globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jít či nejít, ČZ 250/455
Právě sem koupil čizku v dost žalostném stavu, otazka zní jít či nejít do renovace a dát jí původní šarm?



















Předchozí
1 2
Následující

Jít či nejít, ČZ 250/455

17.10.2016 v 14:22 | Nahoru | #1
Kolik ti za to dali?

Jít či nejít, ČZ 250/455

17.10.2016 v 14:25 | Nahoru | #2
Záleží, jestli na ní budeš chtít opravdu jezdit do té míry, aby se to vyplatilo. Pro uložení peněz a zhodnocení v budoucnu nerenovovat! Jednou za ní dostaneš víc, než za renovovanou. U vzácnějších kousků už to tak je dneska. Renovace nijak nezvyšuje historickou hodnotu (spíš naopak).

Jít či nejít, ČZ 250/455

17.10.2016 v 14:30 | Nahoru | #3
Tohle uz je v dost spatnem stavu, lehka patina rozhodne neni na skodu a vyplati se to v te patine udrzovat, ale tohle uz je pomerne nepojizdny spatny nalezovy stav.
Pokud by ses rozhodl, ze to nechas v tomhle stavu, tak do zasoby nakup vsechny dily ktere jsou zrezle a nepouzitelne.

Jít či nejít, ČZ 250/455

17.10.2016 v 14:35 | Nahoru | #4
No jestli jsi pořídil tohle, to se moc nesvezeš, to se nachodíš hodně, takže za mě "jít"

Jít či nejít, ČZ 250/455

17.10.2016 v 14:49 | Nahoru | #5
Koupil sem ji za něco přes 1000, ono jde o to co s ní v tomhle stavu dál navíc určitě ji alespoň rozhejbu

Jít či nejít, ČZ 250/455

17.10.2016 v 15:01 | Nahoru | #6
Za ty penize ji nechej jako zdroj ND, na nic vic to moc nebude, jakmile na tom zacnes neco delat, uvidis ze I ty zdanilve pekny dily jsou nepouzitelne

Jít či nejít, ČZ 250/455

17.10.2016 v 15:46 | Nahoru | #7
Ta ani nemá cenu šrotu

1 reakcí na tento příspěvek Jít či nejít, ČZ 250/455

Skvělá odpověď, děkuji! 17.10.2016 v 16:51 | Nahoru | #8
To jsou zase rady. Ideální stav pro renovaci, jaká hodnotná patina? Žádnou nevidím. Já renovuju jenom takové, 354 jsem stavil z úplné trosky, kdy mi zbyl jen rám, kastlík a motor vše vytažený z pod okapu. Kastlíky a další plechařinu lehce na čz seženeš. 250tek už zrovna moc není. Teď renovuju 475 a pomalu skládám chybějící věci na 470 v podstatě jem za měsíc měl vše potřebné i kryt řetězu.

Naposledy editováno 17.10.2016 17:17:14

(reakce na) Jít či nejít, ČZ 250/455

17.10.2016 v 17:43 | Nahoru | #9
panela> no snad by se nějaký díly splašit dali, u kola nevidím problém výplet se dá sehnat

Jít či nejít, ČZ 250/455

17.10.2016 v 18:11 | Nahoru | #10
Seženeš vše, je to vpodstatě malá kývačka rozdíly malá kývačka - čz najdeš u jawarmaniaka má to pěkně rozlišený. Z kol ti stačí bubny i z malý kývačky. Podsedláky jsou běžné k sehnání na rozdíl od otevřeného sání třeba na 354 , kastíky jsou panelkové, komplet masku jsem teď koupil na bazoši za 300 atd. Za motor 250 by ti utrhli někteří našeptávači ruce ..., kdybych neměl motor po GO už nachystaný loudil bych od tebe hlavu se šteftem na vzpěru, já mám bez šteftu a rám s úchytem na vzpěru, ale zase mě to tak nepálí. Do jara ji chci otestovat na V.
Počítej s náklady v desítkách tisíc, spousta renovátorů to nedotáhlo do konce a potom držkují na testace, můj syn starý jako ty to dal snadno bez zkušenosti.

