1 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage
jestli ti někdo jako holce doporučil Californii tak neví o čem mluví, podle mě pro holku absolutně nevhodná motorka hlavně kvůli váze. Tedy pokud nemáš proporce horské vůdkyně.
Výhody :
hezká motorka - a to jako fakt
celkem nízká spotřeba dá se jezdit za 4.5 lt na 100 km
kufry , nošič, centrál, prostě plně vybavená moto
Nevýhody :
taková italská Jawa
těžká jako kráva
jízdní vlastnosti jsou o 20 let jinde oproti dnešním stojům
celkem veliké vibrace v rozmezí rychlosti od 90 - 110 km v hod, takže použitelnost na nic, když jedeš mín nebo víc, je to ok.
plexi jen na parádu, lepší jezdit bez něj.
dílenské zpracování trága.
Motocykl jsem vlastnil 4 roky, jsem rád že už ho nemám. Jsou mnohlem lepší Guzzi motocykly než tenhle koráb vhodný na jízdu rovně po dálnici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s Moto Guzzi California Vintage
Tak s nevýhodama příliš nesouhlasím.
V současné době jezdím Califu 1400 a dost hustě vytuněnou Sport 1200 8V.
Califu 1100 jsem jezdil také a jestli se mi po nějaké motorce stýská, tak je to rozhodně tato.
Měl verzi Tour.
Těžká jako kráva - má jen 250 kg s třema kuframa a kompletní kapotáží a navíc nemá nijak vysoko těžiště - viděl jsem v Mandellu děvčata jezdit na Audace 1400, která je o 80kg těžší a o dost větší.
Nestěžovali si.
Jízdní vlastnosti 20 let pozadu - no to jak to srovnáš, já tu svojí prodal před 3 roky a soudobým Harykům jsem se v zatáčkách jen uculoval. Samozřejmě když vlezu na Sportku, tak to jede úplně jinak a když vlezu na GSXR také. Máš li na mysli třeba srovnání se současným naháčem do 750, tak je stará Califa samozřejmě pozadu.
Nicméně motorka se vybírá srdcem a já bych si v současných odisplejovaných šišácích také vybíral dost obtížně.
Vibrace jsem v uvedených rychlostech nepociťoval - tak buď jsem hroch nebo jsi měl pondělní motor.
Plexi na verzi Tour fungovalo naprosto skvěle.
Za mne spíše lepší ochrana než na Califě 1400.
Dílenské zpracování - no je to kovářina trochu.
Letos mám trochu slabší nájezd, ale běžně na svých motorkách za rok najíždím cca 30.000 km. Califu 1100 jsem měl tři roky a řešil jsem běžnou udržbu, tj. kotouče, destičky, oleje, pneu a seřizování ventilů. Jo a měnil jsem občas žárovky. To k tomu tragickému dílenskému zpracování.
Jestli bych něco vyčetl tak slabý světelný tok na potkávačky. Ale moje Tour měla v základu dvě přídavné světla a ty to celkem řešily.
Califa je pro děvče v pohodě. Jen musí být (úplně stejně jako klouček) aspoň trochu vyježděná.
Naposledy editováno 18.11.2020 21:48:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám znalce Motoguzi California Moto Guzzi California 1100 Vintage | Zdeno-Námořník | 12 | 13.6.2023 v 19:56 Vladimir |
Moto Guzzi California 1100 Moto Guzzi California 1100 Vintage | fatman | 1 | 3.11.2021 v 20:14 Tom-K |
Pneu s bílou bočnicí Moto Guzzi California EV, Moto Guzzi California 1100... | fatman | 7 | 8.3.2020 v 15:12 rg250 |
Přemýšlím o koupi Moto Guzzi California 1100 Vintage | Zdeno-Námořník | 1 | 27.9.2018 v 13:56 motogart |
Jak vyndat motor Moto Guzzi California 1100 Vintage | Špageťák | 16 | 4.8.2017 v 19:10 mvmoto |