Téma: Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175
2.8.2018 v 11:33
Zdravím,
pokouším se o renovaci své cz, a poté bych ji chtěl dát na veteránské značky. Mám nádrž, která je kitovaná a má hloubkovou korozi, takže dát ji do chromu by nešlo, ale někde jsem četl, že abych získal veteránské značky, tak musí být chrom všude tam, kde dřív byl. Koupit novou nádrž s chromem není levná záležitost, a tak jediné řešení, které mi zbývá je prostě celolak a na boku stříbrná/bílá barva zbytek motorky je černá se zlatými linkami. Projde to takto veteránskou atestací? Jinak zbytek motorky je v pořádku.
pokouším se o renovaci své cz, a poté bych ji chtěl dát na veteránské značky. Mám nádrž, která je kitovaná a má hloubkovou korozi, takže dát ji do chromu by nešlo, ale někde jsem četl, že abych získal veteránské značky, tak musí být chrom všude tam, kde dřív byl. Koupit novou nádrž s chromem není levná záležitost, a tak jediné řešení, které mi zbývá je prostě celolak a na boku stříbrná/bílá barva zbytek motorky je černá se zlatými linkami. Projde to takto veteránskou atestací? Jinak zbytek motorky je v pořádku.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175
sardel>
Ano mam osobni zkusenost. Pred asi 10-12-ti lety kdy jsem chtel jednu svou starou motorku (veteranem nerad nazyvam stroje povalecne vyroby), dostat na V-cka mi bylo sdeleno ze testace delaji 2x rocne. Vzdy v terminu kdyz poradaji jarni a podzimni burzu. Je to klub v miste meho bydliste a znam tam 1/3 lidi osobne. Takze jsem se na to vyprd.
Casem, kdyz me pri ruznych prilezitostech zacali poucovat tenageri nadupani "infomacemi z internetu" o tom co ma a nema byt na jednotlivych strojich a modelech, jsem se vseho, dnes uz tomu rikam SMETI zbavil.
Tak a ted odpovez ty jak probyha tvoje opakovana klubova a krajska pri ziskavani V-dokladu, testace 6-ti veteranu.
FJRPEPA>
kdyz do roku 48 bylo linkovani stejne jako u B tak by i sedlo melo byt stejne jako u B, ne? Nahod odkaz na nejakou fotku s linkovanim jako mas ty. Nikdy jsem ten obrazec damskeho prirozeni na motorce CeZet nalinkovany nevidel a to ani na predvalkach ne.
Uprava cisla raznicemi je nejsnazsi cesta pro toho kdo chce jezdit na stare motorce. Co chcete resit za historickou hodnotu (nemyslim tim financni) u stroju ktere se vyrabeli ve 100.000-covych seriich.
Ano mam osobni zkusenost. Pred asi 10-12-ti lety kdy jsem chtel jednu svou starou motorku (veteranem nerad nazyvam stroje povalecne vyroby), dostat na V-cka mi bylo sdeleno ze testace delaji 2x rocne. Vzdy v terminu kdyz poradaji jarni a podzimni burzu. Je to klub v miste meho bydliste a znam tam 1/3 lidi osobne. Takze jsem se na to vyprd.
Casem, kdyz me pri ruznych prilezitostech zacali poucovat tenageri nadupani "infomacemi z internetu" o tom co ma a nema byt na jednotlivych strojich a modelech, jsem se vseho, dnes uz tomu rikam SMETI zbavil.
Tak a ted odpovez ty jak probyha tvoje opakovana klubova a krajska pri ziskavani V-dokladu, testace 6-ti veteranu.
FJRPEPA>
kdyz do roku 48 bylo linkovani stejne jako u B tak by i sedlo melo byt stejne jako u B, ne? Nahod odkaz na nejakou fotku s linkovanim jako mas ty. Nikdy jsem ten obrazec damskeho prirozeni na motorce CeZet nalinkovany nevidel a to ani na predvalkach ne.
Uprava cisla raznicemi je nejsnazsi cesta pro toho kdo chce jezdit na stare motorce. Co chcete resit za historickou hodnotu (nemyslim tim financni) u stroju ktere se vyrabeli ve 100.000-covych seriich.
kolik se toho z těch stovek tisíc zachovalo? U obci o 800 duších, kde stroje mám uskladněné, je u původního majitele poslední kývačka v depozitu a možná je nějaký vrak je ještě někde v kurníku. Dalších x jsem dal za několik posledních let dohromady já, plus 4 pojízdné má ještě jeden místní fanda. To samé je i s obyčejnou tuctovou š105/120 ve které jezdil každý, každý ji zná a byl jich milion, a už je provozována v okolí pouze jedna a jeden žigul . Takže to ohrnování nosem je asi jen pouze převlečená závist, soryjako každý hledá jen ty hodnoty, pro mě je to jen nostalgie, koníček a cpu si do to toho svoje prostředky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175
bazin.> Aha. Takže, jestli tomu dobře rozumím, ty ses před dvanácti(!) roky jen zeptal(!) v jednom(!) klubu a tam se tě elegantně zbavili, patrně oprávněně, protože viděli prudiče s pochybným střepem. Na to konto ty teď šíříš bludy a pliveš na véčka. Hmmm... Tak tady je ale další debata zbytečná.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Proč měly čezety štít vlevo ČZ 175/450, Jawa 175/356 | Jirk_K | 4 | 23.4.2025 v 22:14 cmiral |
Předek rámu na čz 175 po havárce ČZ 175/450, ČZ 175 | Gopnik_ | 16 | 8.1.2025 v 22:49 Deadman |
Světlo čz 175 ČZ 175/450 | Gopnik_ | 2 | 4.1.2025 v 16:13 Gopnik_ |
M2T [1, 2, 3] ČZ 175/450, ČZ 125/453 | Tulák92 | 87 | 15.6.2024 v 13:24 pitbikeros |
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ | Hery22 | 14 | 21.4.2024 v 11:54 krokoš |