Téma: Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175
Zdravím,
pokouším se o renovaci své cz, a poté bych ji chtěl dát na veteránské značky. Mám nádrž, která je kitovaná a má hloubkovou korozi, takže dát ji do chromu by nešlo, ale někde jsem četl, že abych získal veteránské značky, tak musí být chrom všude tam, kde dřív byl. Koupit novou nádrž s chromem není levná záležitost, a tak jediné řešení, které mi zbývá je prostě celolak a na boku stříbrná/bílá barva zbytek motorky je černá se zlatými linkami. Projde to takto veteránskou atestací? Jinak zbytek motorky je v pořádku.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175

7.8.2018 v 08:35 | Nahoru | #1
sardel>
Ano mam osobni zkusenost. Pred asi 10-12-ti lety kdy jsem chtel jednu svou starou motorku (veteranem nerad nazyvam stroje povalecne vyroby), dostat na V-cka mi bylo sdeleno ze testace delaji 2x rocne. Vzdy v terminu kdyz poradaji jarni a podzimni burzu. Je to klub v miste meho bydliste a znam tam 1/3 lidi osobne. Takze jsem se na to vyprd.
Casem, kdyz me pri ruznych prilezitostech zacali poucovat tenageri nadupani "infomacemi z internetu" o tom co ma a nema byt na jednotlivych strojich a modelech, jsem se vseho, dnes uz tomu rikam SMETI zbavil.
Tak a ted odpovez ty jak probyha tvoje opakovana klubova a krajska pri ziskavani V-dokladu, testace 6-ti veteranu.

FJRPEPA>
kdyz do roku 48 bylo linkovani stejne jako u B tak by i sedlo melo byt stejne jako u B, ne? Nahod odkaz na nejakou fotku s linkovanim jako mas ty. Nikdy jsem ten obrazec damskeho prirozeni na motorce CeZet nalinkovany nevidel a to ani na predvalkach ne.

Uprava cisla raznicemi je nejsnazsi cesta pro toho kdo chce jezdit na stare motorce. Co chcete resit za historickou hodnotu (nemyslim tim financni) u stroju ktere se vyrabeli ve 100.000-covych seriich.

(reakce na) Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175

7.8.2018 v 08:57 | Nahoru | #2
bazin.>

Tak namátkou co si vzpomínám.
- linkování ČZ 125T do první poloviny 1948 - má to tam jawamaniak asi třetí odstavec od hora.
ostatní se mě nechce hledat

(reakce na) Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175

7.8.2018 v 09:05 | Nahoru | #3
kolik se toho z těch stovek tisíc zachovalo? U obci o 800 duších, kde stroje mám uskladněné, je u původního majitele poslední kývačka v depozitu a možná je nějaký vrak je ještě někde v kurníku. Dalších x jsem dal za několik posledních let dohromady já, plus 4 pojízdné má ještě jeden místní fanda. To samé je i s obyčejnou tuctovou š105/120 ve které jezdil každý, každý ji zná a byl jich milion, a už je provozována v okolí pouze jedna a jeden žigul . Takže to ohrnování nosem je asi jen pouze převlečená závist, soryjako každý hledá jen ty hodnoty, pro mě je to jen nostalgie, koníček a cpu si do to toho svoje prostředky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175

7.8.2018 v 13:13 | Nahoru | #4
bazin.> Aha. Takže, jestli tomu dobře rozumím, ty ses před dvanácti(!) roky jen zeptal(!) v jednom(!) klubu a tam se tě elegantně zbavili, patrně oprávněně, protože viděli prudiče s pochybným střepem. Na to konto ty teď šíříš bludy a pliveš na véčka. Hmmm... Tak tady je ale další debata zbytečná.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proč měly čezety štít vlevo ČZ 175/450, Jawa 175/356 Jirk_K 4 23.4.2025 v 22:14 cmiral
Předek rámu na čz 175 po havárce ČZ 175/450, ČZ 175 Gopnik_ 16 8.1.2025 v 22:49 Deadman
Světlo čz 175 ČZ 175/450 Gopnik_ 2 4.1.2025 v 16:13 Gopnik_
M2T [1, 2, 3] ČZ 175/450, ČZ 125/453 Tulák92 87 15.6.2024 v 13:24 pitbikeros
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ Hery22 14 21.4.2024 v 11:54 krokoš

TOPlist