Už jsem na toto téma četl pár zahraničních diskuzí, ale zajímal by mě názor vás - českých motorkářů.
Jaké máte zkušenosti s motory KTM 990 LC8, resp. jaké nejvyšší nájezdy jste viděli na 990 Adventure/SM/SM-T/R ?
Je 60.000 km na tento motor už dost (za předpokladu nezanedbané údržby) ?
Zajímají mě jen reálné zkušenosti, tak prosím bez teoretiků, díky

1 reakcí na tento příspěvek Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8
Na to reálnou odpověď možná u žádné motorky ani nedostaneš. A v případě dodržené údržby ten počet km je nepodstatný když nevíš co se už v motoru všechno měnilo

Naposledy editováno 02.04.2019 13:17:26
1 reakcí na tento příspěvek Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8
Je mi jasné, že když na to někdo sere a jen jezdí, tak se spíš něco posere. To ale není můj případ.
Pak jsou motory, u kterých se určité závady po nějakém nájezdu můžou objevit(a to i v případě řádné údržby). Proto se ptám, jestli má někdo takové zkušenosti s motory LC8. Sám mám najeto asi 45.000 km a bez problému, ptám se spíš ze zvědavosti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8
Tady na fóru denně přibude plno různých příspěvků. Musí být skvělý pocit se ke všemu vyjádřit podobně ,,vtipnou" poznámkou, jako byla tahle


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8
Ktm jsou obecne servisne narocnejsi stroje to se vi
Kolik jakej motor vydrzi zalezi na spouste suznych faktoru - udrzba, stesti...
Motor kterej jezdi hard teren, nebo v narocnych podminkach - pisek, brodeni - tak muze umrit daleko driv nez na 60ti tis.
Motor kterej se nekde na pohodu vozi po dalnici a vse se meni v predepsanych intervalech nebo driv nejspis nakrouti tech 200+
Ja uz jsem mel minimalne 2x menit pist, rozvody atd - zkousim, jestli to vydrzi 4x vic nez je predepsane - nikdo to nevi jestli to da - kdyz to tam spadne, udelam komplet motor no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8
DRN. píše: assassin> U čeho to testuješ?
Kdyz to vezmu do detailu tak u vseho

Konkretne jsem myslel ktm sx-f450
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8

PS rejpu, protože jsem očekával příspěvky opravdu z vlastní zkušenosti s LC8, tak sorry
RychlejSolista píše: assassin> Ahoj, ty jsi taky nikdy LC8 dlouhodobě nejezdil, viď? Ale teorie dobrá - více namáhaný motor vydrží méně, než nepříliš namáhaný. To by mě nenapadlo. Je vidět, že ti to pálí
PS rejpu, protože jsem očekával příspěvky opravdu z vlastní zkušenosti s LC8, tak sorry
Ne, dlouhodobe jsem na lc8 nejezdil. Ale jsem v jednom motoservisu vic nez doma (odborny poradce


Treba jedna lc8 je tam otevrena co mesic, za poslednich pul roku 2x nova spojka atd atd
Naposledy editováno 02.04.2019 14:46:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8
DRN. píše: assassin> Myslel jsem si to. Ale tak co, pokud ti nevyletí ojnice tak tu ktm uděláš komplet, horší by to bylo u tý duc, ale ta se ti stejně nelíbí, ne?
duc se mi libi, jen to svezeni je takove...ehm... moc "zavodni" ....
u ktm to doufam jeste sezonu vydrzi... no a kdyz to tam spadne tak se uvidi :D ojnice by prasknout nemusela, spis ventil a zalezi jak hodne to rozseka hlavu...
RychlejSolista píše: assassin> Ahoj, ty jsi taky nikdy LC8 dlouhodobě nejezdil, viď? Ale teorie dobrá - více namáhaný motor vydrží méně, než nepříliš namáhaný. To by mě nenapadlo. Je vidět, že ti to pálí
PS rejpu, protože jsem očekával příspěvky opravdu z vlastní zkušenosti s LC8, tak sorry
Tak treba u Kuby do kteryho ses sral to bylo z vlastni zkusennosti. Prestalo mu to okolo 30 tkm radit, respektive slo to dost ztuha. Uplne stejna vec se stala me , okolo 80 tkm to bylo uz celkem nesnesitelny. Ten motor mam na stole, este jsem ho nepulil, vymenil jsem ho za jinej. Ja tedy pokud bych nemusel tak LC8 , ktera ma nalitano pres 100tkm bych nebral, pokud by to nebylo extremne vyhodny. Znam nekolik lc8 ktery chcijou volej z pod valcu a maj nalitano okolo 70k, beres to jako zavadu nebo jeste cajk ?
2 reakcí na tento příspěvek Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8

Gugo -> Nezastávej se Kuby, on to nepotřebuje. Hodil sem jakýsi vtípek, tak jsem mu na to akorát patřičně odpověděl. Je to velký kluk a určitě to nějak zvládne

Jinak by mě zajímalo, co bylo za problém s oběma KTM, tahle informace mi toho jinak moc neřekne. Jsi si jistý, že jsi během výměny třeba nezapomněl doplnit olej?
A že z pod válců najednou po 70t km chcije olej? Zjišťoval jsi u ,,nekolika lc8" proč se to stalo?
Assassin -> Díky za reakci. Jsi-li samozvany odborný poradce, poraď mi, jak dosáhnout toho, aby se zde objevovaly příspěvky k tématu anebo alespoň z vlastní zkušenosti, jak jsem prosil už na začátku..
Jinak píšeš o jakémsi lc8, co je u vás co měsíc - co s ním je ? A co konkrétně odešlo na té spojce? Já mám na původní najeto 45t a bez problému a to jí nešetřím.
Naposledy editováno 02.04.2019 20:01:41
RychlejSolista píše: KubaLC8> Ahoj Kubo,
Tady na fóru denně přibude plno různých příspěvků. Musí být skvělý pocit se ke všemu vyjádřit podobně ,,vtipnou" poznámkou, jako byla tahle
Ahoj sólisto, několikrát týdně se zde řeší stejně hloupej dotaz, jako jsi položil. Proto jsem reagoval jak jsem reagoval. Proč hloupej? Protože na tvoji otázku neexistuje odpověď. Úplně stejně jako jedna vlaštovka jaro nedělá v případě nájezdu 200tkm+ tak úplně stejně nemá žádnou vypovídající hodnotu to, že já jsem kvůli řazení půlil ve 45tkm (jak psal gugo).
RychlejSolista píše: Okey kluci, jak chcete
Gugo -> Nezastávej se Kuby, on to nepotřebuje. Hodil sem jakýsi vtípek, tak jsem mu na to akorát patřičně odpověděl. Je to velký kluk a určitě to nějak zvládne
Jinak by mě zajímalo, co bylo za problém s oběma KTM, tahle informace mi toho jinak moc neřekne. Jsi si jistý, že jsi během výměny třeba nezapomněl doplnit olej?
A že z pod válců najednou po 70t km chcije olej? Zjišťoval jsi u ,,nekolika lc8" proč se to stalo?
Assassin -> Díky za reakci. Jsi-li samozvany odborný poradce, poraď mi, jak dosáhnout toho, aby se zde objevovaly příspěvky k tématu anebo alespoň z vlastní zkušenosti, jak jsem prosil už na začátku..
Jinak píšeš o jakémsi lc8, co je u vás co měsíc - co s ním je ? A co konkrétně odešlo na té spojce? Já mám na původní najeto 45t a bez problému a to jí nešetřím.
Jelikož jsi tema založil, muzes si ho moderovat - schovávat příspěvky, banovat uživatele atd.
No spojka byla rozsekana na tisíc kousku, asi to majitel šetří min nez ty (jezdi rally).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8
Vůbec to není hloupý dotaz, naopak by mě zajímaly konkrétní zkušenosti. A i kdyby byl, nikdo vás nenutí reagovat.. A že jsem založil dotaz v tématu vlastně jen ze zvědavosti? No, od toho to tu je, ne?
assassin píše: duc se mi libi, jen to svezeni je takove...ehm... moc "zavodni" ....
u ktm to doufam jeste sezonu vydrzi... no a kdyz to tam spadne tak se uvidi :D ojnice by prasknout nemusela, spis ventil a zalezi jak hodne to rozseka hlavu...

1 reakcí na tento příspěvek Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8
je to motor z SM950 rok 2007. A tady zacina prave to co se ti tu ostatni snazi rict. Pokud tu masinu nema nekdo kdo tomu zaroven i rozumi, od novoty, tak pak nemas sanci zajistit, ze na ni byl delanej pravidelnej servis. Dalsi vec je ta, ze nikdy nevis jestli ukazalet najetych kilometru odpovida realite.
Protoze tohle SM ma na pocitadle necelych 40 000km.
Olej chcal uplne vsude i pod tesnenim valce, chcalo to kolem vsech gufer, kolem starteru a zkratka vsude kde bylo nejake gumove tesneni.
Driv jsem tam resil pretesneni spojkoveho pistku, navic to olej i pomerne dost zralo.
Kdyz motorka stala na miste tak z ni ten olej vylozene vykapaval ven. Muzu zajit do dilyna vyfotit ti olejove kolo co mi tu zanechala.
Motor jako takovej se tocil a i to pekne jelo... jen by jsi bez flasky oleje v batohu daleko nedojel.
Kdyz jsem to rozebral a napocital dily tak abych mel jistotu, ze to nikde nebude chcat, tak jsem se dostal na castku cca 20 000kc jen za material.
No a ted si vyber... ma ten motor nakrouceno 40 tisic a nebo vic? nekolika nasobne vic a je v takovem stavu protoze je to dobrej motor a ma najeto realne milion a nekdo tam delal velice poctive servis, ale zkratka pri takove porci kilometru uz to nebude nikde a nikdy lepsi.....
-.......a nebo na te motorce byla tak strasne zanedbana udrzba, ze jsou po 40 tisicich kilometrech kompletne zalepeny krouzky karbonem?
Proste jediny co si muzes...je hodit si korunou, protoze ja nemuzu rict jestli je to zanedbana udrzba a nebo je to stocena motorka ktera ma realne najeto milion......

1 reakcí na tento příspěvek Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8


Naposledy editováno 03.04.2019 10:32:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8

Já mám moto jako druhý majitel a z těch 45tkm jsem 25 najel já a naštěstí ani jeden z výše uvedených problémů mě nepotkal.
Každopádně se zeptám, jak to dopadlo s motorem 950, dal se dohromady?
1 reakcí na tento příspěvek Kilometrový nájezd na motorech KTM 990 LC8
Muzu ti sem zkopirovat podrobnej seznam, ale bude ti to k nicemu. Ono ty dily jsou pomerne levne..jenze kdyz je tech levnejch dilu moc tak se to nascita...motor zatim neni v kupe...cekam na dily.


Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 990 SMT [1, 2] KTM 990 SM-T | sqwer | 46 | 15.4.2025 v 10:07 Animals21 |
KTM 990 SMT zkušenosti z provozu KTM 990 SMT | Vesi350 | 20 | 26.6.2024 v 20:22 Koudy01 |
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T | pavoukczech | 22 | 25.8.2023 v 11:32 jara. |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |