.
V případě neoficiální bys musel alespoň na tu STK vše přikrýt originálními plasty a najít nějakého "shovívavého" technika který nebude řešit odchylky od originálu.
V případě oficiální cesty se připrav na maraton schvalování co bude stát balík peněz.Protože každý díl který bude odlišný od sériového by musel projít homologací.Každá taková zkouška je v řádech desítek tisíc a nikde není psáno že to automaticky projde.Co se týče úspory hmotnosti,kačeny jsou samy o sobě lehké,těch 60 kg je i podle mě nereálných.
2 reakcí na tento příspěvek projde to
na stk bych s tím jít nechtěl-spoléhat se na milost technika,jestli to pustí ,na to bych neměl nervy.bez známosti pravděpodobně bez šance.
a pak k té hmotnosti-absolutně nereálné.vyhodil airbox,nahradil plastovou nádrž hliníkovým svařencem-tam neušetřil nic,i kdyby dal kované kola,lithium aku atd,tak by byl borec,aby dostal dolů 20kg,
60kg je sci-fi.
1 reakcí na tento příspěvek projde to
2 reakcí na tento příspěvek projde to
Vytknul mi kratky predni blatnik, neoriginal sedlo, natrubky na karburatoru, homologovane osvetleni ho nezajimalo..cinan tam prej napise cokoli a zkratka je to predelana motorka a takto v originalu nevypada tak nazdar...
Woodie píše: Musíš mať dve..Jednu na STK a druhú na jazdenie....
Přesně tak, spousta lidí to takhle řeší...sice to leze trochu do peněz, ale ono v konečném důsledku je to levnější a hlavně mnohem rychlejší, než řešit ofiko přestavbu s českými úřady....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) projde to
2stroke píše: cuir> nejlepší je kámoš Němec nebo Polák a na něj to všechno přepsat a nic neřešit...
to nejak nechapu... proc bych to mel prepisovat na polaka nebo nemce kdyz je to motorka co jsem si koupil a chci ji prihlasit na sebe a uzivat ji ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) projde to
Dolph-cz píše: přestavba hezká
na stk bych s tím jít nechtěl-spoléhat se na milost technika,jestli to pustí ,na to bych neměl nervy.bez známosti pravděpodobně bez šance.
a pak k té hmotnosti-absolutně nereálné.vyhodil airbox,nahradil plastovou nádrž hliníkovým svařencem-tam neušetřil nic,i kdyby dal kované kola,lithium aku atd,tak by byl borec,aby dostal dolů 20kg,
60kg je sci-fi.
hazan si to uplne z prstu necuca, ja tem 60kg na prestavbe co je na foto verim. ta alu nadrz je mensi. ta olejova je alu. puvodniho tam moc nezustalo...
cuir píše: osobni zkusenost na STK pri dovozovce... technik si na svem vlastnim mobilu vygooglil jak vypada original a nazdar... vic ho nic nezajimalo... a to bylo vse dle platne legislativy a vse homologovane.
Vytknul mi kratky predni blatnik, neoriginal sedlo, natrubky na karburatoru, homologovane osvetleni ho nezajimalo..cinan tam prej napise cokoli a zkratka je to predelana motorka a takto v originalu nevypada tak nazdar...
chce to jit za technikem u ktereho to projde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) projde to
assassin píše: hazan si to uplne z prstu necuca, ja tem 60kg na prestavbe co je na foto verim. ta alu nadrz je mensi. ta olejova je alu. puvodniho tam moc nezustalo...
tak jsem trošku pogooglil.......,no takže není to 60kg,ale píšou "asi 45kg",bez světel,blinkrů,zrcátek......což neříkám,že je málo,ale 60kg je prostě nereálné.
Dolph-cz píše:
a pak k té hmotnosti-absolutně nereálné.vyhodil airbox,nahradil plastovou nádrž hliníkovým svařencem-tam neušetřil nic,i kdyby dal kované kola,lithium aku atd,tak by byl borec,aby dostal dolů 20kg,
60kg je sci-fi.
Třeba zhubl o 40 kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) projde to
Dolph-cz píše: tak jsem trošku pogooglil.......,no takže není to 60kg,ale píšou "asi 45kg",bez světel,blinkrů,zrcátek......což neříkám,že je málo,ale 60kg je prostě nereálné.
Jj pise, ze sundal 45. myslel jsem,ze tazatel vychazel z infa co je dostupne, nenapadlo me, ze si to vycucal z prstu - ja si jen pamatuju, ze to ma kolem 150ti kilo coz mi prijde fakt pekny. Cekal jsem puvodni hmotnost smr vetsi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) projde to
přece jen motor,rám,tlumiče,vše zůstalo původní.
výfuk,kola,aku,tam si dokážu představit sundat řekněme 15kg,ale kde našel dalších 30kg??jako fakt čumím,pocitově to musí být brutální rozdíl.
Naposledy editováno 21.01.2019 18:00:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) projde to
Dolph-cz píše: assassin> na rovinu,mně se ani těm 45kg nechce moc věřit.i to je brutální číslo.
přece jen motor,rám,tlumiče,vše zůstalo původní.
výfuk,kola,aku,tam si dokážu představit sundat řekněme 15kg,ale kde našel dalších 30kg??jako fakt čumím,pocitově to musí být brutální rozdíl.
spis si myslim, ze zvazili rozdil hmotnosti u natankovany moto pred a po. ono tech 191 suchejch co udava ktem bude dost optimistickejch - ja mam treba u TL v dokumentaci 187kg sucha. Pak uz docela velkej rozdil udela i polovicni nadrz.
ono tam vlastne nic jinyho nez motor ram a tlumice nezustalo. na tech cca 160ti kilech je i janek se svym TLS a na pohled bys krom lehkejch kol rekl, ze to je normalni tele....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) projde to
assassin píše: spis si myslim, ze zvazili rozdil hmotnosti u natankovany moto pred a po. ono tech 191 suchejch co udava ktem bude dost optimistickejch - ja mam treba u TL v dokumentaci 187kg sucha. Pak uz docela velkej rozdil udela i polovicni nadrz.
ono tam vlastne nic jinyho nez motor ram a tlumice nezustalo. na tech cca 160ti kilech je i janek se svym TLS a na pohled bys krom lehkejch kol rekl, ze to je normalni tele....
téma s teletem jsem sledoval a ten tam odlehčoval opravdu co se dalo a i nedalo.to šlo až do extrémů a dostal se na 160kg ,suchou hmotnost mají +- stejnou a kačenu stáhnul až na 150kg?
no tak asi nekecá,ale uvěřit se mi to nechce,možná,že míchali dohromady suché a mokré hmotnosti(tak jak píšeš),to se pak lehce plácá po zádech,že má s plnou nádrží o 45kg méně,když má nádrž menší o 10litrů......
Dolph-cz píše: téma s teletem jsem sledoval a ten tam odlehčoval opravdu co se dalo a i nedalo.to šlo až do extrémů a dostal se na 160kg ,suchou hmotnost mají +- stejnou a kačenu stáhnul až na 150kg?
no tak asi nekecá,ale uvěřit se mi to nechce,možná,že míchali dohromady suché a mokré hmotnosti(tak jak píšeš),to se pak lehce plácá po zádech,že má s plnou nádrží o 45kg méně,když má nádrž menší o 10litrů......
Ta ktm je je modernější stroj, myslim, ze ten zaklad bude lehčí - to co Janek vse narocne odlehcoval to na tom SM ani neni mam za to ze hazan rekl ze proti origo smr shodil 100 liber a oni to berou proti zvazené tzn mokré hmotnosti - stejne jako vykon spis udávají na kole - a redaktor do článku doplnil hmotnost suchou, protoze to je ta co se uvádí v ofiko dokumentech.
Naposledy editováno 21.01.2019 20:24:04
2 reakcí na tento příspěvek projde to
K tematu: s STK nebude vubec zadnej problem, protoze jestli majitel neresi "poladeni" za 200k+, tak snad pujde "poladit" i tu STK
2 reakcí na tento příspěvek projde to
1 reakcí na tento příspěvek projde to
16,5 vpredu a 17vzadu je setup co se jezdi na SM - koupis na to SM slicky... coz je kvuli STK nesmysl, na 16,5kolo nesezenes vzorkovou pneu...
Levna sranda to nebude. Kazdopadne Hazan je muj oblibenej stavitel. Vetsinu tech veci dela sam, ruco... tzn jen nesklada motorky z dilu z katalogu. A jeho design mi prijde, ze ma hlavu a patu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mizí voda KTM 950 Supermoto | Johnysamec | 23 | 3.11.2022 v 12:56 Pepa919 |
Startér Ktm 950 sm KTM 950 Supermoto | Gotie77 | 7 | 30.7.2022 v 13:13 mmks |
Propad výkonu, laďák a směs lc8 KTM 950 Supermoto | P-man | 6 | 21.6.2022 v 10:14 slanyf |
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Balkánek KTM 950 Supermoto | S3164181 | 9 | 10.6.2021 v 11:14 Foresterr |