Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dovi píše:
Neboj, o nic jsi nepřišel
Pokud si pamatuju něco ohledně toho okruhu , byla zde uvedena zkušenost vyježděného slovenského jezdce, který měl na uzavřeném okruhu v zatáčkách navrch před mnohem silnějšími stroji (je možné/pravděpodobné, že s ne tak zkušenými jezdci v sedlech). A samozřejmě pak na delších rovinkách zase to slabší NCčko už zaostávalo.
A ohledně terénu - na NC fóru si sehraná parta zavzpomínala na společnou vyjížďku na různých motorkách mimo zpevněné cesty, kde dobře obuté NCčko projelo to, co neprojela Africa (ta nová 1000 ccm). Jednalo se tuším o hlubší blátivý podklad a možná ještě o písek. Mohlo to být např. zkušeností jezdce i krátkou jedničkou a tím vysmívaným motorem s plynulým zátahem a použitelným už kousek nad volnoběhem, jiným rozložením hmotnosti (předek/zadek) spolu s nízkým těžištěm atd. Ale nikdo netvrdil, že NCčko v terénu pojede ostré enduro.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dovi píše:
Pokud si pamatuju něco ohledně toho okruhu, byla zde uvedena zkušenost vyježděného slovenského jezdce, který měl na uzavřeném okruhu v zatáčkách navrch před mnohem silnějšími stroji (je možné/pravděpodobné, že s ne tak zkušenými jezdci v sedlech). A samozřejmě pak na delších rovinkách zase to slabší NCčko už zaostávalo.
A ohledně terénu - na NC fóru si sehraná parta zavzpomínala na společnou vyjížďku na různých motorkách mimo zpevněné cesty, kde dobře obuté NCčko projelo to, co neprojela Africa (ta nová 1000 ccm). Jednalo se tuším o hlubší blátivý podklad a možná ještě o písek. Mohlo to být např. zkušeností jezdce i krátkou jedničkou a tím vysmívaným motorem s plynulým zátahem a použitelným už kousek nad volnoběhem, jiným rozložením hmotnosti (předek/zadek) spolu s nízkým těžištěm atd. Ale nikdo netvrdil, že NCčko v terénu pojede ostré enduro.
PokyXX píše:
Co si tady teďka napsal, tak i kdyby to byla pravda (za mně proč ne) tak je to jen o tom jezdci a ne o motorce a vy ste z toho asi udělali best off mašinu. To je to samý jak jsem na Dube pojezdil dva kluky na litrech a pak na pumpě řešili co za lepidla obouvám. V rámci dobrých vztahů v "motorodině" jsem jím neřekl že umněji hovno, jen trošku naznačil no a jak začali řešit co tam zase nazují aby to bylo perfektní, tak jsem musel jít pryč to už jsem z nich nemoh
Však jasně, rozumíme si, souhlas.
Ty dva příklady "z terénu a z okruhu", na které jsem si z hlavy vzpomněl, byly jen v reakci na ty údajně publikované nesmysly ohledně údajných zázračných schopností tohoto peklostroje. A samozřejmě to nelze brát za nějaký všeobecný etalon schopností motocyklu.
Jinak já třeba nejsem žádný soutěživý typ, s nikým si pinďoura nepoměřuju a v silničním provozu už vůbec ne. Nejsem otrokem svých motorek ani bicyklu, ale přesto už desítky let moc rád skoro na čemkoliv jednostopém jezdím. A když už na motorce cestuju, tak svým pohodovým kochacím tempem (automaticky, podvědomě - nemusím se do toho nijak nutit). Nespěchám, nejsem závodník, jsem spíš "nízkoobrátkovej" a tak mi právě tato spolehlivá nenáročná podkoňovaná mašina pro moje skromné potřeby vyhovuje.
Vždycky říkám, ať si každý jezdí na čem chce. A nejlíp na tom, co mu dělá radost...
Takže ty řeči tady mně sice žíly netrhají, ale když už je toho na můj vkus příliš (kolegiální pošťuchování by mi nevadilo), tak k tomu občas něco napíšu. Ne pro radost některých antifanoušků, ale kvůli novým majitelům NC a zájemcům, aby k tomu byl i jiný úhel pohledu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |