Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
Levnější elektromobily se nekvalifikují jako auta, protože jsou na základu Clio, Smart, Fiat 500, a podobných minisráčů.
Protože Oktávka TDI v základu už stojí 620K (ceníková cena, firmy mohou mít cenu nižší, nevím jak u Tesly), rozdíl 230K po 200K dotaci (oprori Tesle za 1050K) už může mít pro některé firmy smysl. Pokud s tím služebákem jezdí krátké trasy.
Otázka je spíš rozdíl v ceně operativního leasingu, kterému dává snad většina firem přednost. Vzhledem k tomu, že leasingovkách pro firemní klientelu je hluboce zaháčkovaná Škodovka, je možné že nabídnou Enyaq v očesané variantě elektroslužebáq za stejnou nebo nižší cenu. Také v dodávkově bílé a alespoň budou mít ve výbavě páčku blinkru a display budíků před volantem, absence čehož je u Tesly 3 brutální ergonomický fail.
Furt ale nechápu, proč to máme dotovat. Elektromobily společnosti nijak neprospívají, nic nepřináší. Ani ovzduší a klimatu. Místo pálení nafty přes kat + DPF se pálí 2x tolik uhlí přes popílkové a odsiřovací filtry. Vzduch čistší není, CO2 je z elektromobilů ve výsledku 2x tolik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Deadman píše: Elektromobily společnosti nijak neprospívají, nic nepřináší. Ani ovzduší a klimatu. Místo pálení nafty přes kat + DPF se pálí 2x tolik uhlí přes popílkové a odsiřovací filtry. Vzduch čistší není, CO2 je z elektromobilů ve výsledku 2x tolik.
Máš na to niekde zdroj? Lebo čo som videl ja, tak i po zarátaní nákladov na výrobu (ktoré sú vyššie) sa väčšina elektromobilov pri takom mixe, ako je v EÚ, v priebehu pár rokov dostane do plusu.