Téma: Přívěra
25.4.2018 v 22:46
Ahoj, mám takový problém, koupil sem Aprilku bez přívěry a teď bych si jí tam chtěl dodělat. Má s tímto někdo zkušenosti?
Protože co jsem koukal musím si krom přívěry koupit ještě servo přívěy a CDI jednotku, jestli se nepletu, jenže jsem koukal po internetu a těch CDI jednotek existuje víc druhů pro tuhle motorku, takže mohl by mi s tím někdo z vás poradit?
Protože co jsem koukal musím si krom přívěry koupit ještě servo přívěy a CDI jednotku, jestli se nepletu, jenže jsem koukal po internetu a těch CDI jednotek existuje víc druhů pro tuhle motorku, takže mohl by mi s tím někdo z vás poradit?
1 reakcí na tento příspěvek Přívěra
Moje rada zní kašli na to
1 reakcí na tento příspěvek Přívěra
Dívám se do katalogu, a opravdu, seškrcená verze se dělala bez ovládání přívěry. Pokud obrázky nelžou, válec je shodný (Rotax 122), ve výukovém kanále je našroubovaná přívěra na furt pro snížení úhlu výfuku. Pokud už máš nějaké zkušenosti, měla by zde být cesta k vyššímu výkonu. Výfukový rezonátor je potřeba vyčistit od různých přepážek, které bývají uvnitř navíc. Nůž přívěry se povytáhne, aby neblokoval kanál. Bude chtít přetryskovat karburátor, ale možná taky celý karbec větší. Olejové čerpadlo by mělo být asi jinak seřízené a pro jistotu bych začal s olejem ve směsi s benzínem. Zapalování nemusí jít do 12000 otáček. Pojede to jak šlak, ale jenom od 8000 nahoru, s tím počítej. A bude to chtít zkušenosti při laborování a odstraňování možných problémů.
Naposledy editováno 26.04.2018 17:41:51
Naposledy editováno 26.04.2018 17:41:51
1 reakcí na tento příspěvek Přívěra
Jo, ale přece jenom je to 125 taky jsem měl rotax 122 bez privery a šlo to, za dva roky budeš moct 35kw tak ty peníze nevrazej zbytečně sem když můžou padnout na větší, nerozmlouvam ti to, jenom to říkám jak to reálně vidím, navíc budeš potřebovat to ovládání jak jsi psal, jednotku aj válec.
1 reakcí na tento příspěvek Přívěra
Vendamx píše: GXR> Jakože ona jede, na rovince dám těch 125 km/h, ale mě štve že ta motorka nemá vůbec "spodek"
Tak to sis měl koupit čtyřtakt. Napsal jsem o tom pár článků na svůj profil.
Naposledy editováno 26.04.2018 21:53:48
1 reakcí na tento příspěvek Přívěra
2t a jeste dvaca nema nikdy spodek
Proč bys měl nastavovat kompromis, vždyť můžeš nastavit přívěru správně dole (vůle od pístu) a současně nahoře nebude vůbec zasahovat do výfukového kanálu. Tah může být krásně plynulej od nízkých otáček. Jezdit se dá slušně od 4tis. i na 6-tku. Samozřejmě hlavní zátah přijde nad 9000 a pokračuje až do 12 000. Ale dole to úplně mrtvé není, pokud správně funguje přívěra. Mě moderní 2T 125ccm charakterem hodně dostala. Dole se chová lépe než staré 2T - hlavně díky jazýčkovému ventilu v sání (za mlada jsem jezdil se 477), a vršek je neuvěřitelnej.
Naposledy editováno 27.04.2018 10:08:16
Naposledy editováno 27.04.2018 10:08:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Netahá někdo motorky z itálie za do... Aprilia MX 125 | MaraMolnár | 7 | 16.2.2022 v 17:46 Gahan37 |
Aprilia MX 125 - výměna válce Aprilia MX 125 | smejk33 | 6 | 17.8.2021 v 23:12 smejk33 |
Utahovací moment matek drátů v kole... [1, 2, 3] Aprilia MX 125 | pretis | 82 | 24.6.2021 v 17:30 MatkoR6 |
Aprilia mx 125 zkušenosti prosím? d... Aprilia MX 125 | Spagy. | 10 | 18.9.2018 v 17:29 LukášKavlík |
Jde škrtit 125 na 50 Aprilia MX 125 | SMloveSM | 10 | 26.4.2018 v 20:44 karavanista |