edit:preklep nic vic
Naposledy editováno 26.02.2008 00:16:31
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
ostra jizda znamena jet v horni ctvrtine otacek - to fakticky znamena jet minimalne 110-130 kdyz budu radit 1-3 tak jsem (ted to z hlavy nedam, takze by oko) na 110-240 ... o 4.,5.,6. stupni se asi zminovat nemusim
kdyz vezmu sestku, dostavam se s temi rychlostmi niz a pritom si stale muzu uzivat, takze muj nazor je, ze "plne vyuzit" litrovy supersport na silnici nejde :)
pak je otazka, co to je "plne vyuzit", pac treba ja si "plne" vyuzivani nutne nespojuju s kudlou
mimo kategorii supersport je to nesmysl, "vyuzit" to jde objektivne ve vsech smerech
btw: dle myho je kategorie litrovy supersport takovy paradox - vyrobce prodava pro civilni jezdeni neco, co lze legalne "vyuzit" z jedne sestiny lol (uz na prvni stupen prekrocim i povolenou rychlost na dalnici a mam jich sest )
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
ostra jizda znamena jet v horni ctvrtine otacek - to fakticky znamena jet minimalne 110-130 kdyz budu radit 1-3 tak jsem (ted to z hlavy nedam, takze by oko) na 110-240 ... o 4.,5.,6. stupni se asi zminovat nemusim
S tímto naprosto výstižným hodnocením musím jen souhlasit.A na litru jsem jel (VTR 1000SP1).Na rovinách,v rychlých zatáčkách,při brutální akceleraci víceméně v přímém směru,má litr smysl a dá se jeho potenciál i v provozu využít,tedy aspoň relativně.To však s nadsázkou dokáže i cvičená opice.Přijde zatáčkovitý úsek a jezdec na
litrovém supersportu za chvilku vidí jenom záda borců na šestkách,kteří navíc ani nemusí jet na supersportu.To je bez diskuze. Slovo do pranice.