paolo_novy Přidat reklamu

Téma: motorky s investičním potenciálem
20.4.2018 v 13:21
Čau všichni, u aut se o tom zvlášť v poslední době mluví poměrně často a některé stroje se prodávají za často nesmyslné částky, ale u motorek takových diskusí moc neslýchám a ani na netu jsem na nic moc nenarazil.

Nechci teď žádné objektivní rady, spíš mě zajímá názor ostatních na motorky, ze kterých se postupem času stanou žádané veterány, tzv. future classics. Nemluvím o motorkách z padesátých let, které už dávno veterány jsou, ale o strojích od řekněme začátku nebo půlky devadesátých let do dneška - co z nich se stane klasikami? Co vy na to?

Například naprosto jednoznačně sem patří Ducati 916, která se už pod 5.000 EUR prakticky nedá sehnat a hezké kousky stojí klidně dvojnásobek.

Nebo Cagiva Elefant (to už se dostávám jestě víc do historie, pravda), která jako jediná italská motorka vyhrála Dakar.

Naposledy editováno 20.04.2018 13:37:27

2 reakcí na tento příspěvek motorky s investičním potenciálem

24.4.2018 v 10:28 | Nahoru | #1
Celkem nerozumím tomu, že se tu četríte nad tím , že jsou československé motorky nejdražší právě v česku. Dyť to je dobře ne? Neberu v potaz techniku jako takovou, jestli dvoutakty nebo 4T,..ale to že si je tady doma ceníme. Dyť dnes máte Škodu 1000MB, kterou většina pamatuje jako šrot na "derby" vidět i za 300.000,- Také bych do tohoto auta nešel. Líbí se mi americké motorky, ale nikoho neodrazuji od toho že si chce MBčko koupit. Třeba si v něm před 35ti lety prně vrznul (jakože s někým) a má k němu emoční vztah,..co jáá vím....
Sám mám sbírku československých strojů, a to dost rozsáhlou. Nicméně bych rád vlastnil i třeba GTS1000, GSX 1400, CB 750......
A je tu i ten faktor, že když stojím v koloně motorek na pakkovišti u zmrzliny stojí lidé u mojé motorky Jawa nikoliv u dalších moderních supersportů a chopperů. Tím nic proti nim. Na jízdu nesrovnatelné,....už to pohodlí.

Hlavně sbírejte!

Peace!

(reakce na) motorky s investičním potenciálem

24.4.2018 v 12:09 | Nahoru | #2
Dolin> taky jich mám desítku a nestydím se za ně, klidně bych doma cizince taky přivítal a možná by byl i daleko levnější jak domácí produkce. Ale jak píšeš, tuctová leštěnka Jawa 350/354 1958 po totální renovaci je vždy obklopena a každý tu kalamitu měl kdysi doma a mladej si k veteránům pořizuje fungl japonce...

(reakce na) motorky s investičním potenciálem

24.4.2018 v 12:12 | Nahoru | #3
Dolin: Nad GTS1000 jsem už uvažoval taky. Nedávno se jedna naskytla, ale nejspíš polátaná křapka a potřebovala by velké investice. A ještě raději bych prototyp Morpho
A jako investici NR750, jenže ta se už nedá sehnat a cena už moc nahoru nevyleze.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 RUTAN 32 28.1.2017 v 11:23 Lála
Ducati 916 Ducati 916 Sk8etnies 0 5.7.2016 v 08:15 Sk8etnies


TOPlist