vilemx píše: U auta jsou většinou na jedné nápravě dvě kola a technik nekontroluje ani tak absolutní brdnou sílu, ale odchylku v brzdné síle L a P kola.
Ale ovšem nepozná brzdný účinek vzhledem k síle sešlápnutí pedálu. To nerozeznává žádná STK.
Jinak měřící válce na brzdy motorky se vyrábí. Takže záleží jen na STK zdali je má či nemá.
A ještě dodám. Dost se poslední dobou rozšiřují STK kde zákazník pouze předá auto či moto technikovi, nesmí být přítomen a pak si vyzvedne auto či moto s protokolem prošel a nebo neprošel.
Naposledy editováno 13.03.2018 08:17:10
FJRPEPA píše: Ale ovšem nepozná brzdný účinek vzhledem k síle sešlápnutí pedálu. To nerozeznává žádná STK.
Jinak měřící válce na brzdy motorky se vyrábí. Takže záleží jen na STK zdali je má či nemá.
A ještě dodám. Dost se poslední dobou rozšiřují STK kde zákazník pouze předá auto či moto technikovi, nesmí být přítomen a pak si vyzvedne auto či moto s protokolem prošel a nebo neprošel.
Pokud by mi řekl, že nesmím být přítomen - okamžitě odjíždím na jinou STK.
Pro mne je to jedna z možností prohlédnout si třeba spodek vozu a přímo od technika slyšet co je špatně a proč.