Téma: DR-Z 400 & Keihin FCR 39 MX - spotřeba
16.12.2017 v 17:12
Ahoj kluci,
kdo máte DR-Z400 s Keihinem, jakou máte spotřebu?
Mám S verzi. Původně s Mikuni karbecem. Spotřeba byla do cca 5 litrů.
Ted jsem na cca 7,2 l/100km . Spotřeba je v terenu i na silnici zhruba stejná.
Udělal jsem tyhle úpravy:
Výfuk a svody MRD Pro Comp + tlumivka.
Keihin FCR39MX Flat.
Otryskovano: tryska volnobehu 35, vzduchová tryska volnoběhu 70 (je to chudý, 3 otáčky šroubku volnoběhu. Nahradím 45/100) Jehla OCEMN, 3. zážez. Hlavní tryska 155, hlavní vzduchová tryska 200.
Odstraněn PAIR ventil. Otevřený airbox, 3x3 mod.
Jede to skvěle, proti původnímu stavu je to jiná motorka, ale nevím co s tím. Nemůže to přece takhle moc žrát. Máte s tím někdo zkušenost? DrZounů kolem moc není. Nikdo mě nechce vzít na brzdu. Není to asi žádnej velkej kšeft.
Díky.
Naposledy editováno 16.12.2017 17:15:00
kdo máte DR-Z400 s Keihinem, jakou máte spotřebu?
Mám S verzi. Původně s Mikuni karbecem. Spotřeba byla do cca 5 litrů.
Ted jsem na cca 7,2 l/100km . Spotřeba je v terenu i na silnici zhruba stejná.
Udělal jsem tyhle úpravy:
Výfuk a svody MRD Pro Comp + tlumivka.
Keihin FCR39MX Flat.
Otryskovano: tryska volnobehu 35, vzduchová tryska volnoběhu 70 (je to chudý, 3 otáčky šroubku volnoběhu. Nahradím 45/100) Jehla OCEMN, 3. zážez. Hlavní tryska 155, hlavní vzduchová tryska 200.
Odstraněn PAIR ventil. Otevřený airbox, 3x3 mod.
Jede to skvěle, proti původnímu stavu je to jiná motorka, ale nevím co s tím. Nemůže to přece takhle moc žrát. Máte s tím někdo zkušenost? DrZounů kolem moc není. Nikdo mě nechce vzít na brzdu. Není to asi žádnej velkej kšeft.
Díky.
Naposledy editováno 16.12.2017 17:15:00
1 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400 & Keihin FCR 39 MX - spotřeba
Zeptej se uzivatele effa, pripadne JRo...mohli by vedet vic...
Strili ti to z vyfuku? Cuka ti to?
Spotrebu jsem u drz neresil, ale dle stylu jizdy jsem na nadrz(nez zakukala rezerva) najel od 100 do 160 km
Navic jsem mel valec 434 a jiny vacky, filtr...
Na brzde jsem byl a vyslo to na cca 4,5 litru...
Strili ti to z vyfuku? Cuka ti to?
Spotrebu jsem u drz neresil, ale dle stylu jizdy jsem na nadrz(nez zakukala rezerva) najel od 100 do 160 km
Navic jsem mel valec 434 a jiny vacky, filtr...
Na brzde jsem byl a vyslo to na cca 4,5 litru...
Hele Pičíne. Spotřeba podle me neni v poradku. Takze nastaveni neni v poradku. Mohl jsem to nechat komplet udelat DK Racing, ale ti to delaj jinak, nez jsem chtel. Cilem je to spravne naladit . Sam nebo firmou. Radsi sam, protoze koupit si to umi kazdej.
[KubaLC8] nastaveni zde: https://docs.google...;pli=1#gid=570401124
Naposledy editováno 16.12.2017 19:11:27
[KubaLC8] nastaveni zde: https://docs.google...;pli=1#gid=570401124
Naposledy editováno 16.12.2017 19:11:27
[Anti]: Melo by to bejt do 6 litru, 7,2 je moc. Ja to mam natryskovany podle TT. Jenze ti kluci jezdej v jinejch podminkach. Navic, kdovi jak velkej spoleh je na matematiku Americana....
http://supermotojunk...-Mileage-on-DRZ400SM
http://supermotojunk...-Mileage-on-DRZ400SM
1 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400 & Keihin FCR 39 MX - spotřeba
Ja si myslím že tam pekne navyšuje spotrebu práve akceleračná pumpička. Ja mám na svojom FCR nastaviteľnú leak jet. Ked som jazdil terén tak som mal nastavené nech dáva viac paliva pri pridaní a žralo mi to tiež okolo 6.5 až 7. Tento rok som drtil prevažne cestu a tiež ma srala spotreba tak som pritiahol leak jet nech dáva menej paliva pri pridaní a spotreba mi vychádzala 5.5-5.8l. Ale niečo za niečo. Je cítiť že nereaguje až tak dobre na pridanie plynu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400 & Keihin FCR 39 MX - spotřeba
kunna1> ...pumpicka, aha. Co to tam mas za koleno, FMF Powerbomb? Pamatujes si, jak to mas natryskovany?
Anti> Mikuni jsem neprohlizel. Nedaj se ty trysky srovnavat, jsou to uplne jiny karburatory. Navic Mikuni byl naladenej na zavrenej "S" vejfuk.
Naposledy editováno 17.12.2017 01:03:20
Anti> Mikuni jsem neprohlizel. Nedaj se ty trysky srovnavat, jsou to uplne jiny karburatory. Navic Mikuni byl naladenej na zavrenej "S" vejfuk.
Naposledy editováno 17.12.2017 01:03:20
Beauty píše: kunna1> ...pumpicka, aha. Co to tam mas za koleno, FMF Powerbomb? Pamatujes si, jak to mas natryskovany?
Anti> Mikuni jsem neprohlizel. Nedaj se ty trysky srovnavat, jsou to uplne jiny karburatory. Navic Mikuni byl naladenej na zavrenej "S" vejfuk.
Součet trysek dává informaci o maximálním průtoku paliva.na jakémkoliv karburátoru.Takže je jasné,že pokud originál jede za pět a FCR za 7 tak si bere cca 20% paliva navíc.Nebo si myslíš že FCR je zero modul a bude dávat vyšší výkon bez navýšení spotřeby?
To samé ti napsal kunna1.
1 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400 & Keihin FCR 39 MX - spotřeba
A co efektivita? Přeci karbec za 18 tisíc musí být efektivnější než origo. Mám KLX650 s origo Karburátorem a taky mě štve spotřeba (cca 6l/100km). Jsem si myslel, že když budu mít silnější stroj a budu s ním jezdit jako s dvacou, tak že se dostanu na 4 litry max. Bohužel spotřeba je +-6 i když tomu dávám nebo to jen lechtám. O peníze mi nejde, jen mě stve dojezd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400 & Keihin FCR 39 MX - spotřeba
Beauty> Nepamataám sa uz presne ake hodnoty trysiek sú to ale mám tam jet kit na FCR39 pre DR-Z 400E. Ihla v štandardnom nastavení podľa návodu.
Mam tam powerbomb ale teraz som dal original kvoli STK aj s vyfukom a príde mi že je lepší stred. Druhy krat by som to už nekupoval...
Nastavovanie leak jet mam toto https://www.24mx.cz...-quickshot-twenty#?p
Mam tam powerbomb ale teraz som dal original kvoli STK aj s vyfukom a príde mi že je lepší stred. Druhy krat by som to už nekupoval...
Nastavovanie leak jet mam toto https://www.24mx.cz...-quickshot-twenty#?p
Lifer> Efektivita?Oba karburátory používají stejný systém přípravy směsi.Mají trysky,vdušníky,emulzní trubici,jehlu a difuzer..."Kouzlo" všech těch FCR a jiných "ostrých" karburátorů je v průběhu a odezvě.Natryskováním originálu dosáhneš zhruba stejného maximálního výkonu,ale odezvu bude mít vždy lepší karburátor s přímým plochým šoupětem a akceleračním přístřikem.
Ty by ses se startérovou KLX měl dostat na nějakých 4,5 a i míň.Je tam stejný karburátor jako na KLR.Je to otázka tryskování,jehly a pružiny podtlakového šoupěte.
Ty by ses se startérovou KLX měl dostat na nějakých 4,5 a i míň.Je tam stejný karburátor jako na KLR.Je to otázka tryskování,jehly a pružiny podtlakového šoupěte.
Já se přikláním k autorově názoru, že spotřeba je vysoká.
Já potom, co jsem na myho VOR 503 SM namontoval Keihin FCR 41 MX, tak oproti předchozímu DellOrto PHM 38 spotřeba klesla z +7l/100 na 5,5-6l/100km při cca 50%město a 50% mimo město, kde si myslím, že to nešetřím.
Já potom, co jsem na myho VOR 503 SM namontoval Keihin FCR 41 MX, tak oproti předchozímu DellOrto PHM 38 spotřeba klesla z +7l/100 na 5,5-6l/100km při cca 50%město a 50% mimo město, kde si myslím, že to nešetřím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400 & Keihin FCR 39 MX - spotřeba
kunna1> diky moc za ten napad s AC pumpickou. Je pravda, ze to pri prudkym pridani z volnobehu ma obcas tendenci si kucknout, coz svedci o tom, ze se to na chvili preplavi. Jinak motorka jede uzasne ve vsech rezimech. Podivam se co tam je za leak jet a podle toho s tim neco vyvedu dal. Myslim, ze to bude cast problemu. Dik moc.
Anti> Nejsem si prave jistej, ze soucet palivovych trysek dava soucet prutoku paliva. Typicky na volnobehu jsem resil Pilot Jet 45 a Pilot Air Jet jsem podle doporuceni uplne vyndal, coz odpovida velikosti cca 250. Pri volnobehu se to nedalo seridit a bylo to strasne chudy. Ted tam mam nejakych PJ/PAJ 30/70 a je to skoro v poradku. To znamena, ze tou tryskou velikosti 30 projde pri volnobehu vic paliva nez predtim tou 45.
Diky vsem, co o tom neco vi, nebo maji svoji zkusenost a rekli mi ji.
Vsem ostatnim. Mozna jsem to nevysvetlil dobre. Nejde o to usetrit 30 korun na 100 km. I tak diky vsem co otevreli pusu a chteli nam rict, ze o danym tematu nic nevi a ani se nechtej nic dozvedet.
Kdo se chce neco dozvedet, tohle je pekny: http://www.factoryp...g_FCR_Burns,Pat.html
Naposledy editováno 17.12.2017 19:07:42
Anti> Nejsem si prave jistej, ze soucet palivovych trysek dava soucet prutoku paliva. Typicky na volnobehu jsem resil Pilot Jet 45 a Pilot Air Jet jsem podle doporuceni uplne vyndal, coz odpovida velikosti cca 250. Pri volnobehu se to nedalo seridit a bylo to strasne chudy. Ted tam mam nejakych PJ/PAJ 30/70 a je to skoro v poradku. To znamena, ze tou tryskou velikosti 30 projde pri volnobehu vic paliva nez predtim tou 45.
Diky vsem, co o tom neco vi, nebo maji svoji zkusenost a rekli mi ji.
Vsem ostatnim. Mozna jsem to nevysvetlil dobre. Nejde o to usetrit 30 korun na 100 km. I tak diky vsem co otevreli pusu a chteli nam rict, ze o danym tematu nic nevi a ani se nechtej nic dozvedet.
Kdo se chce neco dozvedet, tohle je pekny: http://www.factoryp...g_FCR_Burns,Pat.html
Naposledy editováno 17.12.2017 19:07:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400 & Keihin FCR 39 MX - spotřeba
Beauty> Ten poměr palivo/vzduch se samozřejmě mění poměrem vzdušníku ke trysce.Mě nenapadlo že laboruješ i se vzdušníky.S těma bych laboroval až v okamžiku kdybych nenašel adekvátní velikost trysky,jenže chytnout potom správný poměr bez sondy,to je pro frajera.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400 & Keihin FCR 39 MX - spotřeba
Anti> Protoze vsem funguje to tryskovani trochu jinak. Podle typu FCR karbecu, podle nadmorsky vejsky atd...
V podstate jsem ted nasel web, kde se dopracovali k tomu co mam ted. Akorat tam nemaj ten volnobeznej vzdusnik, coz se mne neosvedcilo. Problem je, ze vzdusnik v Cechach ani rozumne nesezenes, pripadne se na nej ceka mesic. Dam tam 45/100 a asi to bude ok, protoze ted jsem 3 otacky ven na sroubu bohatosti volnobezny smesi. A fakt tam bude asi moc benzinu pres tu akceleracni pumpicku. Nektery verze FCR MX 39 prej nemely ten obtok pres leak jet, nebo byl zaslepenej. Je to starej karburator a kdovi z ceho. Takze to musim zase rozdelat a zjistit jak se veci maji. Ale jak rikam, motorka je to ted skvela. Po Africe nejlepsi masina jakou jsem mel, mozna lepsi. Akorat s touhle spotrebou mas nekde v Pamiru problem.
https://www.drzparts...r-39mx-carb-install/
Naposledy editováno 17.12.2017 21:03:07
V podstate jsem ted nasel web, kde se dopracovali k tomu co mam ted. Akorat tam nemaj ten volnobeznej vzdusnik, coz se mne neosvedcilo. Problem je, ze vzdusnik v Cechach ani rozumne nesezenes, pripadne se na nej ceka mesic. Dam tam 45/100 a asi to bude ok, protoze ted jsem 3 otacky ven na sroubu bohatosti volnobezny smesi. A fakt tam bude asi moc benzinu pres tu akceleracni pumpicku. Nektery verze FCR MX 39 prej nemely ten obtok pres leak jet, nebo byl zaslepenej. Je to starej karburator a kdovi z ceho. Takze to musim zase rozdelat a zjistit jak se veci maji. Ale jak rikam, motorka je to ted skvela. Po Africe nejlepsi masina jakou jsem mel, mozna lepsi. Akorat s touhle spotrebou mas nekde v Pamiru problem.
https://www.drzparts...r-39mx-carb-install/
Naposledy editováno 17.12.2017 21:03:07
Beauty: jestli jde ta akceleracka odpojit (nebo zamezit jeji funkci), zkusil bych to chvili bez ni a uvidis co spotreba... a taky poznas, jestli tam to palivo navic je u tohodle motoru potreba...
Naposledy editováno 17.12.2017 21:13:12
Naposledy editováno 17.12.2017 21:13:12
kokonhead píše: Zeptej se uzivatele effa, pripadne JRo...mohli by vedet vic...
Strili ti to z vyfuku? Cuka ti to?
Spotrebu jsem u drz neresil, ale dle stylu jizdy jsem na nadrz(nez zakukala rezerva) najel od 100 do 160 km
Navic jsem mel valec 434 a jiny vacky, filtr...
Na brzde jsem byl a vyslo to na cca 4,5 litru...
Ja tedy zatim stále bojuju s nastavením takze jsem toho zádě az tolik nenajel ale řek bych ze sem v tom kolem 8 litru na 100km. Ale je fakt ze to je SM takze to musí frcet :)
Vyreseno, alespon po nejaky cas.
Prekvapive se do toho nikomu nechtelo. V DKRacing mi dokonce rekli, ze:"jsem se pustil na neprobádanou půdu". Nicmene se zminili o tom, ze kdysi podobnou vec resili a meli problem s tim, ze karbec se dotykal ramu, coz mu nesvedcilo. Tohle je pravda a aby tomu tak nebylo, je treba prehodit 1 uchyt motoru na druhou stranu, jak je popsano na drzparts.com, ale - a to tam neni - je potreba vajglem odbrousit cca 3mm z masa ramu pod sedlem v delce cca 1 cm. Napsany to pusobi dramaticky, ale nic zasadniho. Mimochodem - na tyhle strance se uvadi i jakes takes tryskovani a k nemu jsem se ve finale vicemene dopracoval.
Dalsi tryskovani je treba zde:
https://docs.google....;pli=1#gid=570401124
Zkratim to, po dnech cteni navodů a zkouseni mam funkcni vysledek. Popravde, zvazoval jsem jeste big bore kit, ale po týhle zkusenosti uz ne. Byla by to dalsi prace a cas. Stacilo.
K problému, ... ten byl opravdu v akceleracni pumpicce. Nektere typy FCR 39 MX nemaji obtokovou trysku (leak jet) AC pumpy. Vyslovne jsou jmenovany KTM a nektere Yamahy. To je pripad meho karbecu.
Reseni je vyvrtat diru na leak jet a osazeni spravne velikou tryskou. Tohle je, podle me, ta nejlepsi varianta a nejlevnejsi. Protoze jsem nevedel o co jde, zvolil jsem regulovatelnou obtokovou trysku AC pumpy, Regulovatelna obtokova tryska . Jeste jednou, diky za radu!!! Tahle fíčura ma vyhodu v tom, ze lze seridit sroubovakem bez demontaze misky karburatoru. Nevyhoda je v tom, ze (aspon v mem pripade) nelze nastavit tak, aby vsechen benzin obtekal AC pumpu a ta se tim uplne nebo skoro uplne vyradila z cinnosti. Pro montaz a prvotni nastaveni je stejne treba karbec vyndat a vyzkouset si, jak pumpicka funguje, jak silne a jak dlouho vstrikuje palivo do sani - proste si udelat predstavu, kalibraci podle palce.
Bez leak jet AC pumpicka vstrikovala palivo odhadem vic jak 3 vteriny. Spravna hodnota pro DRZ je cca 1 sekunda. Toho dosahnete tzv. o-ring modifikaci (svazete dratem raminko pumpicky s otocnym raminkem karbecu, nebo pretahnete pres obe raminka o-krouzek. Je to jedno. O-krouzek je asi lepsi, ale je treba zvolit spravnou velikost a vybrat dost kvalitni, aby nezpuchrel za 1 sezonu.) Timto zkratite dobu vstrikovani paliva do sani, ale zvetsite prutok tryskou. K omezeni toho druheho je treba instalovat nejakou obtokovou trysku. Ja udelal oboji.
Protoze jsem mel volnobeznou smes moc chudou a doladoval jsem to sroubem smesi volnobehu, instaloval jsem vetsi trysku volnobehu. Zaroven jsem vymenil vzdusnik volnobehu za nejbezneji uvadeny na webu.
Tzn:
- tryska volnobehu - pilot jet nebo take idle jet: #42 (funguje i s velikosti #45)
- vzdusnik volnobehu - pilot air jet: #100 (puvodne jsem tam mel snad #70 nebo #75
Tim se dosahne toho, ze sroubek smesi volnobehu je treba vysroubovat cca 2 otacky (pro #45 cca 1 1/4)
Vetsi hlavni trysku - main jet ze #155 na #160
Standardni velikost retezovych kol pro S je - tusim snad: 15/44. Pro E verzi 14/47. Pro lepsi jizdu v terenu jsem zvolil kombinaci 15/47. Vyhnete se tak vydirani slideru zpusobenym mensim prednim koleckem.
Vysledek:
- whelie na 3. stupen. Potreba zaspojkovat.
- spotreba: o litr dolu. cca 6 litru.
Spotreba DR-Z400S s karbecem mikuni je v pohode do 5 litru. Po osazenim "FCR 39 mx" a MRD vyfukem byla vic jak 7 litru. Ted se pohybuje kolem 6 litru a motorka jede lip. Maximalka stoupla, i pres vetsi rozetu.
Tohle je uplne jina motorka, ktera nema s DR-Z moc spolecnyho. Pravda je, ze nez tohle vsechno znovu absolvovat, radsi novou WR450F
K tryskam. Zasel jsem do KTM a koupil si 1 trysku za cca 200 Kč, original Keihin. Protoze jsem potreboval vic velikosti, abych mohl zkouset, objedal jsem z Ciny sadu trysek a plan byl, ze az najdu tu spravnou velikost, koupim si zase original. Nicmene, z Ciny dorazilo 12 trysek za 6 USD a kazda z nich mela logo Keihin. Identicke jako ta z KTM. Takze - pouzil jsem ty samy co v KTM, ty z Ciny: https://www.aliexpr...s.9042311.0.0.lNklvy
Naposledy editováno 05.02.2018 16:05:18
Prekvapive se do toho nikomu nechtelo. V DKRacing mi dokonce rekli, ze:"jsem se pustil na neprobádanou půdu". Nicmene se zminili o tom, ze kdysi podobnou vec resili a meli problem s tim, ze karbec se dotykal ramu, coz mu nesvedcilo. Tohle je pravda a aby tomu tak nebylo, je treba prehodit 1 uchyt motoru na druhou stranu, jak je popsano na drzparts.com, ale - a to tam neni - je potreba vajglem odbrousit cca 3mm z masa ramu pod sedlem v delce cca 1 cm. Napsany to pusobi dramaticky, ale nic zasadniho. Mimochodem - na tyhle strance se uvadi i jakes takes tryskovani a k nemu jsem se ve finale vicemene dopracoval.
Dalsi tryskovani je treba zde:
https://docs.google....;pli=1#gid=570401124
Zkratim to, po dnech cteni navodů a zkouseni mam funkcni vysledek. Popravde, zvazoval jsem jeste big bore kit, ale po týhle zkusenosti uz ne. Byla by to dalsi prace a cas. Stacilo.
K problému, ... ten byl opravdu v akceleracni pumpicce. Nektere typy FCR 39 MX nemaji obtokovou trysku (leak jet) AC pumpy. Vyslovne jsou jmenovany KTM a nektere Yamahy. To je pripad meho karbecu.
Reseni je vyvrtat diru na leak jet a osazeni spravne velikou tryskou. Tohle je, podle me, ta nejlepsi varianta a nejlevnejsi. Protoze jsem nevedel o co jde, zvolil jsem regulovatelnou obtokovou trysku AC pumpy, Regulovatelna obtokova tryska . Jeste jednou, diky za radu!!! Tahle fíčura ma vyhodu v tom, ze lze seridit sroubovakem bez demontaze misky karburatoru. Nevyhoda je v tom, ze (aspon v mem pripade) nelze nastavit tak, aby vsechen benzin obtekal AC pumpu a ta se tim uplne nebo skoro uplne vyradila z cinnosti. Pro montaz a prvotni nastaveni je stejne treba karbec vyndat a vyzkouset si, jak pumpicka funguje, jak silne a jak dlouho vstrikuje palivo do sani - proste si udelat predstavu, kalibraci podle palce.
Bez leak jet AC pumpicka vstrikovala palivo odhadem vic jak 3 vteriny. Spravna hodnota pro DRZ je cca 1 sekunda. Toho dosahnete tzv. o-ring modifikaci (svazete dratem raminko pumpicky s otocnym raminkem karbecu, nebo pretahnete pres obe raminka o-krouzek. Je to jedno. O-krouzek je asi lepsi, ale je treba zvolit spravnou velikost a vybrat dost kvalitni, aby nezpuchrel za 1 sezonu.) Timto zkratite dobu vstrikovani paliva do sani, ale zvetsite prutok tryskou. K omezeni toho druheho je treba instalovat nejakou obtokovou trysku. Ja udelal oboji.
Protoze jsem mel volnobeznou smes moc chudou a doladoval jsem to sroubem smesi volnobehu, instaloval jsem vetsi trysku volnobehu. Zaroven jsem vymenil vzdusnik volnobehu za nejbezneji uvadeny na webu.
Tzn:
- tryska volnobehu - pilot jet nebo take idle jet: #42 (funguje i s velikosti #45)
- vzdusnik volnobehu - pilot air jet: #100 (puvodne jsem tam mel snad #70 nebo #75
Tim se dosahne toho, ze sroubek smesi volnobehu je treba vysroubovat cca 2 otacky (pro #45 cca 1 1/4)
Vetsi hlavni trysku - main jet ze #155 na #160
Standardni velikost retezovych kol pro S je - tusim snad: 15/44. Pro E verzi 14/47. Pro lepsi jizdu v terenu jsem zvolil kombinaci 15/47. Vyhnete se tak vydirani slideru zpusobenym mensim prednim koleckem.
Vysledek:
- whelie na 3. stupen. Potreba zaspojkovat.
- spotreba: o litr dolu. cca 6 litru.
Spotreba DR-Z400S s karbecem mikuni je v pohode do 5 litru. Po osazenim "FCR 39 mx" a MRD vyfukem byla vic jak 7 litru. Ted se pohybuje kolem 6 litru a motorka jede lip. Maximalka stoupla, i pres vetsi rozetu.
Tohle je uplne jina motorka, ktera nema s DR-Z moc spolecnyho. Pravda je, ze nez tohle vsechno znovu absolvovat, radsi novou WR450F
K tryskam. Zasel jsem do KTM a koupil si 1 trysku za cca 200 Kč, original Keihin. Protoze jsem potreboval vic velikosti, abych mohl zkouset, objedal jsem z Ciny sadu trysek a plan byl, ze az najdu tu spravnou velikost, koupim si zase original. Nicmene, z Ciny dorazilo 12 trysek za 6 USD a kazda z nich mela logo Keihin. Identicke jako ta z KTM. Takze - pouzil jsem ty samy co v KTM, ty z Ciny: https://www.aliexpr...s.9042311.0.0.lNklvy
Naposledy editováno 05.02.2018 16:05:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DR-Z4S dual sport [1, 2] Suzuki DR-Z400S | Jenik789 | 46 | 13.11.2024 v 20:45 kokonhead |
Suzuki drz 400 e Nechce startovat Suzuki DR-Z400E | ebela | 7 | 8.11.2024 v 19:09 Slávek-TDM |
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S | Fic6 | 11 | 26.4.2024 v 07:24 Fic6 |
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S | Fic6 | 31 | 31.1.2024 v 16:06 Jenik789 |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |