Téma: přímé a nepřímé vstřikování
 
1.2.2018 v 19:53
Zdar, nechce se mi to hledat, vy znalejší co máte poslední modely určitě budete vědět...
Mají poslední mašiny už přímé vstřikování, nebo se stále vystačí s nepřímým?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přímé a nepřímé vstřikování

5.2.2018 v 22:03 | Nahoru | #1

Beranidlo píše: felixxx> údržba, šetrné zacházení, vif, dekarbonizace - to zní jako návrat do daleké minulosti. Ne, že bys neměl pravdu, ale v tom případě se mi jeví lepší technologie z roku 2000.



tak to byl problem hlavne tech starsich systemu DI... sam jsi psal treba o nove gen TSI motoru ktere na to tolik netrpi, to same u bmw....

ze to stoji prachy a nejde v globale moc o usporu - celkem zbytecna polemika, celej automobilovej prumysl je o tomhle - neni potreba stale vice novych aut, ale na tomhle prumyslu lezi velka cast ekonomiky a nejde z toho uz snadno vystoupit - takze je potreba to umele roztacet, vymahat inovace a obmenu vozoveho parku ruznymi regulacemi atd...

Naposledy editováno 05.02.2018 22:04:23

(reakce na) přímé a nepřímé vstřikování

7.2.2018 v 21:52 | Nahoru | #2

assassin píše: tak to byl problem hlavne tech starsich systemu DI... sam jsi psal treba o nove gen TSI motoru ktere na to tolik netrpi, to same u bmw....

ze to stoji prachy a nejde v globale moc o usporu - celkem zbytecna polemika, celej automobilovej prumysl je o tomhle - neni potreba stale vice novych aut, ale na tomhle prumyslu lezi velka cast ekonomiky a nejde z toho uz snadno vystoupit - takze je potreba to umele roztacet, vymahat inovace a obmenu vozoveho parku ruznymi regulacemi atd...



to podepisuji

(reakce na) přímé a nepřímé vstřikování

7.2.2018 v 21:53 | Nahoru | #3

assassin píše: tak to byl problem hlavne tech starsich systemu DI... sam jsi psal treba o nove gen TSI motoru ktere na to tolik netrpi, to same u bmw....

ze to stoji prachy a nejde v globale moc o usporu - celkem zbytecna polemika, celej automobilovej prumysl je o tomhle - neni potreba stale vice novych aut, ale na tomhle prumyslu lezi velka cast ekonomiky a nejde z toho uz snadno vystoupit - takze je potreba to umele roztacet, vymahat inovace a obmenu vozoveho parku ruznymi regulacemi atd...



to podepisuji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist