1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Krejza píše: Souhlas s assassinem, ramliku, jsi v tomhle případě dost mimo.
Je to jenom nastavením odskoku. Nedá se přesně říct, zda je přetlumený či naopak, aniž by sis zatlačil na motorku. Obvykle je vysoká zadní hrana a s tím spojená zaoblená přední hrana a také hladký kus gumy, kdy je guma nezatížena, známkou příliš utaženého odskoku - tlumič se pomalu vrací do původní pozice.
Ruku v ruce s tím nastavením jdou jezdecké schopnosti, teplota okolí a oleje v tlumiči, stáří oleje . Tlak v pneumatikách se projevuje jinak, na tento projev nemá vliv.
Toto poškození se může měnit v rámci pneumatiky, na okrajích tak bude zvedlá zadní hrana (velmi časté), uprostřed pak přední.
Jak to řešit u nenastavitelných vidlic? Olej letos, jezdecký schopnosti - no snažím se
Je to naše přirozená vlastnost umět se přizpůsobit.
Logicky mi zní, že u přetlumeného odskoku bys měl jezdit pomaleji, aby se tlumič stačil vrátit do původní polohy. Ale to taky nemusí být pravda.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |