Ten origo zmiňuji proto, že třeba je v něm více namotanýho filtračního materiálu do harmoniky (papíru atp..) a podle něj dělá výrobce manuál pro svý motorky (ne pro Hiflo, K&N atp.(nehaním, taky používám, ale každou výměnu oilu), co se týče obtokovýho ventilu tak většina motorkovejch má otvírací tlak 0,8 - 1bar, kvalitu a přesnost otvírání jsem nezkoumal. Jednoduchej test si můžete provést i třeba u káry, pokud tam máš třeba origo filtr (většinou výrobce MAN nebo Mahle) a koupíš druhovýrobu třeba Champion, Filtron nebo Strachline či naopak tak si ten starej schovej a až budeš měnit i ten druhej tak tu harmoniku rozbal a natáhni je vedle sebe, original je skoro vždy delší a když ne tak se skládá z více vrstev materiálu a to samý třeba u vložek oil filtrů, ale můžeš si zkusma vykuchat i patronu, proto origo nechám ob výměnu a neorigo s výměnou oilu po 6000km. Třeba na TLR jsem dával pořád origo (ta stovka navíc je hned ušetřená při další výměně, kdybych dával neorigo) a TL1000R nalítalo přes 180tkm než šlo do světa, měnil se jen spotřebák a kontroly ventilů... Ale vzducháč jsem měl K&N to se mi nechtělo vyhazovat furt hrachy za papíráky v Suzuki, ikdyž je K&N o dost horší ve filtraci luftu...