globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Petice proti STK
 
10.5.2017 v 11:50
Pokud to tu je, tak pardon, ale nenasel jsem..

https://www.petice24...roly_motocykl_pi_stk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti STK

10.5.2017 v 18:02 | Nahoru | #1

vilemx píše: Deyva> Víš, co jsem si v od devadesátých let užil na TK, když české předpisy BEZ výjimky splňovala pouze Jawa a ČZ, protože normy byly šité přímo na tyhle dva exempláře??? Z těch zamindrákovaných dědků na STK ve špinavých montérkách, kteří ukapávali z Blue Style, ale nový japonec pro ně byl imperilaistický zločin na bezpečnost provozu, je mi špatně ještě teď. Takže ano, Jawa v ČR na STK vždy projde, i když je upatlaná od oleje, všude má zemědělské vůle, spíš nebrzdí, než brzdí. ale blatníky má až na zem, výfuky nesměřují vzhůru a kontrolky mají správné symboly.



Nevím. Ale moje Čz má v TP zapsané výjimky, takže to tak asi uplně nebylo.

(reakce na) Petice proti STK

10.5.2017 v 18:15 | Nahoru | #2

petrvtr_new píše: Nevím. Ale moje Čz má v TP zapsané výjimky, takže to tak asi uplně nebylo.


Jak na to reagovat, když jsi nepochopil pointu? Prostě technické a technologicjké šroty českou legislativu splňovaly, zatímco moderní auta a motorky, které jezdily po celém světě, u nás neobstály.
Ano, výjimky v TP měly i CZ auta i motorky, protože je při schvalování získaly. Jenže ostatní výrobci tolik štěstí neměly, protože se jejich vozidla k nám nedovážela. Třeba požadavek na hlavní stojánek u motorek, zejména SS s celokapotáží, byla lahůdka. Pokud se dovozová udělala na oko a nepožádalo se ministerstvu o výjimku, tak při poctivé TK smůla. Další legrací bylo třetí brzdové u aut. Jednu dobu za to byl málem trest smrti, zatímco druhý den povinnost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist