Téma: dalsi "new Prase"
9.3.2018 v 15:45
Tak jsem sted precetl sqelou novinku - na Motosalonu bude elektrofichtl .
jsem jen zvedavej, jestli za nej bude vynalezce chtit ctvrt nebo pul mega
chudak fichtl - nebude smrdet, coudit, prdet.... ale bude ekologyckej!
EDIT
omlouvam se za spatne zarazeni - nejde mi zeditovat
Naposledy editováno 09.03.2018 16:05:26
jsem jen zvedavej, jestli za nej bude vynalezce chtit ctvrt nebo pul mega
chudak fichtl - nebude smrdet, coudit, prdet.... ale bude ekologyckej!
EDIT
omlouvam se za spatne zarazeni - nejde mi zeditovat
Naposledy editováno 09.03.2018 16:05:26
1 reakcí na tento příspěvek dalsi "new Prase"
Vypada to dost cinsky
1 reakcí na tento příspěvek dalsi "new Prase"
Brida, neni to majitel motoscootu co "stvoril" cinskej new pionyr?
By odpovidalo...
By odpovidalo...
1 reakcí na tento příspěvek dalsi "new Prase"
PinkPanther píše: Tady taky něco:
https://www.novinky....yr-na-elektrinu.html
Cena prý 70.000,-
bude mi na tu silu vubec stacit plny Acko?
1 reakcí na tento příspěvek dalsi "new Prase"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dalsi "new Prase"
hycomat> jj, to mě taky napadlo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dalsi "new Prase"
2stroke, hycomat> Mě napadlo to samý už jsme tři
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dalsi "new Prase"
Brídu po pár osobních kontaktech moc nemusím, je to kecal první kategorie, ale jedno mu upřít nemůžu - má pořádný tah na bránu. Jasně, že to dělají Číňani. Jasně, že tady si to moc lidí nekoupí. Ale ten člověk má nějakou vizi a umí ji dotáhnout do konce, ať si o tom myslíme co chceme. Ten elektropaskvil je logickým důsledkem přehnaných ekopředpisů a podle mě se toho prodá podstatně víc, než opěvovaných elektroprasat.
"futrál na gasmasku" je sice podivný, ale kecal vám vysvětlí, že to má připomínat původní design válce pařeza (a bude mít pravdu!). Je to jako s moto wankely - ty motory taky vypadají prapodivně, ale jedou
"futrál na gasmasku" je sice podivný, ale kecal vám vysvětlí, že to má připomínat původní design válce pařeza (a bude mít pravdu!). Je to jako s moto wankely - ty motory taky vypadají prapodivně, ale jedou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dalsi "new Prase"
1100Virago> tobe mozna vysvetlil i svuj obev perpetua mobile: 3kW motor, dojezd 100km, rychlost 100km/hod.
Nechal bych ho to na to klio rozjet a potom fichtlovskou predni brzdou PROTI ZDI zabrzdit
Naposledy editováno 10.03.2018 06:19:55
Nechal bych ho to na to klio rozjet a potom fichtlovskou predni brzdou PROTI ZDI zabrzdit
Naposledy editováno 10.03.2018 06:19:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dalsi "new Prase"
titus píše: 2stroke, hycomat> Mě napadlo to samý už jsme tři
čtyři.
já taky, okamžitě na první pohled
1 reakcí na tento příspěvek dalsi "new Prase"
6
Já bych tu elektriku zase tak nezatracoval! Cpou nám ji do aut, teď už i do motorek a nevíme, co bude za deset let! Neříkám, že se mi to celé líbí, ale ten nápad dát tomu alespoň trochu tvář opravdové motorky, tak to jiní nedělají. Za mě nápad dobrej a cena rozhodně lepší, než elektroprase
sered píše: 1100Virago> tobe mozna vysvetlil i svuj obev perpetua mobile: 3kW motor, dojezd 100km, rychlost 100km/hod.
Nechal bych ho to na to klio rozjet a potom fichtlovskou predni brzdou PROTI ZDI zabrzdit
Keď už by som kupoval elektrickú motorku, musela by to byť tak štvrtá-piata (hlavne kvôli dojazdu), ale skôr by som bral toto:
Síce som tiež začínal na socialistickej mašine ako mnohí (konkrétne Simson), ale poviem na rovinu, že ma tie stroje oslovili len kvôli nedostatku konkurencie. U mňa proti napr. Japoncom neobstoja ani náhodou.
Síce som tiež začínal na socialistickej mašine ako mnohí (konkrétne Simson), ale poviem na rovinu, že ma tie stroje oslovili len kvôli nedostatku konkurencie. U mňa proti napr. Japoncom neobstoja ani náhodou.
1 reakcí na tento příspěvek dalsi "new Prase"
Zákon o zachování energie masové provozování elektrovozů vylučuje. Nabíjení většího počtu vozidel by neunesla síť. Stačí se jen podívat, jak vysoké proudy tečou při krmení baterií. Rychlonabíjení nezvládne síť a abych hodinu jel a potom deset hodin nabíjel.................asi se počítá, že každý vlastní garáž a nebo alespoň vlastní parkovací stání ke kterému si natáhne kabel.
Dokud nebudu mít doma ve slepě reaktůrek s jadérkem, chlazený teplou užitkovou vodou a ústředním topením, tak to nechci.
Dokud nebudu mít doma ve slepě reaktůrek s jadérkem, chlazený teplou užitkovou vodou a ústředním topením, tak to nechci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dalsi "new Prase"
Brůča.> ja myslim ze takova EU komise si mysli ze tohle nejak vyresi , zvlast kdyz si prectu to ze automobilky uz vyhlasujou kdyz prestanou vyrabet spalovaky
2 reakcí na tento příspěvek dalsi "new Prase"
Len pre zaujímavosť, nedávno som si prečítal toto: V niektorých krajinách by už možno najradšej zakázali vozidlá so spaľovacími motormi, kým dlhodobý cieľ (respektíve nejaký konkrétny) Elona Muska, neúnavného vizionára a presadzovateľa elektrických áut, je polovica (a to ešte v USA, kde je áut množstvo, takže viac domácností bude mať 2+ ako v iných krajinách). Osobne Muska považujem za väčšieho realistu, najmä preto, že narába s vlastnými prachami a časom, takže to vyzerá tak, že pokiaľ sa niečo neposerie, tak by to časom aj mohlo byť.
Ja si tiež myslím, že elektromobily budú musieť byť využívané prevažne v režime, keď viac nabíja ako jazdí. Otázka je, koľko vozidiel by to zvládlo - nie teraz, keď je dojazd 200 km raritou, ale až sa zvýši.
Ja si tiež myslím, že elektromobily budú musieť byť využívané prevažne v režime, keď viac nabíja ako jazdí. Otázka je, koľko vozidiel by to zvládlo - nie teraz, keď je dojazd 200 km raritou, ale až sa zvýši.
Metric> Až se dojezd zvýší (s tím souvisí i zvýšení ostatních aspektů, včetně dopadu na přírodu), bude potřeba ještě více energie (mnohonásobně více energie), která se ovšem taky z něčeho musí vyrobit. Takže tu budeme mít rádoby "čistá auta", ovšem s výfukem někde jinde. Leda ještě ve větším štěpit jádro. A to se zase zastácům těhle aut taky moc nelíbí ...
Naposledy editováno 14.03.2018 11:01:12
Naposledy editováno 14.03.2018 11:01:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dalsi "new Prase"
Metric píše: ......... Osobne Muska považujem za väčšieho realistu, najmä preto, že narába s vlastnými prachami a časom, ..........
A já měl za to, že jeho firma dluží, kam se podívá.....
Naposledy editováno 14.03.2018 12:40:07
vilemx> A koľko? Dá sa to nájsť? Je to viac alebo menej ako iné automobilové firmy - podľa mojich skúseností sa nové technológie často financujú z úverov, pričom sa počíta s tým, že zo zisku to splatia. Kvôli konkurečnej výhode, keby si museli na všetko našetriť, postupujú oveľa pomalšie.
Jo a radšej by som videl jadro ako ďalšie uhoľné elektrárne.
Jo a radšej by som videl jadro ako ďalšie uhoľné elektrárne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zespolehlit fichtla [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | Leffee | 32 | 17.11.2024 v 07:31 Johny_R |
štartovanie jawa 555 Jawa 50/555 Pionýr | Emko62 | 13 | 2.9.2024 v 21:02 Bundes |
Oprava Klikovky Jawa 50/555 Pionýr | Tom350354 | 2 | 24.7.2024 v 16:39 rg250 |
Zvyšování výkonu Pařeza Jawa 50/555 Pionýr | Guc | 25 | 2.5.2024 v 14:28 laďa-prášil |
karburátor Jawa 555 [1, 2] Jawa 50/555 Pionýr | 888888 | 47 | 8.3.2024 v 05:26 FJRPEPA |