Mám názor, že to vychází +/- na remízu. Řetěz nemá takovou životnost, ale je o dost levnější a za 2,3 řetězové sady dáte jako za opravu kardanů. Řetěz je lehčí. Také mi přijde více dostupnější opravu na cestě řetěz než kardan. Ale pokud je kardan dobře servisovaný podle intervalů je na něj určitě spolehnutí větší než na řetěz. Teď nemyslím extrém typu pouště nebo deštné pralesy kam se z nás 99,9% nepodívá.
Rád by jsem věděl vaše názory a co preferujete Vy pokud by jste si mohli vybrat bez ohledu na druh a typ motorky.
Za mne tedy řetěz.
3 reakcí na tento příspěvek Kardan vs řetěz
Já si taky myslim, že důležitější, něž výkon, hmotnost a technická nenáročnost, jsou čistý ruce
Tak hyjé s mastodonty zdržovat do zatáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan vs řetěz
selkie píše: ..to jsem ale ještě nepřišel já,,
Já si taky myslim, že důležitější, něž výkon, hmotnost a technická nenáročnost, jsou čistý ruce
Tak hyjé s mastodonty zdržovat do zatáček
Tak to ses ty,kdo zaclani v zacpach?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan vs řetěz
selkie píše: ..to jsem ale ještě nepřišel já,,
Já si taky myslim, že důležitější, něž výkon, hmotnost a technická nenáročnost, jsou čistý ruce
Tak hyjé s mastodonty zdržovat do zatáček
Mno, rad bych videl ten protazenej ksicht, az by Te nekdo bez pudu sebezachovy treba na HP2 Sport podelal... coz by asi nebylo extra tezky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan vs řetěz
selkie píše: ..to jsem ale ještě nepřišel já,,
Já si taky myslim, že důležitější, něž výkon, hmotnost a technická nenáročnost, jsou čistý ruce
Tak hyjé s mastodonty zdržovat do zatáček
Tak mě většinou zdržujou v zatáčkách supersporty s nemotornejma řidičema, kteří to ovšem ve vesnici či na rovince všem natřou.