Téma: STK
 
7.3.2018 v 14:26
Čus, chci se zeptat, jak je to teď s STK... Je mi jasný, že všude to je trošku jiný, ale kamarád byl dnes na STK a nedali mu to, protože jednak měl motorku otevřenou na 88 kw, ale papírově byla 25, takže tam musí dát škrtící sadu, a jednak i když má original Leo Vince s ,,ečkem", tak ho musí vyměnit za puvodní originalni... Tak se ptám, jestli je to normální, nebo jen tady u nás řeší zbytečnosti. Zítra chci jet taky se svým GSem r.v. 92 a mám tam taky laďák bez homologace, tak jestli mám rovnou předělat na originál. (někde jsem totiž četla, že ty starší motorky tu homologaci nepotřebují)

vilemx píše: U auta jsou většinou na jedné nápravě dvě kola a technik nekontroluje ani tak absolutní brdnou sílu, ale odchylku v brzdné síle L a P kola.



Ale ovšem nepozná brzdný účinek vzhledem k síle sešlápnutí pedálu. To nerozeznává žádná STK.
Jinak měřící válce na brzdy motorky se vyrábí. Takže záleží jen na STK zdali je má či nemá.

A ještě dodám. Dost se poslední dobou rozšiřují STK kde zákazník pouze předá auto či moto technikovi, nesmí být přítomen a pak si vyzvedne auto či moto s protokolem prošel a nebo neprošel.

Naposledy editováno 13.03.2018 08:17:10

FJRPEPA píše: Ale ovšem nepozná brzdný účinek vzhledem k síle sešlápnutí pedálu. To nerozeznává žádná STK.
Jinak měřící válce na brzdy motorky se vyrábí. Takže záleží jen na STK zdali je má či nemá.

A ještě dodám. Dost se poslední dobou rozšiřují STK kde zákazník pouze předá auto či moto technikovi, nesmí být přítomen a pak si vyzvedne auto či moto s protokolem prošel a nebo neprošel.



Pokud by mi řekl, že nesmím být přítomen - okamžitě odjíždím na jinou STK.
Pro mne je to jedna z možností prohlédnout si třeba spodek vozu a přímo od technika slyšet co je špatně a proč.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist