Téma: Repas babety, nahradni dily a tak kolem
Vim ze jsou tu odbornici i "odbornici" na vse a doufam ze se nekdo prizna ze jezdi i na babete a poradi.
Mam doma dlouho neprovozovanou Babetu 210. Najeto cca 11tisic kilometru a v motoru se. Ikdi. Ikdy zatim nestoural (je v rodine od novoty).
A ted k dotazum. Urcite potrebuje minimalne vybrus, nove spojky, retezy, kliky a slapky a brzdovy stir do zadniho bubnu. Ted k dotazum.
1) Mate nekdo odkaz kde to poridit v rozumne kvalite? Nerad bych se v tom hrabal za chvili zase.
2) Staci vymenit spojky nebo se k nim dopprucije menit automaticky neco dalsiho?
3) Klika je dole bez vule a nahore vule je. Nemam zatim dole pist, ale pokud se nepletu je tam jehlove lozisko tak snad bude vyjete jen to, pripadne cep. Ma cenu tu kliku s timhle najezdem nejak vic resit?
4) Nenasel jsem na prodej ten zadni stit. Nema ho nekdo doma navic?
Kdyz mi neco dalsiho napadne nebo potkam tak doplnim.

PS: Jezdit na tom budu jen v noci do vecerky aby me na tom nikdo nevidel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repas babety, nahradni dily a tak kolem

23.5.2018 v 23:57 | Nahoru | #1

linhi píše: Kašli na nějaké pouzdro kliku nech prelisovat na ckr, když už v tom budeš výměn ložiska, gufera. Pokud toužíš po tencich kroužcích tak na moto-pisty.cz mají. Pakny použij těžké. Pokud se chceš bezproblému dostat do samosky a hlavně zpět, tak ten origo karbec hod na bazos ať se trápí někdo jiný a ty si kup dellorto



Nechápu co máte proti těm origo karbecům. Za těch 11 tisíc si nepamatuji, že by se v něm někdo musel vrtat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repas babety, nahradni dily a tak kolem

24.5.2018 v 07:49 | Nahoru | #2
V_i_c_i> karburátor je důležitou součástí systému plnění motoru, dellorto to zajištuje lépe a především se jednodušeji seřizuje, pouze jedním šroubkem...babča lépe startuje, lépe jede a nemusíš vyrábět přípravky k seřízení hladiny paliva v plovákové komoře..karbec je prostě seřízen...má sytič, který se zapíná zmáčknutím páčky a vypíná se autoamaticky po zvýšení otáček motoru..a válec se 6 nebo dokonce 8 kanály kanály se montoval před ukončením výroby Babety...B prostě jede lépe...

Vyměň to kvůli radosti z následné lepší jízdy

1.) pokud Babeta nebo jakýkoliv fichtl netáhne, zpravidla nejde o opotřebení válce-pístu-kroužků ale o zanesený výfuk...příčinou je superkvalitní olej M2T...výfuk stačí řádně vyčistit, navíc koleno výfuku je z výroby příliš dlouhé a k zajištění lepšího vyplachování motoru se musí zkrátit tak, aby bylo v tlumiči zasunuto cca 5-7 cm kolena, materiál nad 7 cm se musí odříznout
2.) další příčinou významné ztráty výkonu jsou jakékoliv netěsnosti ve spalovacím prostoru, někdy stačí těsnící kroužek pod hlavu válce z fichtkrámku za 20,- kč a problém je vyřešen
3.) stará svíčka nebo krásná nová svíčka nesprávné tepelné hodnoty způsobuje že babeta nejede, je na to hoooodně citlivá

tím bych začal, výfuk, netěsnosti, svíčka, pokud jde o zapalování babeta není nijak výrazně citlivá na drobné odchylky v seřízení, ale prověřil bych to také... :-P :-P

Pokud tě to půlení baví tak do toho, začni hned tím, je to radost a zábava :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P

Naposledy editováno 24.05.2018 08:03:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Babetta 210 neřadí dvojku Babetta 210 AndaVaki 7 25.10.2024 v 19:42 pitbikeros
babetta 210 zarezly píst Babetta 210 pitbikeros 15 22.10.2024 v 20:40 pitbikeros
Přední vidlice Babetta 210 AndaVaki 6 22.10.2024 v 18:47 pitbikeros
Babetta 210, nestartuje Babetta 210 AndaVaki 2 18.10.2024 v 19:46 pitbikeros
Babeta 210 Babetta 210 Tomas1164 14 17.10.2024 v 12:05 Krautkopf


TOPlist