Téma: Rarity z STK
 
4.7.2017 v 16:34
Zdravím všechny motorkáře. Ve čtvrtek 13.7. mám osobní setkání s ministrem dopravy Ťokem. Chci probrat nesmysly na STK a využít předvolební měkkosti politiků. Pokud máte zájem napište své absurdní příběhy z STK. Rád mu je vysvětlím. Díky všem za zájem.

2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

11.7.2017 v 09:24 | Nahoru | #1
Jen pár z příkladů z poslední doby z mého okolí, zvlášť pro Macomena:
1) Kolegyně jede na STK, v naivním přesvědčení že je ženská, nerozumí tomu a že na STK jí skutečně řeknou i to zda je auto v pořádku. Autem je Fiesta z roku 2009 v perfektním stavu, nájezd necelých 70tis km. Vrátí se vykulená s tím, že STK na 30 dnů, že domů jela pomalu a že prý má dle technika úplně zničené kosti stabilizátoru, že to je nebezpečné auto. No vzal jsem si od ní auto, vezl jsem ho ke svému mechanikovi a i když jsem v autě postupně zrychloval až k limitu toho, co auto v zatáčkách vydrželo, žádný projev něčeho špatného na podvozku nebyl. Mechanik měl už předem objednané kosti na auto dle VIN. No a za den mi volá, cože se starýma kostma bylo- vůbec nic! Ani vůle v čepu, natož aby byly jakkoliv poškozené, nedej bože prasklé. Ty kosti jsem viděl, skutečně, nic co by jim šlo vytknout. Smysl? Nelez na stk když jsi ženská a nikoho tam neznáš, jsi jen pokladnička aby tě zmrd vyhodil ať jdeš na opakovanou.
2) STK na které jela manželka s mým autem na denní dojíždění do práce. Malý peugeot 206 s LPG, r.v. 2007, náš od novoty. Takže kompletně víme co s autem je a co není. Jela tam lehce po dešti. Volá mi nasraná, že ji vyhodili, důvody: silný únik oleje a provozních kapalin z motoru ale hlavně, kolo rezervy nepřišroubované ke karoserii vozidla, což je nepřípustné. Auto má LPG nádrž toroid místo rezervy, takže pro stk jsem rezervu dal normálně do kufru. Technik zarytě tvrdil, že rezerva musí být přišroubována ke karoserii, že jí nelze připoutat ani na kotvící body v kufru kurtnama atd. Zdálo se mi to celé divné, provedl jsem telefonickou rešerši na x stk a co vyšlo? On nikdo vlastně neví jak to s upevněním rezervy u aut s lpg je. Doporučovali zejména to, vyříznout a navařit do kufru držák. Říkám jim: A to smím provést zásah do karoserie vozidla? Ne, to vlatně nesmíte! Tak jak to mám připevnit, když kurtny ne a držák taky nesmím dodělat? Nevíme...
Nakonec jsem sundal kobereček a protože peugeot má v kufru několik děr skrz (nevím na co, ale to je jedno), kde se jedna dala využít k tomu, aby se skrz ní protáhl dlouhý šroub a na něj se matkou ta rezerva na prase chytla. A dále jsem cca týden před opakovanou stk umyl spodek motoru čističem na motory (byl od oleje, ale od oleje nasbíraného ze silnic, ne svého...).
Na stk dojela, jako technika na opakovanou dostala hlavního technika dané stanice. Kouká na tu rezervu přišroubovanou v kufru a ptá se: "Proč jste to tam dávali na šroub a nedali to normálně na kurtny?"
"Protože nám to tak nakázal Váš technik!"
"To není možné!!"
pokračování, vleze pod auto: "A koukám motor jste přetěsnili a opravili."
manželka: "Ano, a víte jak?"
"nó?"
"Před týdnem jsme ho umyli!"

Takže tolik k těm spravedlivým technikům. Já už vůbec nemám náladu sám na stk jezdit se s těma polodementníma opicema v montérkách střetávat. Jejich znalosti zejména techniky motorek jsou limitně blízké nule, ale o to víc jsou chytřejší. Z výše zmíněných případů, 2 prohlídky z mého okolí kdy na stk jela ženská s autem prokazatelně v pořádku a dvakrát vyhozena. A stěžovat si můžu kde? Na nádraží

Naposledy editováno 11.07.2017 09:27:25

(reakce na) Rarity z STK

11.7.2017 v 14:20 | Nahoru | #2
Bludevil> TOTO!!!!!

(reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 12:07 | Nahoru | #3

Bludevil píše: Jen pár z příkladů z poslední doby z mého okolí, zvlášť pro Macomena:
1) Kolegyně jede na STK, v naivním přesvědčení že je ženská, nerozumí tomu a že na STK jí skutečně řeknou i to zda je auto v pořádku. Autem je Fiesta z roku 2009 v perfektním stavu, nájezd necelých 70tis km. Vrátí se vykulená s tím, že STK na 30 dnů, že domů jela pomalu a že prý má dle technika úplně zničené kosti stabilizátoru, že to je nebezpečné auto. No vzal jsem si od ní auto, vezl jsem ho ke svému mechanikovi a i když jsem v autě postupně zrychloval až k limitu toho, co auto v zatáčkách vydrželo, žádný projev něčeho špatného na podvozku nebyl. Mechanik měl už předem objednané kosti na auto dle VIN. No a za den mi volá, cože se starýma kostma bylo- vůbec nic! Ani vůle v čepu, natož aby byly jakkoliv poškozené, nedej bože prasklé. Ty kosti jsem viděl, skutečně, nic co by jim šlo vytknout. Smysl? Nelez na stk když jsi ženská a nikoho tam neznáš, jsi jen pokladnička aby tě zmrd vyhodil ať jdeš na opakovanou.
2) STK na které jela manželka s mým autem na denní dojíždění do práce. Malý peugeot 206 s LPG, r.v. 2007, náš od novoty. Takže kompletně víme co s autem je a co není. Jela tam lehce po dešti. Volá mi nasraná, že ji vyhodili, důvody: silný únik oleje a provozních kapalin z motoru ale hlavně, kolo rezervy nepřišroubované ke karoserii vozidla, což je nepřípustné. Auto má LPG nádrž toroid místo rezervy, takže pro stk jsem rezervu dal normálně do kufru. Technik zarytě tvrdil, že rezerva musí být přišroubována ke karoserii, že jí nelze připoutat ani na kotvící body v kufru kurtnama atd. Zdálo se mi to celé divné, provedl jsem telefonickou rešerši na x stk a co vyšlo? On nikdo vlastně neví jak to s upevněním rezervy u aut s lpg je. Doporučovali zejména to, vyříznout a navařit do kufru držák. Říkám jim: A to smím provést zásah do karoserie vozidla? Ne, to vlatně nesmíte! Tak jak to mám připevnit, když kurtny ne a držák taky nesmím dodělat? Nevíme...
Nakonec jsem sundal kobereček a protože peugeot má v kufru několik děr skrz (nevím na co, ale to je jedno), kde se jedna dala využít k tomu, aby se skrz ní protáhl dlouhý šroub a na něj se matkou ta rezerva na prase chytla. A dále jsem cca týden před opakovanou stk umyl spodek motoru čističem na motory (byl od oleje, ale od oleje nasbíraného ze silnic, ne svého...).
Na stk dojela, jako technika na opakovanou dostala hlavního technika dané stanice. Kouká na tu rezervu přišroubovanou v kufru a ptá se: "Proč jste to tam dávali na šroub a nedali to normálně na kurtny?"
"Protože nám to tak nakázal Váš technik!"
"To není možné!!"
pokračování, vleze pod auto: "A koukám motor jste přetěsnili a opravili."
manželka: "Ano, a víte jak?"
"nó?"
"Před týdnem jsme ho umyli!"

Takže tolik k těm spravedlivým technikům. Já už vůbec nemám náladu sám na stk jezdit se s těma polodementníma opicema v montérkách střetávat. Jejich znalosti zejména techniky motorek jsou limitně blízké nule, ale o to víc jsou chytřejší. Z výše zmíněných případů, 2 prohlídky z mého okolí kdy na stk jela ženská s autem prokazatelně v pořádku a dvakrát vyhozena. A stěžovat si můžu kde? Na nádraží

ty si alespon muzes stezovat doma, ale ja bych se musel tahnout az nekam do horoucich CD pekel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist