Téma: Rarity z STK
 
4.7.2017 v 16:34
Zdravím všechny motorkáře. Ve čtvrtek 13.7. mám osobní setkání s ministrem dopravy Ťokem. Chci probrat nesmysly na STK a využít předvolební měkkosti politiků. Pokud máte zájem napište své absurdní příběhy z STK. Rád mu je vysvětlím. Díky všem za zájem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

8.7.2017 v 22:12 | Nahoru | #1
Krovak> no jen aby je kámoš fakt neměl vyčvachtaný Tyhle racing kotouče maj z vnitřní strany nýtů závlačkou a pod ní podložku, tou podložkou se dá nastavovat ta boční vůle, dáš silnější a je tam malá nebo žádná vůle, dáš slabší a je tam větší vůle...

Naposledy editováno 08.07.2017 22:17:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

9.7.2017 v 01:16 | Nahoru | #2
dewwil> hele tenhle system (nerez kloboucky + segrovky s vlnitejma podlozkama) tam mam taky (a je fakt ze ten kluk v anglii s tim jezdil okruh) ..jak jsem ted rozdelaval predek tak jsem si rikal ze se ty kotouce se nejak moc hejbou, jestli to neni spatne - jenze ani kotouc ani vnitrek "vymackanej" fakt neni..
dostali po rozebrani a poradnym vydrhnuti novy nerez segrovky a podlozky.. malinkata radialni vule tam po smontovani je (cca desetinka - pocitam ze to si sedne az po zahrati) a ve smeru jakoby mezi deskama s tim jde hnout snad i 0,5mm kdyz clovek zaberevopravdu silou.. takze jsem rad ze je to (snad) normalni

Naposledy editováno 09.07.2017 01:18:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

9.7.2017 v 07:18 | Nahoru | #3
dewwil> Tak zevnitř jsem ty nýty nějak nezkoumal, skoro bych řekl, že tam žádný segrovky nebyly. Ale chovalo se to úplně stejně jak na videu. Je možný, že by bylo více typů těchhle kotoučů, kde by možnost nastavení prostě nebyla? Každopádně se u něj dneska asi stavím na kukačku.

Jedná se o tenhle kousek.

Naposledy editováno 09.07.2017 07:20:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist