Téma: Metzeler Karoo Street versus metzeler tourance
20.1.2018 v 11:02
Metzeler Karoo Street versus metzeler tourance
Mate někdo zkusenosti s pneu Metzeler Karoo STREET? Co porovnani s oblibenymi Metzeler Tourance?
Mate někdo zkusenosti s pneu Metzeler Karoo STREET? Co porovnani s oblibenymi Metzeler Tourance?
Seikos> Klasická Tourance není stejná kategorie? Můžeš porovnat klasickou Tourance a TKC70?
Jinak rozhodně jsou Karoo street mířený proti TKC70 a (předpokládám i stejná katogorie)Pirelli Scorpion rally str.
Naposledy editováno 18.02.2018 15:18:39
Jinak rozhodně jsou Karoo street mířený proti TKC70 a (předpokládám i stejná katogorie)Pirelli Scorpion rally str.
Naposledy editováno 18.02.2018 15:18:39
2 roky staré téma a nikde pořádné kloudné české odpovědi...
něco málo jsem v češtině tápal zde
https://www.baworak.cz/forum/viewthread.php?thread_id=36927
Každopádně pro zvědavý můžu říct... Klasický Tourance jsem obouval na Transalpu kde jsem měl i jeden čas i Enduro 3 Sahara a nyní na Africe mám od výrobce nazutý Karoo Street . Vše Metzeler, značka, které nějak tak podvědomě důvěřuji.
Tourance klasický jsou, tedy spíš byly (na Afriku se tyhle "starý" vykopávky nedělaj) pro mě dokonalý gumy, díky překryvu figur stejnoměrné sjíždění, spolehlivost za deště. Když ztratily na asfaltu adhezi, vlivem nečistoty, uměly se chytit. Najížděl jsem vždy přes 10tkm (spíš k 15tkm).
Streety, asi držej suprově (na suchu není problém), každopádně mi na nich asi 3x ulít předek na vodě, kterej se vzápětí chytil, takže k nim mám na vodě blok a nevěřím jim (ale to nemusí být pravda a třeba jen jsem hold na něco mastnýho, posypanýho najel). Afrika je výkonově jinde, nyní maj najeto 7000km a těch 10tkm najedou dle mě taky. Figury se nepřekrývají a je to znát, jsou oskákané, jak sjetý střed, kde to jasně jezdí přes díry v dezénu, tak i na krajích. Každopádně přední guma je v razantně lepším stavu a zadní co přenáší víc poníků rapidně mizí. Drážka na středu figury je nízká a opticky zmizí už během cca 3000km. Guma se chová čitelně jako mi přišla každá zmíněná Metzelerka. A hučí, ale snad jen jako nová. Mimochodem předek mi na Africe při brždění v nízké rychlosti lehce vibruje, je to nový tak to přisuzuji gumě a mezerám mezi figurami (jinak si to neumím vysvětlit). Nijak drastický terén jsem s tím nejel, spíš mě vždy zastavila kontrola trakce, kterou zapomínám vypínat. Z písku se to umí líp vyhrabat než Tourance.
Ještě zmíním Sahary, na silnici určitě ne, držej suprově sucho i voda, ale dorovnaný byly snad kolem 5000km. Jak se chovali na přejezdu luk si nevzpomenu, každopádně určitě nejlíp z výše zmíněných. Ale jezdím poměrně málo mimo cesty, takže se pro mě vůbec nehodily.
PS: Ani bych toto téma nehledal kdybych se nerozhodoval, co tam obout po "strýtech". Měl jsem v mérku TKC70 (kde hodně jsem četl negativa na kmitání), pak jsou tu více off nové gumy TKC70 ROCKS (ty jsem dal k ledu kvůli nízkému rychlostnímu indexu a taky by trpěli oskákáním)... no nakonec tam obuji pravděpodobně to samý. Nemám rád úplně hladký gumy... ještě jsem přemýšlel o Mitasu, ale ten jsem viděl kdysi u táty jak to pořád tahal ze země na asfaltu a moc se to překlápělo, takže radši ne, ale třeba dnes to pečou líp.
Naposledy editováno 05.08.2020 23:44:05
něco málo jsem v češtině tápal zde
https://www.baworak.cz/forum/viewthread.php?thread_id=36927
Každopádně pro zvědavý můžu říct... Klasický Tourance jsem obouval na Transalpu kde jsem měl i jeden čas i Enduro 3 Sahara a nyní na Africe mám od výrobce nazutý Karoo Street . Vše Metzeler, značka, které nějak tak podvědomě důvěřuji.
Tourance klasický jsou, tedy spíš byly (na Afriku se tyhle "starý" vykopávky nedělaj) pro mě dokonalý gumy, díky překryvu figur stejnoměrné sjíždění, spolehlivost za deště. Když ztratily na asfaltu adhezi, vlivem nečistoty, uměly se chytit. Najížděl jsem vždy přes 10tkm (spíš k 15tkm).
Streety, asi držej suprově (na suchu není problém), každopádně mi na nich asi 3x ulít předek na vodě, kterej se vzápětí chytil, takže k nim mám na vodě blok a nevěřím jim (ale to nemusí být pravda a třeba jen jsem hold na něco mastnýho, posypanýho najel). Afrika je výkonově jinde, nyní maj najeto 7000km a těch 10tkm najedou dle mě taky. Figury se nepřekrývají a je to znát, jsou oskákané, jak sjetý střed, kde to jasně jezdí přes díry v dezénu, tak i na krajích. Každopádně přední guma je v razantně lepším stavu a zadní co přenáší víc poníků rapidně mizí. Drážka na středu figury je nízká a opticky zmizí už během cca 3000km. Guma se chová čitelně jako mi přišla každá zmíněná Metzelerka. A hučí, ale snad jen jako nová. Mimochodem předek mi na Africe při brždění v nízké rychlosti lehce vibruje, je to nový tak to přisuzuji gumě a mezerám mezi figurami (jinak si to neumím vysvětlit). Nijak drastický terén jsem s tím nejel, spíš mě vždy zastavila kontrola trakce, kterou zapomínám vypínat. Z písku se to umí líp vyhrabat než Tourance.
Ještě zmíním Sahary, na silnici určitě ne, držej suprově sucho i voda, ale dorovnaný byly snad kolem 5000km. Jak se chovali na přejezdu luk si nevzpomenu, každopádně určitě nejlíp z výše zmíněných. Ale jezdím poměrně málo mimo cesty, takže se pro mě vůbec nehodily.
PS: Ani bych toto téma nehledal kdybych se nerozhodoval, co tam obout po "strýtech". Měl jsem v mérku TKC70 (kde hodně jsem četl negativa na kmitání), pak jsou tu více off nové gumy TKC70 ROCKS (ty jsem dal k ledu kvůli nízkému rychlostnímu indexu a taky by trpěli oskákáním)... no nakonec tam obuji pravděpodobně to samý. Nemám rád úplně hladký gumy... ještě jsem přemýšlel o Mitasu, ale ten jsem viděl kdysi u táty jak to pořád tahal ze země na asfaltu a moc se to překlápělo, takže radši ne, ale třeba dnes to pečou líp.
Naposledy editováno 05.08.2020 23:44:05
1 reakcí na tento příspěvek Metzeler Karoo Street versus metzeler tourance
ale prý docela mizí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 75 | 9.11.2024 v 18:02 sery. |
Výběr Gs bmw BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Trilip | 21 | 4.8.2024 v 19:09 JMan |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |