globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
Ahoj, nemáte někdo zkušenost s tímto udělátkem Rottweiler Fueling Dongle 690/701 https://ktmtwins.com/products/rottweiler-performance-fueling-performance-dongle-ktm-690-husky-701.
Prodává se v USA i Holandsku.

Udělátko by mělo eliminovat cukání motoru v nízkých otáčkách . Zvyšuje bohatost směsi v nízkých otáčkách (viz popis funkce na stránkách prodejce).
Dle rádoby recenzí na stránkách prodejce, s tím jsou všichni spokojeni.

Tak nevím jestli udělat pokus, nebo jestli to tu už někdo koupil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

24.3.2020 v 07:38 | Nahoru | #1

assassin píše: husq: vodotesnej konektor za 7kc ? mno a strihani origo svazku kvuli usetrenym 150Kc (zhruba tolik tipuju, ze bude ten konektor z japonska)

jinak teda ty odhady casu o tom jak dlouho ktera prace trva… oholit draty, nastrihat buzirky, nakrimpovat, zatavit …. 10min myslim ze uz jen nakrimpovat ty miniaturni nozicky rezistoru do kontaktu konektoru muze cloveka dost potrapit.

no nic, to jen me to zajima, takovejhle operaci jsem za svuj zivot delal stovky a vetsinou je z toho hodina, spis vic….


To uz asi zalezi na sikovnosti a obratnosti konkretniho kaskadera.
Ja myslim ze pokud se clovek venuje motorce jakozto zajmu a konicku (vlastni motorce) tak vstupem do garaze nespousti pichacky, aby si to pak pronasobil cifrou 450kc/hod.
Vodotesnej konektor za 7kc poskytne cinan/ vrakoviste/zasoby v garazi...
To ze v original svazku nemam ultra japonskej original konektor me opravdu netrapi.
Vytahovani SAS z motorky mi trvalo cca hodku... Nahrada konektoru (krimpovani 2ks konektoru na draty a odpory) max tech 10minut. "vyfenovat" buzirky je na 8 vterin... Izolace se sundava klestema. Max 10vterin na 4 dratech...
To vidim vetsi voser pri pajeni XT90.

Ps : Strihani origo svazku nepatri mezi smrtelne hrichy.
Navig se mrkni jak vypada ten rottweiler "plug" na odpory misto sas a filtru... Odpor ve fastonech bez konektoru. To je i pro me vyssi divci.

Naposledy editováno 24.03.2020 07:49:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

24.3.2020 v 07:58 | Nahoru | #2
husq701> ja se nechci zastavat rottweileru, spis me zajimaj ty jasny postupy. ono konektor z vrakace se krimpuje docela blbe, to same ze stareho svazku - tzn potrebujes do konektoru odnekud sehnat nove piny … takze zbejva uz jen ten cinan a tam si taky nejsem jistej tim, ze sezenes automotive tesnenej konektor za 7kc (proste v radu desetikorun)

me tady bavi ten kontrast, kdy ma pulka diskutujicich po kapsach specialni konektory a naradi a zmaknou praci co dela profik hodinu za par minut… a hned vedle je mission impossible povoleni sroubu atd

ad 10min, proc ne, ja se jen ptal. ja budu deset minut jen hledat horkovzdusku a prepojovat s jinejma pristrojema v prodluzce...

Naposledy editováno 24.03.2020 08:00:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro ondrej-ek 3 18.5.2024 v 06:34 krokoš
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM W.Geronimo 16 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06


TOPlist