Poprosím teoretikov,aby sa radšej zdržali a k téme sa vyjadrovali len ľudia s praktickými skúsenosťami.
1 reakcí na tento příspěvek ABS v teréne
Capan píše: Sete,opýtam sa ešte takto: je lepšie v teréne mať kombináciu predok zapnutý,zadok vypnutý,alebo všetko bez ABS. A prečo?
Mě to tak jak jsem to měl naprosto vyhovovalo. ABS se na předku na silnici hodí, obzvláště se špunty, v terénu mi nevadilo. Naopak na zadku jsem bez něj uměl žít i na silnici. A hlavně jsem nemusel myslet na to, abych před sjezdem ze silnice do offu zastavil a vypnul ho.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 5 | 19.7.2024 v 08:00 Ozzy_ |
KTM - dostupnost náhradních dílů [1, 2] KTM 1190 RC8, KTM 1190 RC8R, KTM 1190 Adventure R, K... | Kalanis | 38 | 14.12.2022 v 20:42 tenere |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... | brilu | 20 | 7.1.2019 v 10:06 Menhir |
KTM 1190 RC8 & KTM 1190 RC8R KTM 1190 RC8, KTM 1190 RC8R | kotel | 15 | 6.11.2010 v 14:56 Perňa_81 |