Téma: Kentoya Twin Cup 50 4T
28.6.2016 v 20:34
Nazdar chlapci, mám dotaz jestli máte někdo zkušenosti s kentoyou twin cup 50 4t nebo s jawou betkou? Mám si koupit novou nebo ojetou? A chci taky vědět jestli se tam toho hodně sere nebo ne. Předem díky za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Twin Cup 50 4T
motory ok, malá spotřeba, celkem spolehlivost. podvozky nahovno, měkký, poddimenzovaný, špatnej spojovací materiál. pokud jsi schopnej si něco doma opravit, tak to pro začátek zkus, je to za pár kaček....
1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Twin Cup 50 4T
jj, jak píše Humusus + bych vybíral s liťákama, bo výplety taky nic moc.
možná by uvažoval i jiným směrem: Router nebo pokud nevadí 125cc
Edit: ještě by se s tímhle motorem dala doporučit Jawa Robby, ale jelikož jí máme doma, vím, že to není extra výhra - všechno, co je nakupovaný (motor,karb, kola, brzda, vidlice...) je cajk, ale co udělala Jawa (řídítka, přístrojovka, stupačky a uchycení, plasty, nádrž...) stojí docela za hovno.
Příklad: debilní systém navařenejch držáků páček způsobuje, že si buď utáhneš levý zrcátko a přestane se ti vracet spojková páčka, nebo spojkuješ a zrcadlo plácá... nicméně, kdybys chtěl Robbika jetýho (4300km, 2009), za cca 17 ti ho prodám ,-)
Naposledy editováno 29.06.2016 09:57:28
možná by uvažoval i jiným směrem: Router nebo pokud nevadí 125cc
Edit: ještě by se s tímhle motorem dala doporučit Jawa Robby, ale jelikož jí máme doma, vím, že to není extra výhra - všechno, co je nakupovaný (motor,karb, kola, brzda, vidlice...) je cajk, ale co udělala Jawa (řídítka, přístrojovka, stupačky a uchycení, plasty, nádrž...) stojí docela za hovno.
Příklad: debilní systém navařenejch držáků páček způsobuje, že si buď utáhneš levý zrcátko a přestane se ti vracet spojková páčka, nebo spojkuješ a zrcadlo plácá... nicméně, kdybys chtěl Robbika jetýho (4300km, 2009), za cca 17 ti ho prodám ,-)
Naposledy editováno 29.06.2016 09:57:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Twin Cup 50 4T
callowsick> Když už jsem tě tady zahlídl: nevíš kdo vyrábí toho Ogara 120 a jak je na tom s kvalitou? Bude to rozhodně lepší než Betka, ale to ještě nic neznamená
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Twin Cup 50 4T
Wenca24> na 100% překupujou od továrny Jinlun, ale jestli si nevylepšujou portfolio ještě další továrnou, to nevím.
s kvalitou nemám osobní zkušenost, ale třeba do UK se to vozí přes deset let a hlavně dvouválce 250 jsou tam docela oblíbený - existuje dokonce Jinlun Owners Club :D
ten Ogar má výhodu v tom, že je totálně jednoduchej, tak se na něm nemá tolik co posrat :)
btw, než jsem letos koupil Kejwu, dost jsem uvažoval o koupi právě Ogara 120 s tím, že by do něj přišel 19-ti koňovej motor z pitbiku a udělal bych si takovýho svalnatýho komára.... :D
s kvalitou nemám osobní zkušenost, ale třeba do UK se to vozí přes deset let a hlavně dvouválce 250 jsou tam docela oblíbený - existuje dokonce Jinlun Owners Club :D
ten Ogar má výhodu v tom, že je totálně jednoduchej, tak se na něm nemá tolik co posrat :)
btw, než jsem letos koupil Kejwu, dost jsem uvažoval o koupi právě Ogara 120 s tím, že by do něj přišel 19-ti koňovej motor z pitbiku a udělal bych si takovýho svalnatýho komára.... :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Twin Cup 50 4T
callowsick> Já jsem nad ním právě taky uvažoval - v Polsku se dá koupit novej za 2500 zl... Cítím, že budu něco s tím ležatým motorem brzo potřebovat a tohle je takovej 4T simson
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Twin Cup 50 4T
Wenca24> no přesně taková obyč motorka na chalupu, nebo do práce. Líbí se mi u toho ta kulatá banda a světlo. Naopak hloupý je, že to má pořád jen 4 kvalty...ale je fakt, že třeba motor, co máme v Robbikovi je průběhem diesel, co slušně tahá i do kopců a nemusí bejt vytočenej do bezvědomí.
