Ta Honda se mi hrozně líbí, je spolehlivá, nenáročná na údržbu, supr na začátky, legálnost na silnici, lze to vzít do lesa, jezdit do práce, na blbnutí, i na nenáročnou enduro trať.
Je mi jasný, že MX motorka je na to vhodnější, ale ta sebou nese spoustu dalších nevýhod. Tak co myslíte?
1 reakcí na tento příspěvek Offroad marathon s 18kw motorkou
Jel jsem jeden na TTčku a motorka dostává nafrak...
Jinak na AJP PR5 koukám ze dvou pohledů...(maraton sem tam i nějaká AJP jede..) :
1) ta motorka je dobře myšlená - nemá výkon právě proto, aby vydržela, lehkost, užití...
2) je to takovej čínskoevropskej slepenec - prodejní cena neodpovídá qvalitě dle mě a otázka ND (stále neexistující ceník ND, dostupnost servisu a ND pouze u p.Procházky..?).....Ale majitelé by ti poradili určitě líp...
Naposledy editováno 31.01.2019 07:54:35
sirr píše: puod : s CRF250L by jsi pravděpodobně trať offroadmaratonu obkroužil, ale na závodění to rozhodně není ... ! Ta motorka podobný terén zvládne, ale než bys natom objel 1. kolo, tak už bys dostávál kolo od soupeřů na závodních motorkách a "překážel" bys a odradí tě to pokračovat..., stratuje i přez 200 motorek a je to celkem maso...obzvlášť na krátké trati..
Jel jsem jeden na TTčku a motorka dostává nafrak...
Jinak na AJP PR5 koukám ze dvou pohledů...(maraton sem tam i nějaká AJP jede..) :
1) ta motorka je dobře myšlená - nemá výkon právě proto, aby vydržela, lehkost, užití...
2) je to takovej čínskoevropskej slepenec - prodejní cena neodpovídá qvalitě dle mě a otázka ND (stále neexistující ceník ND, dostupnost servisu a ND pouze u p.Procházky..?).....Ale majitelé by ti poradili určitě líp...
Díky moc za odpověď, jsem rád, že jsem to téma nakonec založil Přesto že se může offroad marathon na prvni pohled tvářit jako hobby závod s příchutí dakaru, tak to jsou docela ostrý závody v docela ostrým terénu Projet se dá hodně věcí s čímkoli, ale stresovat se tím, že člověk ucpává trať, to nikdo nechce. Takže teď spíš řeším lokální mx tratě a jak na to, abych zkusil enduro, ale docela jsem překvapenej těma cenama strojů, pod 100t. skoro nic, oproti silnici velkej rozdíl. Honda je hodně soft a AJP máš pravdu, dá se to ale pochopit, nese sebou holt nevýhody neznámé značky (ND, cena, následný prodej, atd.).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8316 | 28.5.2024 v 08:56 Deadman |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |