1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu
1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu
8enil píše: díky za odpovede. no mna hnevá to, že aj motorka je funglovka a už len predstava, že ju rozoberám po 3 dnoch a 150 km je odporná. navyše kolesá sú červené a bojím sa, či to vyzúvací stroj nepoškodí - ten lak.
jaký ´´rozoberám´´...jen sundáš zadní kolo....
....jsou týpci co jí po 3 dnech a 150 km vyndavaj z kopřiv....buď rád za knot hele
1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu
Takhle je správný postup. A jezdit s knotem 150 a doufat že nevystřelí je hazard.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu
1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu
dojel sem hromadu knotu az do smrti pneu (a to i pri rychlostech nad 280 kmh) a mel problemy jen jednou, kdy prvni knot utikal, tak se vyndal a dal se tam novy. ten novy vyletel, i dalsi a dalsi. pak sem prezul pneu. problem byl s tim vyndanim toho prvniho knotu, to by se evidentne nemelo delat, asi lepsi tam pridat druhej, ale prvni nevyndavat. a samozrejme je treba spravne aplikovat - vulkanizator do diry i na knot a s knotem v dire zatocit (viz Virago).
pokud je to zadni guma, tak i vylitnuti knotu neni takova tragedie a da se celkem ustat (zalezi na spouste okolnosti, ale v 99% jo).
Davecherokee píše: I opravy pneu mají svoje pravidla, knot je pouze nouzová oprava, ten kdo s tím bude jezdit činí tak na vlastní nebezpečí, pneu servis takovou opravu vůbec nesmí provést, musí provést tzv trvalou opravu zevnitř.
Správně a když se provede tzv. trvalá oprava zevnitř tak s tím bude jezdit na cizí nebezpečí.
Bubrak-ZX10R píše: ...samozrejme je treba spravne aplikovat - vulkanizator do diry i na knot...
Dobrá připomínka To je další věc, na kterou se zapomíná. Ten trn, kterým se díra protahuje a začišťuje, by se měl máznout lepidlem, aby se dostalo dovnitř a na stěny průpichu. A poslední chyba která mě napadá je, že lidi nezarazí ten nástroj, kterým se zavádí knot, až po rukojeť. Tím pádem je uvnitř knotu příliš malý kus a nemusí pak vydržet na místě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava defektu
Gugulek píše: Knot se má podle návodu použít na nouzové dojetí do pneuservisu, kde by správně měli gumu vyzout a zkontrolovat zevnitř, jestli není poškozený kord. Díru následně nalepit hřebíkem.
Takhle je správný postup. A jezdit s knotem 150 a doufat že nevystřelí je hazard.
Tak by se to mělo dělat. Drtivá většina pneuservisů opravuje knotem. Aspoň moje zkušenost. Nejdřív ti daj přednášku o tom že musíš vyměnit gumu a pak když zjistí že žádnou nemaj tak tam nacpou knot. Nechce se jim to zouvat.
Naposledy editováno 28.03.2019 22:51:58
Buznapsí píše: Tak by se to mělo dělat. Drtivá většina pneuservisů opravuje knotem. Aspoň moje zkušenost. Nejdřív ti daj přednášku o tom že musíš vyměnit gumu a pak když zjistí že žádnou nemaj tak tam nacpou knot. Nechce se jim to zouvat.
...jj,taky podobna zkusenost1 reakcí na tento příspěvek Oprava defektu
Davecherokee píše: Všichni koukaj jaký DOTko mají gumy, vybírají ty nejlepší pneu, kupují si drahý přilby, serou si na motorku ukazatel zařazené rychlosti a jiný píčoviny, řešej power commandery a laděný výfuky, nechávají si šít kombinézy na míru a pak ty kokot jezdějí s knotem v gumě.. no to mě poser.....
tyhle lidi prave ne, to si spatne pochopil.
Naposledy editováno 03.06.2022 06:43:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |