1 reakcí na tento příspěvek Konektor pro vyhrivane gripy
Michago píše: Tak snadne to neni. Kdyz to tak procitam, tak s nalezenim toho konektoru ma problem spousta lidi. Vzdal jsem to a rekl technikovi, at to pripoji podle navodu k tem gripum - tedy primo na baterku.
nemusíš nic pročítat. Ono stačí se na Googlu podívat do obrázků, které ti vyjedou při hledání těchto slov. A je tam asi 30 obrázku kde je ten konektor nakreslený a je zcela zřejmé kde je1 reakcí na tento příspěvek Konektor pro vyhrivane gripy
S připojováním je to na Vstromu jednoduchý - za chladičem je připravený originální konektor, spínaný skříňkou s dostatečnou pojistkou - je mezi konektory na horní hraně chladiče, občas je černou izolačkou heftnutý ke kabelu, aby neplandal. Je hranatý s 2 dráty.
Sice se nedá koupit protikus, ale buď narveš dráty do toho konektoru, nebo ten konektor ucvakneš a dáš ty japonský konektory (nebo jiný) - trochu gynekologie, ale při odklopení chladiče (oba šrouby ven, pak chladič mírně vysunout doleva a půjde cca o 5 cm dolů, bez odpojování hadic apod.
To jenom tip pro montáž. Jinak na tento konektor je dobré dávat i třeba zásuvku na řidítkách, máš pak po problémech s vybíjením baterky
VSTROMKLUB.CZ administrátor.
spike-cz píše: V tom příspěvku je to i s vysvětlením pro Kroměříž:
S připojováním je to na Vstromu jednoduchý - za chladičem je připravený originální konektor, spínaný skříňkou s dostatečnou pojistkou - je mezi konektory na horní hraně chladiče, občas je černou izolačkou heftnutý ke kabelu, aby neplandal. Je hranatý s 2 dráty.
Sice se nedá koupit protikus, ale buď narveš dráty do toho konektoru, nebo ten konektor ucvakneš a dáš ty japonský konektory (nebo jiný) - trochu gynekologie, ale při odklopení chladiče (oba šrouby ven, pak chladič mírně vysunout doleva a půjde cca o 5 cm dolů, bez odpojování hadic apod.
To jenom tip pro montáž. Jinak na tento konektor je dobré dávat i třeba zásuvku na řidítkách, máš pak po problémech s vybíjením baterky
VSTROMKLUB.CZ administrátor.
Protikus se dá koupit přímu u Suzuki pod katalogovým číslem 36852-06G00
jen na druhém konci ušmiknout ten černý konektor a máš krásně vyvedené kabely
Naposledy editováno 13.10.2016 21:47:04
1 reakcí na tento příspěvek Konektor pro vyhrivane gripy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konektor pro vyhrivane gripy
Michago píše: Diky za odpovedi. Uz je namontovano. Mechanik konektor nasel. Zda se mi, ze to malo hreje. Jel jsem pul hodiny v 6 st. C na plny vykon a zadna slava ... Snad casem zkonstatuju, ze to je ok.
v 6 stupnich to neni nic extra skoro u zadnych gripu. V takovehle zime jsem do toho ladoval 35W aby to dost hralo1 reakcí na tento příspěvek Konektor pro vyhrivane gripy
E:je myšleno i pro jiné výrobce krom BMW...tam se majitel vytopí už při koupi tím pádem rukojetí netřeba
Naposledy editováno 14.10.2016 19:49:09
1 reakcí na tento příspěvek Konektor pro vyhrivane gripy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konektor pro vyhrivane gripy
Vstrom od 2012 má sice klakson zapojený jinak, ale ten konektor je stejný, jako na starých stromech.
Já to řešil tak, že jsem původní konektor pro gripy oddělal a nahradil úplně jiným, vodotěsným a levnějším.
Jinak vstrom od 2012 má další předpřipravený spínaný 12V konektor v kápotě vpravo (uvnitř kapoty u pravého předního blinkru) - je to pro originální 12V zásuvku.
Naposledy editováno 18.10.2016 17:53:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konektor pro vyhrivane gripy
Gahan37 píše: Dávat za originály aspoň pro Hondu 10t je nesmysl...ty oxfordy fungují i při -5ti když jedou na max...akorát to chce krapet jiný rukavice než v sezóně
E:je myšleno i pro jiné výrobce krom BMW...tam se majitel vytopí už při koupi tím pádem rukojetí netřeba
Ja si dal na vfr originaly a ano, jsou drahe, ale nesmysl to nebyl. U oxfordu mi vadilo, ze jsou silnejsi
Ten konektor vpravo pod kapotou co píšeš (obj. č. protikusu tohoto konektoru by jsi neměl?), že je pro zásuvku a je spínaný, to znamená pokud bych chtěl napájet něco při vypnutém motoru, tak mi budou současně svítit světla při zapnutém kllíčku. Takže by ta zásuvka byla spíše určená pro odběr za jízdy a pokud bych chtěl napájet něco při vypnutém motoru, tak mít druhou co je napojená přímo na baterii.
Já to mám udělané od nové motky od Hamouze vyhřívané gripy a zásuvku přes pojistky přímo na baterii. Ty gripy chci předělat na ten spínaný konektor u chladiče.
1 reakcí na tento příspěvek Konektor pro vyhrivane gripy
A ano, byla dole kompletně celá kapota, nádrž, vše :) Tahaly se komplet kabely od baterky dopředu. Kromě heftů se zapojovala i zásuvka a navigace. Mrkni třeba do mého deníku...
Konektor vpravo šel taky do háje a je tam ten viz. výše. Protikus na ten pravý se blbě shání (je taky drahý a vodotěsný). Kód nevím (jestli se prodává zvlášť?) - ale maj ho tady na Eastern Beaver - hledej 2P090WP-MT-SPB. Btw. na té stránce se dá objednat mnoho různých káblíků a vychytávek na VStroma (i ten konektor na hefty), ale není to úplně zadarmo :)
Já mám z toho pravého konektoru v kapotě napájenou navigaci. Zásuvku mám taky přes pojistku přímo z baterky. Hefty mám napájené z baterky, ale spínané přes relé z toho konektoru za chladičem (viz. deník).
Ještě uvažuji a psal jsi o tom(vlákno o spínání světel po zapnutí zapalování) o vřazení relátka k startovacímu tl. - údajně přes něj teče dost velký proud a odchází. Měl jsem to takhle udělaný na předchozí motce.
Naposledy editováno 18.10.2016 22:46:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 20 | 25.9.2024 v 08:47 hruso25 |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom | Machy2001 | 2 | 4.9.2024 v 21:28 Martin1980 |