paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Moto na dloooooouhé cesty
Po 10 letech jsem se zbavil Monstera, se kterým jsem najel 90000 km (bez nehody) vesměs vše po zemích exSSSR. Svezení bylo parádní, ale je to motorka bez originální možnosti báglů/kufrů a jiných cestovatelských doplňků. Navíc se chci letos vydat k Bajkalu... A tak přemýšlím.... Střelbu už nejezdím, jasně že semtam když je pěkná cesta to osolím, ale je to spíše výjimka než pravidlo. Takže vybírám....

Nechci nic přetechnizovaného, cestuju sám a ne moc naložený (pokud něco potřebuji, tak si to v tom Rusku koupím, nic navíc sebou netahám), takže objem motoru nemusí být ani těch 1000....

Logicky se nabízí Multistrada 1000 DS (vzducháč, nic složitého) ale nebráním se i jíným univerzálům...

BMW 650 GS - sice jednobuch, ale podle mě o moc více vibrací, než na Monster 900 tam není....
Aprilia Caponord - sice jsem na ni neseděl, ale od pohledu se mi jeví vysoká (mám 175cm)
TDM 900 - totéž jako Caponord
V-Strom 650/100 - není to moc velká rozpočtovka?
CBF 1000 - na to jsem moc negativních reakcí nenašel
Transalp 650/700 - taky asi spolehlivá moto, ale při srovnání vůči GS 650 je asi Báwo lepší, ne?
Honda VFR 800 VTEC - ty budou už asi hodně vyhoněné, na ciferníku 50000 najetých km za 15 let je výsměch
Fazer - tuctovka, ale na dálky no problem

Budu rád za postřehy, nebo další tipy. Rozpočet 100k.

Naposledy editováno 02.03.2019 16:44:32

1 reakcí na tento příspěvek Moto na dloooooouhé cesty

2.3.2019 v 18:26 | Nahoru | #1
Gahan > chces rict, ze starsi VFR 800 s vyfukem na boku je lepsi? Triumph ne (trebaze se mi libi), protoze mi jej na Vychode nikdo neopravi pokud by se pokazil - stejne jako Aprilia

Destroyer > neni to moc velke?

(reakce na) Moto na dloooooouhé cesty

Skvělá odpověď, děkuji! 2.3.2019 v 19:17 | Nahoru | #2
Rado_> jezdil jsem obě verze, vtec asi 40t km Fi jsem měl 2x a asi 90t km ..jasný, vtec budí dojem sportovnější modernější motorky...ale
Vtec....rozvody řetězy , 2x napinak, někomu nesedí sepnuti od 7t otacek na full vykon. Pokud chceš laďaky lze koupit od 12t, origo kufry nic moc obsah
Fi....rozvod ozubená kola , kontrola ventilu, podložky , menší náklady na servis v tomto směru. Neřešíš homologaci laďáku.
Srovnání obou verzí....stejny posez, u Fi jsem měl dlouhodobě nižší spotrebu. Možnosti výbavy jako tlumic řízení totožná sada pro obě verze.
Na Fi jdou udělat různý “vychytávky “....zadní 8 paprskové kolo z vfr750, nevyhovuje Ti dual brzdy....pasuje tam komplet předek z Fireblade 06 apod....
V podstatě za 50t nákupní ceny a 10t servis/ doplňky máš cestovni motorku na dalších 100t km....
Jasný jsou modernější , novější , hezčí atd....ale většinou kdo ji vyzkouší je příjemně překvapený
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 109 Dnes v 23:05 Kofer
jaký olej Yamaha FZ1 Fazer venagsxr 9 Dnes v 18:53 Bugy36
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 Sidonius78 25 2.6.2024 v 10:37 combust
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 3 31.5.2024 v 06:04 ALFA70


TOPlist