globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ninja 250R - ztráta výkonu?!
24.6.2016 v 21:08
Ahoj,

letos mám Ninju třetí sezónu a už ji popravdě chci každým dnem prodat, ale přeci jen na ní mám ještě nějaké plány první půlku léta, tak potřebuju poradit. Od minulé sezóny cca mě zlobí její výkon. Přijde mi, že dřív byla "dravější" - vzala jsem za plyn a prostě jela dobře (samozřejmě na své možnosti :D ) a teď z ničeho nic už moc nejede. Je možné, že jsem si na to už trošku zvykla a v některých situacích je mi slabá. Ale třeba příklad - jedu cca 90-100 km/hod a chci předjet autobus.. dřív v klidu jela a předjela jsem všechno v pohodě. Neměla problém se dostat k 140-150-160 km/hod. Teď ale ať podřazuju/ nepodřazuju/dělám cokoliv, tak zrychlí tak na 110 (z posledních sil a dost pomalu) a pak po dlooouhé době třeba na 130.
Obdobná situace je v táhlejších kopcích. Příjdu si jak zpět na 125ce občas.
Za celou dobu má normoš servis, žádné úpravy nebo něco. Nevíte v čem by mohl být problém?

Obzvlášť je to horší při teplotách nad 25°C .. spíš v těch tropech 30° a výš..
Ještě jedna věc při těchto vedrech. Přijedu např. na křižovatku a chvíli stojím na semaforech, pak zmáčknu spojku, zařadim jedničku a motorka zdechne. Loni se mi to stalo třeba 5x. A není to tím, že by se třeba přehřívala nebo tak, protože teploměr není zdaleka nahoře.

Jinak je to ročník 2011 a najeto cca 40 000Km.

Díky


Naposledy editováno 05.07.2016 21:47:36
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Ninja 250R - ztráta výkonu?!

27.6.2016 v 22:10 | Nahoru | #31

SirIndy píše: Kdyz to vezmes tak motor pri stejnych otackach generuje vykon nezavisle na zarazenem kvaltu ale pri zarazene sestce je na roztoceni prevodovky potreba mnohonasobne vyssi sila = vetsi tendence k proklouznuti spojky. Takhle si to vysvetluju ja, mozna to tu jeste nekdo upresni

Chápu, jak to myslíš a je pravda, že to takhle dává větší logiku. Takže díky za nové vědomosti Každopádně stejně je mi divné, že by si toho stojaspalka nevšimla. Že po přidání plynu neúměrně rychle letí otáčky nahoru vzhledem k minimálnímu zrychlení motorky a po zavření plynu zase spadnou. No uvidíme, čím to nakonec bude

(reakce na) Ninja 250R - ztráta výkonu?!

27.6.2016 v 22:41 | Nahoru | #32
Michael24> No nejsem si tím jistá, protože se mi to nikdy jindy nestalo ;D ... Ale tak "razantní" jak to ty popisuješ, to určitě nebylo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250R - ztráta výkonu?!

27.6.2016 v 22:45 | Nahoru | #33

GL1 píše: filtr a spojku kolegové probrali, tak něco málo k ""Přijedu např. na křižovatku a chvíli stojím na semaforech, pak zmáčknu spojku, zařadim jedničku a motorka zdechne""
Podle tvého popisu je to trošku jiná situace než jsem měl já, mě to dělalo SICE jen po nastartováním ( a na Hondě ), při jízdě pak už ne. U mě byl problém v kontaktu bočního stojanu, i když byl nahoře, čidlo se chovalo jako kdyby byl sklopený a jak jsem zařadil, motor zhasl. Dost jsem se spotil při představě, že mi při jízdě čidlo zasignalizuje vyklopení bočního stojanu ( a vypne motor ) zrovna v náklonu v zátáčce. Podruhé jsem se spotil, když jsem zjistil, co stojí nové, do použitého jsem jít nechtěl, tak jsem zkusil vyčistit, lépe řečeno jen promazat zvenčí, (moje čidlo nelze rozebrat standardním způsobem ). Naštěstí se podařilo a teď maká jak má.



Tak mě se to stalo už po nějaké době jízdy a např. 1x za cca100 km (teď je to hodně zhruba, ale chci tím říct, že to není na každém semaforu).

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

28.6.2016 v 11:35 | Nahoru | #34
Samozřejmě, že na nejvyšší kvalt začne spojka prokluzovat jako první. Na menší rychlosti není potřeba přenášet takový moment, aby se to rozjelo a pak když spojka "odejde" běžným opotřebením, tak dojedeš na nižší rychlosti.
Jaký to má výkon?

Naposledy editováno 28.06.2016 11:48:39

(reakce na) Ninja 250R - ztráta výkonu?!

28.6.2016 v 22:19 | Nahoru | #35
stojaspalka> no mě to ten boční stojan nedělal při každém nastartování a následném zařazení, jen někdy. Jaký to má následný průběh u tebe
""Přijedu např. na křižovatku a chvíli stojím na semaforech, pak zmáčknu spojku, zařadim jedničku a motorka zdechne. ""
- co dál,1) zmáčkneš spojku, zařadíš N, nastartuješ, zmáčkneš spojku, zařadíš a motor už nezdechne
2) zmáčkneš spojku,(necháš zařazenou 1), nastartuješ, pustíš spojku a jedeš ( u mý VFR to tak jde, KAWU neznám)
3) jeden z postupů několikrát opakuješ ??
Pokud by lepila nebo se kousala spojka, tak to poznáš v bodě 2), v podstatě by jela(poskakovala/škubala/...) motorka na startér - v okamžiku zmáčknuté spojky, zařazené rychlosti a startování

Naposledy editováno 28.06.2016 22:27:42

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

29.6.2016 v 06:45 | Nahoru | #36
Tak prvně jsem to dělala podle 1), ale pak když se to stalo znova, tak právě podle dvojky 2) , protože jsem chtěla co nejrychleji odjet a neblokovat to tam.. a v pohodě, šlo to bez problému...a i nastartovalo to hned, nemusela jsem nic opakovat :)
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zahřívání motoru ninja 250r Kawasaki Ninja 250R Láďa_01 22 6.4.2024 v 08:57 rousini
pirelli diablo rosso 3 Kawasaki Ninja 250R Robom4n_TV 1 9.8.2022 v 09:23 __unq__
Větší motorka s malou spotřebou [1, 2] Yamaha YZF-R125, Kawasaki Ninja 250R, Honda CBR 250R... FildaTB 33 14.9.2021 v 09:49 kotzitzaq
Servis Kawasaki Ninja 250R Baktrr 0 3.6.2020 v 20:20 Baktrr
Kombinéza pro holku [1 ... 154, 155] Kawasaki Ninja 250R Mili-S 4646 3.3.2020 v 18:22 dakarista


TOPlist