po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/37/456665_e9436294b58e38aeccf0e24bea8a7a15.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
jestli to děláš tou 1 variantou tak ti garantuju že to bude nejdražší NSRko ve střední možná cele evropě..takhle po dílech v tom utopíš peněz jako za slušný byt
Ja ze taky zbláznil do 2 taktů..Yamaha R5 ale začal jsem tím že jsem koupil z anglie slušný základ a od něj se se vše odvíjelo... stálo to hodně peněz..a dneska mohu potvrdit že kdybych koupil hotovou jak mi tehdá někdo nabízel... tak by vyšla levněji.
každopádně držím palce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
zkus se rozepsat jak to tedy je?
Naposledy editováno 15.09.2018 07:07:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Dalším problémem u NSR jsou magneziové ráfky. Supr, lehké ale hořčík neni trvanlivý a po 25 letech strašně rád praská, takže zase řešíš nové ráfky.
NSR je dnes investice a počítá se s financema které do toho pustím.