jinak jsem tehdá koukal po tomhle motoru: 140cc, 14koní - sice to nebyla nejvýkonnější varianta, ale zas dobrej poměr cena/výkon.
ačkoli ani tenhle základ není špatnej: 125cc, 12,5koně
ono to má v základu ospalejch 9 koní, tak by to asi bylo dost znát. navíc ty pitbike motory mají přípravu na olejový chlazení, olejový filtry, u nekterejch chybí el. startér, což by asi nebyl problém v týhle kubatuře...
no a aby podvozek nepřišel zkrátka, měl jsem vyhlídnutý tlumiče YSS, konverzi na větší kotouč....
třeba na to jednou dojde
jinak jsem tehdá koukal po tomhle motoru: 140cc, 14koní - sice to nebyla nejvýkonnější varianta, ale zas dobrej poměr cena/výkon.
ačkoli ani tenhle základ není špatnej: 125cc, 12,5koně
ono to má v základu ospalejch 9 koní, tak by to asi bylo dost znát. navíc ty pitbike motory mají přípravu na olejový chlazení, olejový filtry, u nekterejch chybí el. startér, což by asi nebyl problém v týhle kubatuře...
no a aby podvozek nepřišel zkrátka, měl jsem vyhlídnutý tlumiče YSS, konverzi na větší kotouč....
třeba na to jednou dojde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Twin Cup 50 4T
callowsick> Přesně tak, takovej levnej nenápadnej soumar, na kterýho toho půjde asi i dost navěsit...
Vidím, že už jsi to měl promyšlený Já co jsem vyčetl od kluků, co jezdí upravený monkey, hodně si chválí Lifan 150ku (taky cca 9000).
4 kvalty by mě asi netrápily - na konopnici mám taky 4 a příjde mi to OK. Naopak mám pak problém, když sednu na KLX, jsem línej střídat furt těch 6
Podovozek-hlavně teda ty zadní pružinky nevypadaj nic extra, ale to se dá snadno řešit třeba i jawáckýma za 500...
Vidím, že už jsi to měl promyšlený Já co jsem vyčetl od kluků, co jezdí upravený monkey, hodně si chválí Lifan 150ku (taky cca 9000).
4 kvalty by mě asi netrápily - na konopnici mám taky 4 a příjde mi to OK. Naopak mám pak problém, když sednu na KLX, jsem línej střídat furt těch 6
Podovozek-hlavně teda ty zadní pružinky nevypadaj nic extra, ale to se dá snadno řešit třeba i jawáckýma za 500...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Twin Cup 50 4T
Wenca24> teď, když jsem to psal se mi znovu vrátilo nadšení
ty zadní tlumiče se dají sehnat za slušný peníze v hodně dobrý kvalitě - na mým skútru byly strašně cool červeně lakovaný s oddělenou nádobkou a ventilem k dofukování, ale tlumení veškerý žádný. když na to člověk zatlačil v zatáčce, byla to docela plavba...
tak jsem koupil toto: YSS a podvozek se rázem změnil o dvě třídy vejš.
ty zadní tlumiče se dají sehnat za slušný peníze v hodně dobrý kvalitě - na mým skútru byly strašně cool červeně lakovaný s oddělenou nádobkou a ventilem k dofukování, ale tlumení veškerý žádný. když na to člověk zatlačil v zatáčce, byla to docela plavba...
tak jsem koupil toto: YSS a podvozek se rázem změnil o dvě třídy vejš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Twin Cup 50 4T
callowsick> Bude další přírůstek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Twin Cup 50 4T
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cerna svicka yuki quick (betka, twi... TMEC Betka, Yuki Quick 50, Kentoya Twin Cup 50 4T | Dzgofmann | 4 | 28.7.2019 v 16:01 Dzgofmann |
Kentoya Twinshot - spojka Kentoya Twinshot 50, Kentoya Twin Cup 50 4T | Jakobo50 | 2 | 18.3.2019 v 16:49 Jakobo50 |
Maximální prodloužení řetězu 428 Kentoya Twin Cup 50 4T | Johny_Servis | 9 | 9.1.2019 v 08:51 Johny_Servis |
Jaký moped Babetta 210, Yuki Smile 100, Kentoya Twin Cup 50 4T,... | Johny_Servis | 12 | 3.11.2018 v 20:06 Johny_Servis |
Jaký vybrat malý motocykl? [1, 2] Kentoya Twin Cup 50 4T | Vlabonvi | 41 | 19.2.2017 v 09:40 Vlabonvi |