Po prodeji mého Bandita 650 uvažuji co koupit nového hodně koukám po Triumphu Tiger 1050, ale ted jak tak pročítám fóra na motorkářích tak spousta lidí má problém s elektrikou, že je motorka nechala někde vyset atd... Tak se toho docela začínám obávat... Prosím o nějaké zkušenosti se servisem této motorky jestli je to tak špatné jak se mi to momentálně jeví, případně jestli bývá problém servisovat Triumpha jinde než u autorizovaného dealera, protože přece jen je to Angličan a 3-válec a nejbližší dealer je přes 100km :(..
Nebo další zvažovanou motorkou je CBF 1000 od Hondy novější model od r.2010... Sice TT se mi líbí více, ale co se týče servisování a spolehlivostí tak mi příjde lepší než TT... a v případě potřeby Servis Hondy mám do 5 km...
Hlavně se mi jedná o spolehlivost a budoucí investice, protože maji běžně nalítáno 40 tis (podle inzerátů) a nechtěl bych hned druhý rok řešit nějáké nákladné opravy atd...
Za každý názor co se týče těchto dvou motorek budu velice rád....
1 reakcí na tento příspěvek Koupit Triumph Tiger 1050??
tím nechci říct že s TT je něco špatně, jen s ním nemám zkušenost, na rozdíl od Hondy ( zas ale ne konkrétně s CBF ). Jo a k nalítaným km - jsou to cesťáky - jen pro zajímavost koukni na zahraniční inzerci, nejlépe německé privátní prodejce, tam je ještě šance poctivých km - uvidíš jak se km pohybují. Je to zajímavý, třeba u T Tiger to celkem sedělo v celé evropě, naopak nejmenší nájezd má BMW GS 1200 v Čechách, v německu až dvojnásobný u srovnatelných motorek.
https://www.autoscout24.de/moto/
https://auto.ricardo.ch/motorrad/
No někde v diskuzi jsem dokonce četl že u Triumphu nejdou stočit km, tak nevím... ikdyž si myslím že všechno jde..
Toho stáčení se taky bojím at nekoupím motku co ma nalitano přes 70 tis. a tacho bude ukazovat polovinu.. a pak bych do toho jen sypal peníze, u Bandita byl jen pravidelný servis(olej, ventily a karbce), tak bych to nechtěl u další motorky měnit

Hondu jsem jezdil také a doma jich bylo několik.....................zatím ji považuji za nejspolehlivější jednostopý stroj.
Bohudík je ale motorkaření i o jiných věcech, než je jen spolehlivost a servisovatelnost. Já na emoce Triumph a na pohodlí BMW. Peníze jsou proto, aby si za ně člověk udělal radost.............a tu z jízdy na motorce umí Triumph udělat.
tiger - diagnostiku asi nemá každý servis, ale jde stáhnout zdarma i do mobilu. jinak to není ničím extra specifické pro servis a nevím o nějakých zásadních problémech, kterými by trpěl
tak...a teď se do mně ortodoxní křídla můžou pustit:)
1 reakcí na tento příspěvek Koupit Triumph Tiger 1050??
Jedinej problém je alternator. Odešel mi každých 30 tis.
Nechal jsem ho opravit za cca 2500,- a pro jistotu na dovču vozím náhradní.
Sere mě to, ale případná výměna cca 20 min a mám klid.
Dle člověka, který repasuje alternatory, tak potkává nejčastěji hondí...
To jen pro představu Hondy jako etalonu kvality.
Další servis stejný jako na každého japonce.
Díly v pohodě, jen Modřany jako servis nedoporučuju.
Zadarma sahnes software, kde můžeš vše včetně změn map atd.
Oproti cbf stroj, který má gule, úplně jinde podvozek a hlavně pocit z jízdy.
Můžeš se courat po rozbitých slinicich a během chvíle pozavodit superduke s tuonem na Sardinii.
Vyzkoušeno

Projeď si obě a uvidíš.
Po výměně výfuku, úpravě sání a přehrání mapy docela rozdíl oproti sérii.
Pokud nemám půl mega na Multistradu, nebo ktm, nenapadá mě za co bych měnil.
Takto asi nezaujaty názor

