Téma: Suzuki SV 650 vs SV 1000
13.4.2018 v 12:32
Jen takový dotázek
Druhým rokem budu drandit na půl litru GS 500
a jen tak z nudy přemýšlím nad silnější (DO BUDOUCNA) a do oka mi padly eSVéčka
otázkou je: Po čem sáhnout,650? nebo zrovna Litr?
nejezdím 200 jen se mi líbí krouťák
bydlím v podKrknoší a rád jezdím do kopců
občas s batůžkem
Někdo mi řikal že snad ta 650 jede lépe od spoda než ten Litr.. joa Mám 50Kg a s výškou to taky není žádná sláva cca 160cm
možná že to SV už bude na mě vysoké
Jinak samozřejmě se bavíme u ŘADĚ N JOO!
kapotovaný se mi nelíbí











Já měl sezonu ER5, pak dvě SV650 a nakonec zakotvil u litrového raptora. A určitě těch 2 sezon na 650 nelituju. Z přestupu z 500 na 650 sem byl chvilku vyplesknutý a stejně tak z 650 na litr. S ohledem na tvé parametry (bez urážky) bych šel radši na chvíli do 650...A poskakovat na jedné noze budeš asi tak jak tak, úplně nízké to není
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650 vs SV 1000
Nevím zda by Litr byl nejhorší 2vál
Kolega z práce ho má a je spokojenej
Svezl mě na tom a nejede to zle
Jinak u 650 mi taky chybí druhý výfuk jak někdo psal
proto jsem si na GS 500 pořídil 2 koncovky
vypadá to dospělejc
ta jedna koncovka mi sedí tak na Simsona
a na 650 jsem seděl
sice jen na parkovišti ale nepřišlo mi to moc vysoký
4 válec nechci
TO JE strašně otáčkový, mě se líbí když to jede ODSPODA
ikdyž v autě to mám jinak (MÁM TURBOBENZÍN)













2 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650 vs SV 1000
SV že byl nejhorší litrovej V2... blbost. Ano Tuono V2 má lepší podvozek i motor, to jo, ale SV byla dobrá motorka. Osobně ti 650 nedoporučuju, za půl roku budeš koukat po něčem silnějším. Jednou jsem na SV 650 jel a víckrát už fakt ne. Byl jsem rád, když jsem z toho slezl
Litrový SV mají držáky motory, jsou hezký, podvozek slabší, ale osobně si myslím že když nechceš pojezdit na okruhu Rosiho (s nadsázkou) tak ti takový podvozek úplně stačí na běžný provoz. Slabší jsou brzdy, to jo. Ale dostatečně brzdí motor. A když se ho naučíš používat tak stačí brzdou jen dobržďovat. Já ho prodal jen proto, že jsem potřeboval kapříky na SF, jinak by z domu nešlo. Dal jsem ho do kupy jak jsem chtěl a myslel jsem si, že už si ho nechám, změna je život. Za mě, pokud půjdeš do SV tak jedině litr. Ze začátku POZOR na plyn, zvedá se na trojku, čtyřku
je s ní sranda. Já šel na litr SV z GSR 600 a jo, byl to skok. Tak pozor na to, ale když budeš jezdit z počátku opatrně tak se nemusíš ničeho bát. Město V2 velkým objemům moc nechutná, ale to vychytáš. Já s tím měl ze začátku problém, jelikož GSR bylo řadový čtyřvál a ten byl "hodnější" víc odpustil. Na SV jsem se naučil, že V2 moc neodpouští. Párkrát si řekla, že chce něco jinýho a ono tě to donutí jí poslouchat a dávat jí co chce. Taky jsem měl párkrát štěstí, když jsem víc otevřel plyn a najednou to bylo nějak rychlý. Jo začátek jednoduchej nebyl. Pak už to bylo supr...Neboj se toho a běž do litra, ale opatrně




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650 vs SV 1000
miki83> Pěkná odpověď
musím ti pochválit SV
vypadá fakt skvěle. Tvuj komentář si myslím že mi dal velkou odpověď
Opatrně jsem musel i na gs 500 ze začátku o proti Jawě 350 to byl taky skok
ale právě si řikám že z toho GéEsa by ta 650 nebyl takový rozdíl a po čase by mi to bylo zase málo.. Myslím že by ten Litr byl lepší noo,při nejhorším si ho mužu nechat dát přiškrtit
a postupně ho otevírat
ALe vždycky to bylo a je o řidiči
řikám nepotřebuji jezdit 200 ale mám tu všude okolo kopce a libuju si na krouťáku dvouválce
ty 4 vály jsou takový vysavače
Když V4 tak by člověk stejně musel koukat po litru aby to trochu jelo..










Kráca> Díky, vypadala
. Už dělá radost jinému majiteli. Jak jsem říkal, jestli SV, tak litra, malých SV je sice víc, ale... Akorát budeš asi dlouho vybírat. Já chtěl jen černý s černým rámem a čekal jsem půl roku než se něco objevilo. Černých se stříbrným rámem je víc, ale to jsou starší typy s výkonem 88 kw, jdi do novějších 05 některý a 06 a víc měli 92 kw. Jdi do novější, jel jsem na obou a nevím proč ale je v tom rozdíl. Jestli mají ty starší jinej průběh výkonu a krouťáku nebo co, nevím ale je to rozdíl. Jinak ty 4 kw samozřejmě nepoznáš, spíš je jinak laděnej motor. O škrcení motoru nepřemýšlej, je to blbost. Radši jezdi opatrně než jí dostaneš do ruky a peníze ušetřený za úpravy výkonu dej do benzínu
Jo Jawa, taky jsem na ní začínal, 250 sport Style, jednoválec vodou chlazený, raritka. A pak šel na CBR 1000 a taky žiju...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650 vs SV 1000
miki83> S tou spolehlivostí to tak růžově nevidím. Ten litr víc vibruje a mlátí než menší. Už tady pár lidí psalo jak se jim rozsypal motor. Někdo zkušený jistě doplní...
Měl jsem 650 (89 tis. na tachu) a vzpomínám na ní do teď. Do zatáček šla lépe, ale ve dvou už ztrácela dech. Po dvou sezonách jsem chtěl víc a šel do litra. 650 odpouští chyby, ale litr ne! To jsem zjistil na vlastní kůži, ale ten úsměv co vykouzlí, když za to vezmeš a zaburácí to v okolí. To se nedá popsat. Litr má už z výroby tlumič řízení, nestavitelné přední vidle a působí dospělým dojmem než 650. S Nkem stejnak nebudeš jezdit 200km. Nedá se dlouhodobě vydržet. Je to skvělá volba na okresky.
Jen tak bokem. Proč jich je tedy jen na prodej 2 ks, když jsou to tak hrozný motorky??? Trošku paradox ne?
Motor je spolehlivý a že se někomu vyspal motor, to se stane. Taky záleží kdo se o to jak stará a jak jezdí. To je, ale u všech motorek. SV opravíš sám. Nemá to moc el. a další EUROsračky.
Jen tak bokem. Proč jich je tedy jen na prodej 2 ks, když jsou to tak hrozný motorky??? Trošku paradox ne?




Hele karbec právě už nechci
u Jawy mi karbec nevadí ale japonce s karburátorem nechci,vše je řešené podtlaky a přístup k tomu šílený.mraky rozebírání a odstrojování to mě vyškolilo na GS500.Když SV nebo cokoliv jiného tak jedině stříkačku
Ale už zase přemýšlím nad Triumphem speed triplem/street triplem
ale na to asi nebudou finance.




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Suzuki SV 1000 | blesk16 | 11 | 1.4.2025 v 10:44 blesk16 |
Magnet tachometru Suzuki SV 650 Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S, Suzuki SV 650 RR | Vajra | 6 | 31.3.2025 v 17:10 mlečko |
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |