Téma: karburátor mikuni bst33
30.12.2018 v 11:02
Protože nejezdíš na Vervu, ale na natural a nepoužíváš VIF? Protože na levém karburátoru je sytič?
Oba prostory pod mebránou jsou vzájemně propojené a odvětrané do atmosféry, takže při pohybu šoupátek se do nich spolu se vzduchem dostávají i nečistoty. Pokud se tam dostane i benzín kolem vedení šoupátek, což se za normálních okolností u teplého motoru neděje, měl by se odpařit a nemělo by tam z něho nic zůstat. Při studeném startu a zapnutém sytiči tam ovšem může něco málo benzínu navzlínat. Problém naturalu je, že nezmizí úplně, ale zůstanou po něm lepkavé pryskyřice.
Oba prostory pod mebránou jsou vzájemně propojené a odvětrané do atmosféry, takže při pohybu šoupátek se do nich spolu se vzduchem dostávají i nečistoty. Pokud se tam dostane i benzín kolem vedení šoupátek, což se za normálních okolností u teplého motoru neděje, měl by se odpařit a nemělo by tam z něho nic zůstat. Při studeném startu a zapnutém sytiči tam ovšem může něco málo benzínu navzlínat. Problém naturalu je, že nezmizí úplně, ale zůstanou po něm lepkavé pryskyřice.
1 reakcí na tento příspěvek karburátor mikuni bst33
Čau, som pesimista, ak to je od spalín horenia , tak netesniaci sací ventil, len tip. Dúfam, že nemám pravdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor mikuni bst33
krokoš píše: Čau, som pesimista, ak to je od spalín horenia , tak netesniaci sací ventil, len tip. Dúfam, že nemám pravdu.
Pokud by to tak bylo, jakou barvu má zbytek karburátoru a sací potrubí a kanál?
Naposledy editováno 30.12.2018 14:01:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor mikuni bst33
Beranidlo> No, pokiaľ viem, tak sacie potrubie je dvojité čiže na ľavý karbec ide z ľavého ventilu a z pravého ventilu ide na pravý karbec , nie je to prepojené. Čiže keď netesní pravý ventil zak zaserie len pravý karbec a naopak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor mikuni bst33
krokoš píše: Beranidlo> No, pokiaľ viem, tak sacie potrubie je dvojité čiže na ľavý karbec ide z ľavého ventilu a z pravého ventilu ide na pravý karbec , nie je to prepojené. Čiže keď netesní pravý ventil zak zaserie len pravý karbec a naopak.
To nie je pravda, prepája ich spoločný 3. sací ventil.
Woozie02 píše: To nie je pravda, prepája ich spoločný 3. sací ventil.
Tak potom beriem späť a ospravedlňujem sa za svoju nevedomosť, myslel som, že je to ako u XT - 600. Idem si to pozrieť na Parts depot.
PS: záleží aký má rok výroby.
Naposledy editováno 30.12.2018 18:21:49
Jde o to, že ten levý vrch karburátoru pod membránou je spojen otvorem do potrubí za klapku. Já jak ti motor občas střelí do sání tak to jde až tam nahoru. Podle mě máš vychozeny karburátor ( jako 99% Pegas protože díly se nedají koupit). Jaké máš studené starty?
Zdar. Mám problém s karburátorem. Motka na sytič nastartuje na brnk ale celkem hned padají otáčky. Pokud stáhnu sytič na minimum tak se udrží. Jinak volnoběh drží krásně jede taky dobře. Karbec přetěsněn, vsechny O krouzky nové. Vyčištěn. Zaslepka funkční.Jehla 2 zářez od shora. Membrany nové. Nějaký nápad. Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 75 | 12.1.2025 v 23:19 krokoš |
Pegaso cube 1999 volnoběh Aprilia Pegaso 650 | Jarda_pegaso | 12 | 30.9.2024 v 06:05 Jarda_pegaso |
Aprilia pegaso 650 rotax 1997 - ole... Aprilia Pegaso 650 | Lancikjirka | 18 | 3.9.2024 v 18:43 Kohlstein |
Aprilia pegaso 650 cube Aprilia Pegaso 650 | Jarda_pegaso | 0 | 3.9.2024 v 05:55 Jarda_pegaso |
Jak vyřešit pomalý únik oleje okolo... Aprilia Pegaso 650 | arky | 13 | 28.8.2024 v 21:13 hagrid.hagrid |