Naposledy editováno 17.10.2016 18:22:20

Jít či nejít, ČZ 250/455

17.10.2016 v 18:36 | Nahoru | #11
No počítám s náklady to je samozřejmost, já to dělám hlavně proto že mám v těchto strojích velký obdiv a takovou zvláštní vášeň, jízda s jawou nebo čezetou je prostě taková srdcovka no

Jít či nejít, ČZ 250/455

17.10.2016 v 18:49 | Nahoru | #12
Tak přeji hodně štěstí, s koupí čz 250 jsi ho vyčerpal , teď to bude už jen dřina, nervy a peníze...
Jak to dělá mladej mrkni do profilu jawa354, já 475 snad vystavím zjara....

Jít či nejít, ČZ 250/455

17.10.2016 v 20:20 | Nahoru | #13
Tedle je hodně velká patina nalož to na vozejk a vem to kovošrotu

Jít či nejít, ČZ 250/455

17.10.2016 v 22:50 | Nahoru | #14
Ta přežila povodeň ne to už je dobře dohnilá, škoda jí..
250/455ek ale moc neni, teda nikde nic neni. Takže co nejvíc si udělat sám do stavu, kdy se na tom bude moc jet...
Posehnat nějaký díly, pomaloučku, polehoučku, ať to moc nebolí
Dej pak vědět, jestli sou vymlacený kartery na klice, běžná věc, ikdyž v tomhle tvym stavu je to asi jedno ...

Jít či nejít, ČZ 250/455

17.10.2016 v 23:57 | Nahoru | #15
Z tohoto půjde možná zachránit motor, náboje kol a rám. Zbytek se ti rozpadne pod rukama. Je pravda, že je to věčná škoda, protože 455-tek bylo dost málo a né nadarmo se jí říkalo vytrucovaná 250-ka. Přeji hodně štěstí, ale tahle motorka chce určitě celkovou renovaci, jinak jen soubor ND

1 reakcí na tento příspěvek Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 07:46 | Nahoru | #16
A co víc potřebuje k renovaci? Rám, motor a náboje má, zbytek ani na nd.

(reakce na) Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 12:03 | Nahoru | #17

panela píše: A co víc potřebuje k renovaci? Rám, motor a náboje má, zbytek ani na nd.


A bude to renovace nebo stavba repliky?

Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 13:12 | Nahoru | #18
Montáž použitých chybějících dílů je replika? Nějaké repliky plechařiny dělají turci a jejich kvalitu řešit nemusíme, věci v chromu se dají taky sehnat, nachromovat a nebo repliky jejichž použití testace HV nevylučuje a někdy to ani jinak nejde. Pokud vím ráfky a výfuky už nikdo nechromuje a nebo nechce, proč je jasné.

Naposledy editováno 18.10.2016 22:43:06

Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 16:04 | Nahoru | #19
Spravit jde dneska všechno Motor, rám a další drobnosti máš a zbytek hold časem seženeš. Máš výhodu v tom, že můžeš těžit z dílů pro menší objemy - 450, nebo 453, některé díly pasují i ze sportek. Pokud máš k českým mašinám vztah, jak píšeš a budeš na ní jezdit, tak bych do té renovace šel. Ve finále je to moc pěkná motorka a navíc 250 - nejostřejší mezi kyvkami :D

Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 17:17 | Nahoru | #20
Určitě to bude běh na dlouhou trať, snad se to nakonec vyplatí, vážně podle mě je jí strašná škoda :) a u mě jde pak i o dobrej pocit :)

1 reakcí na tento příspěvek Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 17:18 | Nahoru | #21
Co myslíte za ty peníze byla to chyba koupit?

