Mají poslední mašiny už přímé vstřikování, nebo se stále vystačí s nepřímým?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přímé a nepřímé vstřikování
Beranidlo píše: felixxx> údržba, šetrné zacházení, vif, dekarbonizace - to zní jako návrat do daleké minulosti. Ne, že bys neměl pravdu, ale v tom případě se mi jeví lepší technologie z roku 2000.
tak to byl problem hlavne tech starsich systemu DI... sam jsi psal treba o nove gen TSI motoru ktere na to tolik netrpi, to same u bmw....
ze to stoji prachy a nejde v globale moc o usporu - celkem zbytecna polemika, celej automobilovej prumysl je o tomhle - neni potreba stale vice novych aut, ale na tomhle prumyslu lezi velka cast ekonomiky a nejde z toho uz snadno vystoupit - takze je potreba to umele roztacet, vymahat inovace a obmenu vozoveho parku ruznymi regulacemi atd...
Naposledy editováno 05.02.2018 22:04:23
assassin píše: tak to byl problem hlavne tech starsich systemu DI... sam jsi psal treba o nove gen TSI motoru ktere na to tolik netrpi, to same u bmw....
ze to stoji prachy a nejde v globale moc o usporu - celkem zbytecna polemika, celej automobilovej prumysl je o tomhle - neni potreba stale vice novych aut, ale na tomhle prumyslu lezi velka cast ekonomiky a nejde z toho uz snadno vystoupit - takze je potreba to umele roztacet, vymahat inovace a obmenu vozoveho parku ruznymi regulacemi atd...
to podepisuji

assassin píše: tak to byl problem hlavne tech starsich systemu DI... sam jsi psal treba o nove gen TSI motoru ktere na to tolik netrpi, to same u bmw....
ze to stoji prachy a nejde v globale moc o usporu - celkem zbytecna polemika, celej automobilovej prumysl je o tomhle - neni potreba stale vice novych aut, ale na tomhle prumyslu lezi velka cast ekonomiky a nejde z toho uz snadno vystoupit - takze je potreba to umele roztacet, vymahat inovace a obmenu vozoveho parku ruznymi regulacemi atd...
to podepisuji
