Za domkem mi zacina teren az do aleluja. Moje blbnuti obnaselo hodinku dve v lese. Naprosto nejvic mi sedla EXC 250 pro svoji uzasnou lehkost a obratnost, tak uvazuju o nastupci.
Elektro enduro me laka jednak pro temer naproste ticho, druhak pro ovladani ala horske kolo (blbnul jsem kdysi s downhillem).
Jako nevyhodu vidim nizsi dojezd, nevim kolik vydrzi baterka, nevim jestli se to da opravit kdyz se neco vysype na elektromotoru.
EXC 300 (zvazoval bych i 250) bude mit mnohem delsi akcni radius, ale furt to bude delat v lese neplechu. Freeride ma trochu jinej ram, ale asi bych si taky zvyknul.
Nemate nekdo pls primou zkusenost s E-XC? Ma smysl nad tim uvazovat? Pocitam ze bych ji koupil jako zanovni, malo jety kus (pripadne uplne nejetou, pokud bych se fakt rozhoupal).
Naposledy editováno 08.12.2019 12:30:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo
--tomas-- píše: Pavlys> z jakého důvodu je tam primární a sekundární převod?
Většina elektromotorek co jsem viděl má na motorové hřídeli přímo kolečko na řetěz.
Předpokládám, že kvůli lepšímu zpřevodování to není, když přímo na hřídel motoru můžeš dát jaké chceš kolco.
Snad jen kvůli nedostatku místa pro motor a nutností posunout jej hodně dopředu?
Jinak stavba pěkná, to klobou dolů
Já doufám, že jak dodělám barák, tak se na to taky vrhnu
ono jen jednim prevodem navic retezem neudelas uplne libovolnej prevod, jsi tam dost limitovanej. ubrat 2-3-4 zuby furt dela malej pohyb v prevodovym pomeru , neudelas treba z 1:3 - 1:8
vetsina produkcnich motorek ma specialni motory ktery maj velkej kroutak a staci jim jeden prevod - jsou ale brutalne drahy. Pavlys pouziva "brushless" motor, kterej v nizkejch otackach takovej kroutak nema, proto musi mit vetsi celkovej prevod a ten jen jednim prevodem nedosahne.
assassin píše: ono jen jednim prevodem navic retezem neudelas uplne libovolnej prevod, jsi tam dost limitovanej. ubrat 2-3-4 zuby furt dela malej pohyb v prevodovym pomeru , neudelas treba z 1:3 - 1:8
vetsina produkcnich motorek ma specialni motory ktery maj velkej kroutak a staci jim jeden prevod - jsou ale brutalne drahy. Pavlys pouziva "brushless" motor, kterej v nizkejch otackach takovej kroutak nema, proto musi mit vetsi celkovej prevod a ten jen jednim prevodem nedosahne.
jako to mě sice napadlo, a viděl jsem i pár motorek co ten převod navíc mělo...
Tím pádem když budu mít velikostně "stejné" kolečko na hřídeli motoru a sekundáru, tak velikostí toho velkého kolca na primárním převodu, které je spojeno se sekundárem oskou, budu určovat sílu, respektive rychlost motorky?
A pak mám ještě možnost regulovat klasicky sekundár - rozeta.

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Elektrická endura [1 ... 11, 12] KTM Freeride E-XC | SLEEPER | 359 | Včera v 19:00 Milagros |
Frais Tilting Trike na e-Salonu 2024 [1, 2] KTM Freeride E-XC | xpetrv | 42 | 25.11.2024 v 03:05 xpetrv |
KTM Freeride e-xc KTM Freeride E-XC | JetsurfX | 28 | 3.9.2024 v 19:28 Milagros |
Dovoz mopedu - dph Sur-Ron Light Bee | DonR | 12 | 27.5.2019 v 14:40 CRF1000 |
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |