paolo_novy Přidat reklamu

Téma: motorky s investičním potenciálem
20.4.2018 v 13:21
Čau všichni, u aut se o tom zvlášť v poslední době mluví poměrně často a některé stroje se prodávají za často nesmyslné částky, ale u motorek takových diskusí moc neslýchám a ani na netu jsem na nic moc nenarazil.

Nechci teď žádné objektivní rady, spíš mě zajímá názor ostatních na motorky, ze kterých se postupem času stanou žádané veterány, tzv. future classics. Nemluvím o motorkách z padesátých let, které už dávno veterány jsou, ale o strojích od řekněme začátku nebo půlky devadesátých let do dneška - co z nich se stane klasikami? Co vy na to?

Například naprosto jednoznačně sem patří Ducati 916, která se už pod 5.000 EUR prakticky nedá sehnat a hezké kousky stojí klidně dvojnásobek.

Nebo Cagiva Elefant (to už se dostávám jestě víc do historie, pravda), která jako jediná italská motorka vyhrála Dakar.

Naposledy editováno 20.04.2018 13:37:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorky s investičním potenciálem

25.4.2018 v 11:53 | Nahoru | #1

assassin píše: SLEEPER: 911 je ve svete neco jak jawy u nas :) jen tohle auto bylo vzdy drahe, auta jako 928 byly jeden cas levny a ted jsou na nasobku ceny... a takovejch stroju je vic, stary opely treba...

999r stoji nesmysl no, 999 se vyrabela dyl nez 3 roky s tim, ze probehla docela rozsahla inovace (jina kyvka, radialy..) ja mam tu prvni (2003) a rozhodne si nemyslim, ze bych na ni vydelal, ale kdyz pujde nahoru tak mi to vadit nebude...

ten tip na moto by me zajimal, treba jen PM?

928 tady: 928gt



Jestli mas aspon eSko, tak si pis, ze za 10 let bude mit cenu.

Ta 928 je predrazena, to bych nechtel ani nahoud. Ano 911 jsou mraky, ale porad jsou to bomba vozy, u kterych cena jen poroste.

(reakce na) motorky s investičním potenciálem

25.4.2018 v 11:59 | Nahoru | #2

SLEEPER píše: Jestli mas aspon eSko, tak si pis, ze za 10 let bude mit cenu.

Ta 928 je predrazena, to bych nechtel ani nahoud. Ano 911 jsou mraky, ale porad jsou to bomba vozy, u kterych cena jen poroste.



mam S.
me tu 928 nabizel za 25, nebo 27 a naky drobny se servisem (rozvody)
i za tech 30+ je to porad jedna z nejlevnejsich GT - tech GT bylo celkem jen asi 1500 kusu (tzn asi jako M3 CSL) ma to nejsilnejsi 5l motor (jine vacky, rucne obrabene sani) 330ps, kratkou prevodovku (motor a prevodovku ma jen tahle varianta, zadna jina), sport podvozek a samosvornej diff - tahle konkretni je rok 89 tzn ma kovany kola - nemela je zadna jina, a mechanickej samosvor. GT z roku 90 a 91 uz mely elektronicky rizenej svor (problemy) a obyc lita kola....
to auto je naopak levne, protoze nema full historii, bylo lehce nabourana a ma nepuvodni, nic moc lak. GT s historii a v dobrem stavu jde bezne pres 40,50 tis.

svezeni ale bylo bozi, za ten vylet do NL a zpet to stalo, nejlepsi auto v jakem jsem jel jo a tern typek co to prodava ma tech 928 doma asi 10, spoustu ruznych 944,924 a dalsi moderni porsche... pohodar

Naposledy editováno 25.04.2018 12:01:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 RUTAN 32 28.1.2017 v 11:23 Lála
Ducati 916 Ducati 916 Sk8etnies 0 5.7.2016 v 08:15 Sk8etnies


TOPlist