Co se tyce spolehlivosti. Je to jako sevsim. Jak se staras tak jezdis. Servis ti udela kazdej schopnej servisak, preci je to jen motor a navic ma o jeden valec min = min starosti. A do olomouce do Triumphu (dle me nej servis v cr) to mas pripadne kousek. Jinak mame tady kluka s Tigerem 955 najeto pres 130tis km, bez zavad vymenil jen regulator. Pripadne se resi altik, ale to i u hondy. U me v tomto vede honda 1x meneno na VFR na triumphu zatim zadny. Jinak bezne najezdy na zahranicnich forech 50-100000km bez vetsich zavad. Na co si clovek oproti honde, pokud nemas litr cbr 2015 nebo co to bylo za rok, papne si oleje. Nic hrozneho nejake to deci na tisic dva podle toho jak tomu tahas.
Na co si dat teda pozor? Premerit dobijeni. A u prvnich rocniku Tigea 1050 se podivat jestli nerosi okolo tesneni pod hlavou. Casta to zavada.
Svez se a uvidis. CBF 1000 je proti Tigru hrozna nuda ;)
3 reakcí na tento příspěvek Koupit Triumph Tiger 1050??
Triumph Tiger 1050 jsem vlastnil a byla to jedna z nejlepších motorek !!!!!
Užasný zátah ,tlumiče super brzdy super ,ale po čase problém se startováním prý baterka ,,kaput,, dobře??!,.byla provedena výměna ani ne za rok opět...to samé


Začali téct přední tlumiče výměna gufer oleje atd. jenže tlumiče nějak nechtěli tlumit jak před tím a následkem prasklá nádrž


Nafouklá hadice od termostatu do chladiče a začala téct výměna



Za čas začali vibrovat přední kotouče prý je to u této motorky normál výměna


Někdy kol 60000km začal být slyšet spojkový koš



Takže vřele doporučuji



Honzo to je trošku jinak, nesouvisí to s kvalitou značky, ale množstvím motorek. Hond je nejvíc - nejvíc se jich servisuje. To neplatí jen pro alternátory, ale obecně pro cokoliv:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit Triumph Tiger 1050??
Mirek-JM píše: Zdravím Všechny
Triumph Tiger 1050 jsem vlastnil a byla to jedna z nejlepších motorek !!!!!
Užasný zátah ,tlumiče super brzdy super ,ale po čase problém se startováním prý baterka ,,kaput,, dobře??!,.byla provedena výměna ani ne za rok opět...to samé
..
Začali téct přední tlumiče výměna gufer oleje atd. jenže tlumiče nějak nechtěli tlumit jak před tím a následkem prasklá nádrž
Nafouklá hadice od termostatu do chladiče a začala téct výměna
Za čas začali vibrovat přední kotouče prý je to u této motorky normál výměna
Někdy kol 60000km začal být slyšet spojkový koš
Takže vřele doporučuji
ty tlumiče - typicky odfláklnutý servis, že tam někdo naleje olej podle tabulky a vůbec si nezkontroluje, jestli chodí až dolů, protože tam je oleje moc.
startování - to mně na daytoně taky trtápilo, altík taky, ale jinak cajk
kotouče - standart...ale opět žádný extrém triumphu..
mně na speedu praskla v 45tkm pružinka tyčky řazení, oprava za litr a cajk
startování - to mně na daytoně taky trtápilo, altík taky, ale jinak cajk
kotouče - standart...ale opět žádný extrém triumphu..
mně na speedu praskla v 45tkm pružinka tyčky řazení, oprava za litr a cajk[/quote
No ty tlumiče právě chodili až dolů takže pokaždé tvrdý náraz až jsem koupil jiné nastavování tlumičů z bouraného triumphu a dal progresivní pera byl klid


1 reakcí na tento příspěvek Koupit Triumph Tiger 1050??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit Triumph Tiger 1050??
Ona je to z půlky stejně japonská motorka.
Anglán je jen rám a motor.Tlumiče showa,eletronika Denzo nebi Keihin.Brzdy Nissin. ATD......