(reakce na) Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 18:00 | Nahoru | #22

Endrew111 píše: Co myslíte za ty peníze byla to chyba koupit?

prodělat rozhodně nemůžeš. ale práce to bude hodně. na druhou stranu,pokud se to renovuje,je jedno,jak moc je to dobitý,stejně se to opískuje a dělá komplet. plechy koupíš postupně za pár korun,kola bys asi stejně dělal,elektriku taky,tak jde o hovno

Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 20:43 | Nahoru | #23
Za ty prachy dobrá koupě a kolega čzeťák to lépe už napsat nemohl, jako že se známe

Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 21:40 | Nahoru | #24
Tyhle vraky většinou na fotkách vypadají lépe než v reálu, takže bych to chtěl docela vidět na živo...
Nicméně jen motor se dneska prodává min. za 3 litry, takže za litr jsi neprodělal. A jestli můžu poradit, sehnal bych si nějakou zachovalejší 175 nebo 125. Tady zrenovovat motor a zbytek si nechat na náhradní díly. Shánět to po dílech šlo možná před 10 lety, dneska se za pěkné díly platí zlatem.

2 reakcí na tento příspěvek Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 21:50 | Nahoru | #25
Tu hlavu prodáš za víc než jsi koupil celou motorku .... je na model 455.05 kterých bylo asi 147 kusů. Jinak bych si na renovaci našel zachovalejší kus a tohle nechal jako zdroj náhradních dílů.

E: Kdyby byl celý motor 455.05 tak by to bylo ještě mnohem lepší...

Naposledy editováno 18.10.2016 21:51:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 22:12 | Nahoru | #26
V_i_c_i> Děláš si srandu Vici? Mrknu pak kompletně na číslo motoru dá se z něj poznat co je přesně zač? Vím je tam 455 ale je tam ještě něco víc poznat? :-o

1 reakcí na tento příspěvek Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 22:18 | Nahoru | #27
Plechařina je kupodivu na rozdíl od velkých kývaček dostupná, kastlíky, podsedláky a maska určitě, protože jsem ji nakupoval na bazoši před pár dny a to včetně kompletní vidlice na čz za 400. Jo sportka, to už je pane jiný oříšek. Spravit se dá dnes všechno, to už tady bylo správně řečeno. Jestli má majitel čas, chuť a peníze proč ho pořád zrazujete, jde o h.....

(reakce na) Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 22:25 | Nahoru | #28
panela> tak majitel mi k tomu dá zachovalé kastliky a nové zadní kolo úplně zdarma začíná se to pěkně rýsovat chlapi, zbývá tu asi poslední problém, jde vůbec sehnat karburátor na tento typ?

Naposledy editováno 18.10.2016 22:27:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 22:25 | Nahoru | #29

Endrew111 píše: V_i_c_i> Děláš si srandu Vici? Mrknu pak kompletně na číslo motoru dá se z něj poznat co je přesně zač? Vím je tam 455 ale je tam ještě něco víc poznat? :-o



Je to vyražené přímo na motoru a prdel si nedělám. Mám 455.01 a tuhle info mám přímo ze Strakonic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít či nejít, ČZ 250/455

18.10.2016 v 22:28 | Nahoru | #30
V_i_c_i> no myslím si že by to mohl být pěkný kousek až se vybarví, rozhodně ji ale asi prodávat po dílech nechci
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 Jirk_K 1 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 hruso25 2 3.2.2023 v 18:21 hruso25
ČZ 250/455 ČZ 250/455, ČZ 250 sport Tomkertis 2 19.4.2022 v 15:49 Dolin
Jawa 250 ČZ 250/455 Tomkertis 4 25.3.2022 v 06:16 libor600
Uložení hlavní a předlohové hřídele... ČZ 250/455 Skwanky 9 19.2.2022 v 20:55 hagrid.hagrid


TOPlist