Téma: Rarity z STK
 
4.7.2017 v 16:34
Zdravím všechny motorkáře. Ve čtvrtek 13.7. mám osobní setkání s ministrem dopravy Ťokem. Chci probrat nesmysly na STK a využít předvolební měkkosti politiků. Pokud máte zájem napište své absurdní příběhy z STK. Rád mu je vysvětlím. Díky všem za zájem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 12:48 | Nahoru | #1

puffybodie píše: Macomen0> To po tobe samozrejme nechci Ale ty rikas, ze STK je od toho aby tady bylo bezpecneji a nejezdili vraky, ale po STK o tom voze 2 roky stejne nic nevite, takze neplnite funkci aby se tady jezdilo bezpecneji Navic spravne uvadis absurditu jestli nahodou nemate kontrolovat i hajzlpapir, ale to presne delate, kdyz po 20 let stare motorce chcete aby u original zrcatek to splnovalo nejaky nove definovany prumer (a videt je z toho uplne stejne na hovno, protoze jsou upevnena a umistena tak, ze stejne vidis jen ruce, ale s novym zrcatkem vidis vetsi cast ruky - jeden z mnoha prikladu moderni kontroly hajzlpapiru )

Tady neresime majitele s 0,5mm vzorku. Toho poresi Darwin v prvnim desti, resi se to, proc kvuli minimalnimu mnozstvi takovych je aplikovana automaticka vina na vsechny .

Vysvetli nam treba jak to teda funguje skrze ty diskuze v Praze, odborna jednani zastupcu ministerstva, STK, Dekry, Besip, PCR, ze jaksi porad tady mohou jezdit veci jako PPL, G4S, kamiony se "slicky" a podobne. Prece kdyz je ukolem STK takove neduhy odstranovat, tak jak je mozne, ze (at nezeru) poslednich 7 let tady porad jsou na silnici a potkavam je denne?



Proto taky dělíme závady na lehké (tzn ty které jsou ale neohrožují) a tam by správně mohlo být upozornění že pneu má třeba už jen 40 %. atd.máš pravdu proto hodně takových věcí píšem do poznámek třeba platnost lpg láhve. Ale nedat mu STK nemůžeš to máš na krku hned žalobu. protože v dané chvíli to měl OK.
Pořád nechápeš smysl stk dnešní doby je to o tom donutit LIDI popř. servis aby aspoň jednou za dva roky to vozidlo bylo v nějakém stavu protože se na to sere.
Já taky tvrdím že by jsme měli možná časem vypadat jinak jako že přijedem a bude protokol o tom v jakém je vozidlo stavu třeba jako při koupi a tak a bude záležet na majiteli co s tím provede ale ty si ani nedokážeš představit s čím by lidi byli schopní jezdit. Třeba i proto že jim to opravář neřekne co kdyby to nedejbože chtěli spravit.

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 13:09 | Nahoru | #2
Macomen0> Jenze to se operuje s predpokladem, ze neco muze realne ty lidi co to flakaji aspon jednou za 2 roky zajet na nejaky servis donutit. A jak znamo, tak clovek pokud sam nechce, tak s nim nic nehne (vynecham diktatora nejakeho ). Ze budou jednou v daleke ruzove budoucnosti vsichni stejni a dokonali je cira a prosta fikce a takovou i zustane. Obecne vetsina lidi se stara o to v cem jezdi, pak jsou takovi co musi jezdit, ale mohou jen v tom na co maji, pak jsou takovi co na to serou uplne a pak tu jsou firmy kde hlavnim mottem je maximalni zisk s minimalnimi naklady coz plati jak pro mzdu zamestnance, tak i udrzbu toho v cem musi denne v praci jezdit. Mas treba pocit, ze kdyz ti tam nekdo prijede s totalnim vrakem, ty mu najdes hromady zavad, pak se on zacne vztekat, tak ze bude sdilet tvuj nazor a ze to uzna a ze se polepsi a priste bude auto jak vysperkovane? Ale no tak, zcela jiste nejsi tak naivni. Tenhle typ cloveka tam bude porad s vrakem jen z principu. Stejne jako recidivni zlodej se nezacne zivit normalni praci.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist