Téma: Černá listina
 
8.8.2016 v 08:25
Čau motolidi, rád bych se podělil s né zrovna dobrou zkušeností se dvěma moto obchody a to GLOBAL MOTO OSTROMĚŘ a MOTOSALON HRADEC KRÁLOVÉ -má to jeden majitel. Kamarádi se mi složili a k narozkám mi dali poukaz na koupi nové helmy na enduro v hodnotě 4 tisíce, helmu jsem měl ve zmiňovaných obchodech už vyhlídnutou, ale když přišlo na koupi, tak v obou obchodech zjistili, že moji velikost nemají ( M ) a tím pádem mi nemohu vyhovět, Po dotazu, jestli ji nemohou objednat, že počkám klidně měsíc, mi bylo odpovězeno, že kvůli jedné helmě, nebudou dělat objednávku !!! a že nová várka zboží bude nejdříve začátkem příštího roku. Já na to - že mam jako čekat 8 měsíců na helmu ?? Chtěl jsem to tedy řešit tak, že mi objednají helmu jinou, kterou si vyberu a něco si připlatím aby netratili, ale to že nejde, že si musím vybrat zboží pouze z jejich nabídky. Co bych si asi tak kupoval, když vše krom helmy mám ?? Nabídl jsem tedy, ať si poukaz vezmou zpět a mě vyplatí 3500 kč a zbytek budou mít jako náhradu, ale to prý taky nelze. Nezbylo mi nic jiného, nežli čekat před obchodem a počkat až půjde někdo na " nákup " před krámem jsem potkal jeden pár, který si šel kupovat nějaké oblečení, vysvětlil jsem jim mou situaci a nabídl, že pokud si něco vyberou, nechám jim poukaz a že 500 ušetří. Chvíli jsem čekal nežli si vabrali textilní bundu a pak jsme si plácli - tímto jim znovu děkuji Pan prodejce byl očividně nasraný, protože ten si 500 kč za nic vydělat asi nechtěl Ponaučení ? nikdy víc nekoupím v těchto obchodech ani prd a vzkaz prodejcům a panu majiteli ? JSTE TO PĚKNÝ ŠMEJDI !

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 14:36 | Nahoru | #1

Danny350 píše: ale myslel jsem si, že když to vysvětlím z druhé strany, pár lidí se třeba chytne...


víš co znamená myslet....

Třeba mě je úplně někde, co má "druhá strana" za problémy, to je vaše/tvoje věc, každý má problémů milion. Co čekáš, že si 70% lidí řekne "chudák podnikatel, příště mu k účtované částce přihodím 10% aby nemusel žrát suchý chleba?"..... o_O

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 15:49 | Nahoru | #2

fockewulf píše: Třeba mě je úplně někde, co má "druhá strana" za problémy, to je vaše/tvoje věc, každý má problémů milion. Co čekáš, že si 70% lidí řekne "chudák podnikatel, příště mu k účtované částce přihodím 10% aby nemusel žrát suchý chleba?"..... o_O


Jde jen v zásadě o to, že jak se objeví podobná kauza je hned za špatnýho obchodník a chudák zákazník je mučedník. Přitom dost záleží na detailech, který nikdo tady nezná, např. co a jak si řekli, jakým tónem, jaký argumenty padly atd.
Můj názor je, že kupující a prodávající jsou dvě smluvní strany a jsou si naprosto rovny ve svých právech a povinnostech, respektive měly by být. Jenže už zákony tuto rovnováhu značným způsobem narušují ve prospěch kupujícího, kterýmu zaručují značná práva, kdežto prodávajícímu značné povinnosti.
Zdejší obchodník se "provinil" tím, že neměl zrovna velikost, kterou někdo chtěl a následně mu odmítl proplatit poukaz, co není běžnou praxí dělat (jak jsem psal, taková stravenka je zcela obdobným poukazem a taky ti ji nikdo neproplatí). Na hranici s ním, hned upálit.
Ano mohl samozřejmě udělat pro zákazníka něco navíc, ale je to tak strašný, že to neudělal? Byla jeho povinnost to udělat? Pokud neporušil žádnou svojí povinnost, co to tady vlastně řešíme..? Podle mýho naprostou banalitu...

(reakce na) Černá listina

9.8.2016 v 17:20 | Nahoru | #3

fockewulf píše: víš co znamená myslet....

Třeba mě je úplně někde, co má "druhá strana" za problémy, to je vaše/tvoje věc, každý má problémů milion. Co čekáš, že si 70% lidí řekne "chudák podnikatel, příště mu k účtované částce přihodím 10% aby nemusel žrát suchý chleba?"..... o_O



a druhé straně nestálo za to vysvětlovat to chudákovi obdarovanému voucherem, který kamarádi neposichrovali zamluvením toho, na co se složili
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist