provozní náklady
Jenže, kluku zlatá, o tomhle fakt motorky nejsou. Motorku si máš užít a ne počítat spotřebu to je pak strašně nudnej život
dovol mi na to reagovat, preto to co pises je sebestredna hovadina
1, kto definuje vkus - ty? ja? majster seikos? Freddy Kruger? kazdemu sa paci nieco ine
2, co su to ambicie? ja jazdim na moto, lebo ma to bavi - bavia ma ostre zakruty, bavi ma niekde na vsi si zastat a dat si kofcu a pokecat s miestnimi, ist na vylet s manzelkou. Nejazdim na okruh ani endurovat do lesa. Mnozstvo ludi to ma inak. Jazdia do Mongolska alebo brusia kolena na okruhu alebo len jazdia do prace z Kotehulek na moto, lebo nechcu stat 2 hodiny v kolone aby nasledne v korporate mohli podavat super vykony
3, a preco by nemali riesit cenu? ty ju mozno riesit nemusis- ja si tiez mozem kupit kupit novu MT9 Tracer, ale preco by som to robil? proste ju momentalne nepotrebujem
4, ano riesia, ja to riesim tiez. Ak s tym niekto jazdi 15-20 000 rocne najma do prace, tak provozne naklady riesit bude, to je proste fakt. Ja mojej manzelke doporucujem tankovat do jej brambory len Vervu 100, pretoze pri jej 2500-3000km rocne je to proste jedno
O com je motorka mi nemusis hovorit - na to si urobim, nazor sam a urobi si na to nazor kazdy, vid bod 2. Tebe proste nedochadza jedna vec - ze nejaky pravoverny clen brumble-brumble klubu by ti mohol povedat ze si prd motorkar. Nemas na moto trasne, nenosis blembak z 2 svetovej, nenakupujes kozene veci s nasivkami a nemlatis sa retazami na motozrazoch. tvl co si ty za motorkara ked chces poucovat ostatnych? (asi tak, dufam, ze chapes ironiu)
EDIT: NC750X ABS nestoji ani nahodou 215 000. Tolko stoji automat. To je SAKRA rozdiel. Manual je za 195 000kc. A to je oproti 224 000kc dooost rozdiel (u 200 000km moto). To je ale tak, rozdiel 30 000 kc u nejakej R1200GS za 400 000 uz asi bude menej boliet. Toto je stale 15% rozdiel a pokryje to par rokov prevadzky
Naposledy editováno 22.06.2016 11:44:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Komorerth píše: dovol mi na to reagovat, preto to co pises je sebestredna hovadina
1, kto definuje vkus - ty? ja? majster seikos? Freddy Kruger? kazdemu sa paci nieco ine
2, co su to ambicie? ja jazdim na moto, lebo ma to bavi - bavia ma ostre zakruty, bavi ma niekde na vsi si zastat a dat si kofcu a pokecat s miestnimi, ist na vylet s manzelkou. Nejazdim na okruh ani endurovat do lesa. Mnozstvo ludi to ma inak. Jazdia do Mongolska alebo brusia kolena na okruhu alebo len jazdia do prace z Kotehulek na moto, lebo nechcu stat 2 hodiny v kolone aby nasledne v korporate mohli podavat super vykony
3, a preco by nemali riesit cenu? ty ju mozno riesit nemusis- ja si tiez mozem kupit kupit novu MT9 Tracer, ale preco by som to robil? proste ju momentalne nepotrebujem
4, ano riesia, ja to riesim tiez. Ak s tym niekto jazdi 15-20 000 rocne najma do prace, tak provozne naklady riesit bude, to je proste fakt. Ja mojej manzelke doporucujem tankovat do jej brambory len Vervu 100, pretoze pri jej 2500-3000km rocne je to proste jedno
O com je motorka mi nemusis hovorit - na to si urobim, nazor sam a urobi si na to nazor kazdy, vid bod 2. Tebe proste nedochadza jedna vec - ze nejaky pravoverny clen brumble-brumble klubu by ti mohol povedat ze si prd motorkar. Nemas na moto trasne, nenosis blembak z 2 svetovej, nenakupujes kozene veci s nasivkami a nemlatis sa retazami na motozrazoch. tvl co si ty za motorkara ked chces poucovat ostatnych? (asi tak, dufam, ze chapes ironiu)
EDIT: NC750X ABS nestoji ani nahodou 215 000. Tolko stoji automat. To je SAKRA rozdiel. Manual je za 195 000kc. A to je oproti 224 000kc dooost rozdiel (u 200 000km moto). To je ale tak, rozdiel 30 000 kc u nejakej R1200GS za 400 000 uz asi bude menej boliet. Toto je stale 15% rozdiel a pokryje to par rokov prevadzky
1.) vkus derfinují výrobci, kritici a uživatelé...vkus má ten, kdo vyrobil
tohle
tohle
tohle
ale rozhodně ne tohle
nebo snad dokonce tohle
a půlka Baworáků...
2.) ambice mít něco pěknýho
3.) protože jezdit na motorce je o penězích...není to koníček pro chudý
4.) viz bod 3, ale já moto nepoužívám místo auta, takže to vidím jinak
K názoru pravověrného člena rumble klubu - ať mi to ten člen klidně poví...a já nebudu nic, než souhlasit.
Komorerth píše: 1, kto definuje vkus - ty? ja? majster seikos? Freddy Kruger? kazdemu sa paci nieco ine
Zde si dovolím použít jeden z výkladů :
"„Vkus můžeme definovat jako získanou schopnost a dovednost rozlišovat krásno a
ošklivost. Vkus umožňuje orientaci v estetické sféře, hodnocení a posuzování estetických
jevů. Tato schopnost se zakládá na souboru norem a zálib, ovlivňovaných dispozicemi,
názory, vzděláním, výchovou sociálními podmínkami subjektu a jeho životní činností a
zkušeností. Vkus je tedy schopnost rozpoznat estetickou hodnotu estetického jevu
(na rozdíl od umělecké hodnoty, kterou člověk s vkusem rozpoznat nemusí) a dovednost s ní
patřičně nakládat.“
Za důležité považuji to tučně zvýrazněné. Čili, ano máš samozřejmě pravdu, každému se líbí něco jiného, nezaměstnaný cikán s nedokončenou základní školou bude jistě za velmi vkusné považovat postarší pětkové BMW ozdobené křížkem na zpětném zrcátku a v autorádiu mu pravděpodobně bude hrát nějaká pěkná diskotéková "tucka", oproti tomu ( třeba ) špičkový chirurg bude za velmi vkusné považovat svoje Volvo XC90 a bude mu v něm hrát nějaký jazz, záměrně jsem použil vcelku protikladné extrémy, takže vkus máme opravdu každý jinak nastavený a co jednomu přijde vkusné, může druhý považovat za vrchol nevkusu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |