Mám Suzuki GS 750 z roku 1977. Od začátku mám malý problém s jedním, někdy se dvěma válci.
Kolena byla studenější a jedno dokonce spíš jenom tak vlažné (dalo se udržet v ruce).
Vůle na ventilech jsou udělané, stejně tak pístní kroužky. Karburátory vyčištěné ultrazvukem.
Když jsem to naposledy složil, přijde mi, že do těch válců nejde palivo. Svíčka je suchá a když dám ruku před výfuky (bez výfuků) tak necítím žádnou mlhu od benzínu. Prostě jenom vzduch.
Je taky možný, že ultrazvuk vyčistil ty mozazný trysky až dost, protože mi po vyčištění začaly téct dva karbece jako hovado (ty na kterých válce jedou). Tak to možná chytlo nějakou malou korozi, ale proč nefungujou ty další dva, to nevím.
Neporadil by někdo? Nejsem žádnej mega profík a vše se učím až na tomhle peklo stroji.
Díky za každou reakci.
1 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce, Suzuki GS 750
Takisto, ako je možné, že ultrazvuk povolil na dvoch karbcoch až tak, že začali tiecť, je možné, že na dvoch karbcoch povolil bordel, ten zaniesol osku plaváka a plavák je zaseknutý v hornej (uzavretej) polohe.
skúsil by som otvoriť odkalováky, či je v komorách aspoň benzín.
Prípadne poklepať po tých dvoch karbcoch zvonka rukoväťou skrutkovača, niekedy si plavák takýmto spôsobom sadne dole.
Ďalej by som metódou "spojené nádoby" zmeral aspoň odoka výšku hladín, či je plusminus rovnaká na všetkých štyroch.
Ďalej ma napadá že môžu byť deformované osky plavákov, plaváky samotné.
Keď si to skladal, toto si kontroloval?
Alebo čo a ako si skladal? Na ultrazvuk si to dal niekam, alebo si to robil ty? Aký bol východiskový stav? Išla tá motorka niekedy nedávno v poriadku?
Keď ti tie dva karbce tiekli, čo si spravil? Vymenil si ihlové ventily? Na všetkých štyroch?
karbce neviem či sa ti podarí prehodiť, kvôli prepojovacej oske a taktiež kvôli rôznej konštrukcii prívodného vedenia benzínu. Možno vnútorné dva sa podarí prehodiť.
A zapaľovanie je na tom ako? sviečky pália aspoň vonku?
spéca píše: Pochopil jsem :D...taky me to napadlo...uvidim, jal to bide konstrukcne mozny...i kdyz nepredpokladam...ze by meli tri formy na 4 karburatory (levy, pravy, prostredek)..i kdyz kdo vi...tenkrat se jeste vsechno delalo dost poctive
mam ted na stole karbce z gs550 , myslim ze jsou stejny, , prohazovani asi jednoduchy nebude.
Primarne bych zkontroloval hladiny na tech karbcich kde to je suchy. Staci ti pruhledna hadicka, pripojit zespoda a otevrit odkalovaci sroub, pokud jsou suchy, nebo je hladina nizka tak ti tam nema co tect.
POkud je tam benalu dost, juknul bych se na priruby, protoze u tahle stary motorky, pokud jsi je nemenil tak budou na sracky, takze pokud ti to saje luft.
1 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce, Suzuki GS 750
Zitra je tam frknu tak doufam ze to pojede.
Edit: ale jinak myslim ze ty stary jehlaky fungovaly jak mely, ale kdyz uz si je majitel koupil tak why not je tam nedat.
Akroat nechapy ty jsi rikal ze si mel karbce na ultrazvuku tak musej bejt cisty a kdyz nekdo uz ma na ultrazvukovou cisticku tak by mel vedet ze po rozebrani karbcu je dobry checknout hladinu.
Naposledy editováno 07.02.2017 20:03:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojení karburátoru Suzuki GS 750 Suzuki GS 750 | cert205 | 12 | 26.5.2022 v 19:32 moty74 |
Géeso se uchcává Suzuki GS 750 | sekáčmagor | 20 | 13.9.2020 v 13:48 Fugio |
Sháním šrouby na Suzuki Suzuki GS 750 | gsx-goes-to-cbr | 4 | 27.7.2020 v 18:08 Jonáš90 |
Klasické Japonského Stroje jako prv... Honda CB 750, Honda CB 500, Suzuki GS 750, Yamaha RD... | Agalamaga | 29 | 20.6.2019 v 11:59 Dodo1976 |
Koupím něco na odstranění rzi z chr... Suzuki GS 750 | sid49 | 21 | 25.1.2018 v 13:57 Velkostatkar |