1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
puffybodie píše: Macomen0> To po tobe samozrejme nechci Ale ty rikas, ze STK je od toho aby tady bylo bezpecneji a nejezdili vraky, ale po STK o tom voze 2 roky stejne nic nevite, takze neplnite funkci aby se tady jezdilo bezpecneji Navic spravne uvadis absurditu jestli nahodou nemate kontrolovat i hajzlpapir, ale to presne delate, kdyz po 20 let stare motorce chcete aby u original zrcatek to splnovalo nejaky nove definovany prumer (a videt je z toho uplne stejne na hovno, protoze jsou upevnena a umistena tak, ze stejne vidis jen ruce, ale s novym zrcatkem vidis vetsi cast ruky - jeden z mnoha prikladu moderni kontroly hajzlpapiru )
Tady neresime majitele s 0,5mm vzorku. Toho poresi Darwin v prvnim desti, resi se to, proc kvuli minimalnimu mnozstvi takovych je aplikovana automaticka vina na vsechny .
Vysvetli nam treba jak to teda funguje skrze ty diskuze v Praze, odborna jednani zastupcu ministerstva, STK, Dekry, Besip, PCR, ze jaksi porad tady mohou jezdit veci jako PPL, G4S, kamiony se "slicky" a podobne. Prece kdyz je ukolem STK takove neduhy odstranovat, tak jak je mozne, ze (at nezeru) poslednich 7 let tady porad jsou na silnici a potkavam je denne?
Proto taky dělíme závady na lehké (tzn ty které jsou ale neohrožují) a tam by správně mohlo být upozornění že pneu má třeba už jen 40 %. atd.máš pravdu proto hodně takových věcí píšem do poznámek třeba platnost lpg láhve. Ale nedat mu STK nemůžeš to máš na krku hned žalobu. protože v dané chvíli to měl OK.
Pořád nechápeš smysl stk dnešní doby je to o tom donutit LIDI popř. servis aby aspoň jednou za dva roky to vozidlo bylo v nějakém stavu protože se na to sere.
Já taky tvrdím že by jsme měli možná časem vypadat jinak jako že přijedem a bude protokol o tom v jakém je vozidlo stavu třeba jako při koupi a tak a bude záležet na majiteli co s tím provede ale ty si ani nedokážeš představit s čím by lidi byli schopní jezdit. Třeba i proto že jim to opravář neřekne co kdyby to nedejbože chtěli spravit.