Za mě se jim to povedlo a po 3letech pořád nechci nic jiného

1 reakcí na tento příspěvek Koupit Triumph Tiger 1050??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit Triumph Tiger 1050??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit Triumph Tiger 1050??
S motorkou je to jako s babou. Musíš si ji nejdřív osahat, vyzkoušet, pokochat se tvary, popř. barvou a HLAVNĚ, projet a ne vlítnout na první, bez odzkoušení.
Musí ti zkrátka jak sednout do ruky tak musí na ní být vzrušující svezení.
Já začal postupně od školaček Burgman 400, BMW 650 Scarver, BMW 1100 RT, BMW 800 ST, Triumph Speed Triple 955i, Bandit 650 S a až po tu "dospělou, kdy prostě přeskočila jiskra" TT 1050. A konečně jsem se usadil a našel jsem motku na celý život.
Naposledy editováno 16.12.2017 14:29:40
tak nakonec jsem už koupil....
No nakonec to vyhrál Triumph Tiger...
Krasavice v černé barvě, byla blízko, v supr stavu, a vším co potřebuji (teda jen kufr přikoupím).. ted jen nedočkavě vyhlížím jaro, a doufám že mi bude dobře sloužit

1 reakcí na tento příspěvek Koupit Triumph Tiger 1050??
UKAŽ neboj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit Triumph Tiger 1050??
Rozhodují se nad koupí v-strom 1000 a tt1050. Cenový limit je 100tis, max pár kaček navíc. Na v-strom už jsem se projel a oproti me fzs600 jede krásně odspodu a dobře mi sedí výška a posez. Pocitově bych asi raději TT, ale nabízené kusy jsou přes 100 a s celkem velkým najezdem. Stojí za to si připlatit oproti v-stromu?
Zatím jezdí sám kratší výlety po čr, ale určitě se podívám í do blízkého okolí. Mám rád pohotovou jízdu, nejvíc mě baví zrychlení do 110-120 km/h. 150 nebo 200 jezdit nepotřebuju. K motorce se umím chovat jako běžný uživatel a servis určitě bude dělat firma.
Díky za jakékoli názory.
P.s. menší objem nechci, na bavo a ktm jsou cenově jinde.
Naposledy editováno 28.05.2020 21:46:04
moje skusenosti s tigrosom:
mam TT 1050 SPORT, 2015 rocnik, som 2hy majitel od 3000km, teraz po 7 rokoch mam nabehanych 55 000km a ziadne problemy, iba klasika vymenit olej, filter, retaz sada, gufera v tlmicoch, baterka, sviecky a najnovsie brzdove kotuce musim menit lebo hadzanie je nad nad limit a nespravili sme STK aj napriek tomu ze som precistil tie nity a pri brzdeni necitim ziadne vbracie :/ ... spotreba dialnicnych 120kmh okolo 5.5L, ale celkovo jazdim tak za 7l sak poznate to .. :) Problemy s elektrikou som nemal, baterku menil iba raz, alternator stale funguje.
upravy:
odporucam karbonovu koncovku, a zmenit retazove kolecka na -1z dopredu a +2z dozadu, vybrat tie gumene zaslepky z airboxu,de-catnut, dat palivovu mapu na otvorenu koncovku a vtedy je to doslova tiger ako ma byt :)
zaver:
presiel som si jawa350,kawa zxr 750, suzuki sv 1000, a skoncil pri tigrosovi, motor pekne taha od 4500rpm a na dlhe cesty je doslova stvoreny ale ked clovek chce porejsovat tak vie potrapit ostatne jogurty... Tigosa zamenim but za dalsieho, skoda ze ich prestali robit alebo ak sa podari tak multistradu.
Naposledy editováno 09.10.2022 14:48:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Predné svetlá Honda CBF 1000 | Brano38 | 17 | 20.4.2025 v 08:53 Ivan-K |
Cbf 1000 2011 Honda CBF 1000 | Kamanana | 13 | 30.12.2024 v 21:11 Strider |
Ukazatel rychlosti cbf 1000 z Číny Honda CBF 1000 | Kamanana | 3 | 11.11.2024 v 17:46 Brano38 |
Nedobiji cbf 1000 Honda CBF 1000 | Kamanana | 25 | 15.10.2024 v 13:29 sseba1 |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |