2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Bludevil píše: Macomen0> Zeptám asi pro tebe strašně hloupě, ale v čem mrtvá parkovací brzda a vysypané pravé (tj. od středu silnice odlehlé) světlo ohrožuje bezpečnost provozu?
Znám lidi, kteří kdyby v autě ručku neměli, tak to asi ani nepoznaj, protože vždy parkují přes kvalt a to že ti nesvítí jedno světlo si v 90% případů všimnu spíš dle odrazu svého auta od něčeho lesklého, než že by tak razantně poklesl světelný tok.
Děláš si prdel až ti takové auto přetlačí kvalt a někoho rozplácne a že jsem to viděl. A světlo na pravé straně jako ti nepříjde důležité zkus někdy jet bez něj ale v noci. Ne ve městě kde je světla po kokot ale v takových prdelích jako tady máme.
To nemyslíš vážně já se vůbec divím že se to do těch aut montuje když jezdí takoví frajeři jako ty.
Ale asi jiný kraj jiní lidé nebo tak něco za chvíli se dozvím že polovina auta je tam vlastně zbytečně.
Naposledy editováno 14.07.2017 09:43:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Macomen0 píše: Děláš si prdel až ti takové auto přetlačí kvalt a někoho rozplácne a že jsem to viděl. A světlo na pravé straně jako ti nepříjde důležité zkus někdy jet bez něj ale v noci. Ne ve městě kde je světla po kokot ale v takových prdelích jako tady máme.
To nemyslíš vážně já se vůbec divím že se to do těch aut montuje když jezdí takoví frajeři jako ty.
Ale asi jiný kraj jiní lidé nebo tak něco za chvíli se dozvím že polovina auta je tam vlastně zbytečně.
Mno, zajímavé. Kdybych se měl vsadit, tak si tipnu, že nehod se stává nedotaženou ručkou, než tím že by auto přetáhlo kvalt (popravdě mi přetažení kvaltu při setrvalém stání, když nepraskne rozvoďák, přijde spíš jako servisácká latina. Auto s nejmenším motorem co mám doma, Peugeotka 206 s 1.4 benzínem, nepřetáhne kvalt ani v kopci co mám pod barákem jako příjezdovku a to ten má bratru víc jak 12% stoupání. A přitom to fakt není místo, kde by běžný smrtelník parkoval). To mnohem pravděpodobněji přetáhne i ručku, která je 100% v pořádku. Ale budiž, když to říkáš, já o takové nehodě v životě neslyšel
A v noci bez jedné žárovky? Měl jsem problém s paticí žárovky na jednom z aut. Neustále přestávalo svítit jedno světlo. Všiml jsem si toho jen v případech, kdy jsem se opravdu soustředil, zda na silnici před sebou vidím dvě "ohniska" světla, nebo jen jedno. Z hlediska světelného toku bych řekl, že max. 15% rozdíl, víc ne. Tj. cca stejný rozdíl, než mezi jednotlivými typy žárovek od různých výrobců. Ale chápu, pokud tohle jsou pro tebe smrtící závady, tak rozumím tomu, proč tak trváš na nutnosti STK.
A jak chceš vyřešit, že jedno z mojich aut v plné sérii a plně v pořádku svítít mnohem méně než druhé? Když je teda nefunkční jeden světlomet dle tebe za hranicí bezpečné jízdy? Já tomu nerozumím. Jedno svítí mizerně i plně funkční, druhé s jedním funkčním svítít možná i líp, ale dle vaší logiky je strašně nebezpečné to, kterému jedno nesvítí a druhé zcela fajn. No nic, chci mít jednou tak jednoduché uvažování jako technik STK. Hned by se mi na tom světě žilo líp. Byla by totiž jen černá a bílá, nic mezi.