Téma: Prosím o pomoc při výběru NTV 650Deauville, TDM 900, BME 1100 r (GS)
6.5.2019 v 18:17
Zdravím, po třiceti letech se vracím na moto jsem medvěd 53/185/115kg. Koupil jsem FSJ 600 SW a povozil se, pak mi kamoš pujčil caponorda a to mě chytlo., takže SW šla z domu.
Kriteria: Cestování 30% ve dvou s babičkou 50kg , užívání si projíždění zatáček (žádná střelba), cenovka cca 70t.
Pročetl jsem kde co, ve výběru zůstalo to co je v popisu v pořadí TDM, Honda NTV-D BMW. U BMW mám starost, že v mě cenovce bude do moto s nájezdem okolo 100 - 170tis nutná větší investice (kardan, převodovka atd, ale líbí se mi. TDM,..asi univerzální stroj. NTV-D pohodovka kardan,...ale asi budou chybet koníci a hlavně krouťák. Pokud máte zkušenosti s jednotlivými strji vzhledem k mým požadavkům, nebo tip na jiné moto sem s nimi, budu rád.
Kriteria: Cestování 30% ve dvou s babičkou 50kg , užívání si projíždění zatáček (žádná střelba), cenovka cca 70t.
Pročetl jsem kde co, ve výběru zůstalo to co je v popisu v pořadí TDM, Honda NTV-D BMW. U BMW mám starost, že v mě cenovce bude do moto s nájezdem okolo 100 - 170tis nutná větší investice (kardan, převodovka atd, ale líbí se mi. TDM,..asi univerzální stroj. NTV-D pohodovka kardan,...ale asi budou chybet koníci a hlavně krouťák. Pokud máte zkušenosti s jednotlivými strji vzhledem k mým požadavkům, nebo tip na jiné moto sem s nimi, budu rád.
Anketa: Kterou moto pro 53/185/115 na pohodo cestování.
TDM 900
7
NTV-D 650
1
BMW R 1100 R
7
BMW 1100 GS
2
Hodně záleží na tom, zda budeš jezdit sám, nebo s batůžkem. Pokud sám, tak klidně stačí nějaká 650-700-800. Pokud ve dvou, tak je lepší větší obsah. U menších objemů se Stromem, Transalpem chybu neuděláš, Transalp je hodně podobný NTV-D. Pokud chceš něco levnějšího, tak KLE - levná, lehká, super ovladatelná motorka a v jednom to celkem i jede. Pokud Tě oslovil Caponord a seděl Ti, mohu se zeptat, proč jej nemáš ve výběru? Vím, je to Ital, ale pokud mu věnuješ trošku péče, tak je úplně super - je to tak trošku "supersport" v enduro kabátu, lze na něm jet celkem pilu. Caponord 1000 je hodně pohodlný pro jezdce i spolujezdce a má super ochranu proti větru a dešti. Pokud nezáleží na penězích, tak Caponord 1200 Rally je úplně super. Tím nehanim BMW GS, ale Caponordů tak moc na cestě nevidíš!
Edit: U obsahu 800 je super Triumph 800xc a novější...
Naposledy editováno 06.05.2019 19:10:27
Edit: U obsahu 800 je super Triumph 800xc a novější...
Naposledy editováno 06.05.2019 19:10:27
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o pomoc při výběru NTV 650Deauville, TDM 900, BME 110...
... ja hlasoval pro to eRko... jen aby bylo jasno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pomoc při výběru NTV 650Deauville, TDM 900, BME 110...
Rko se mi moc líbí ale mám obavu z věcí jako je abs, kardan a čerpadlo paliva což jsou 6 tisícovgé položky
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o pomoc při výběru NTV 650Deauville, TDM 900, BME 110...
A nejlépe německý bačkory,......
Tedy nevím kolik hodláš utratit, ale místo NTV650 Deauville bych se rozhodně poohlédnul po NTV700 Deauville( bráchovo profil s již neaktuální motorkou (přestal jezdit) je zde . Můj táta měl 650 a brácha 700 - oba ve stejné době, takže jsem měl porovnání. A řeknu rovnou, 650-tku bych už dnes nebral. Na 650 jsem měl takový “divný posez". I se svými 178cm jsem byl nahrbený a za chvíli mne bolely nohy ( a i jiné části těla ) . NTV700 má již např. el. vstřikování (nesmrdí, ve vyšších nadmořských výškách neztrácí výkon a "neprská"), lepší přední plexi, lépe svítí (čiré světlomety) a vypadá i mnohem lépe . Také posez byl OK.
Naposledy editováno 06.05.2019 20:47:24
Naposledy editováno 06.05.2019 20:47:24
Zase bych se toho Caponorda tak moc nebál. Nejspíše budeš kupovat ojetého, takže palivové rychlospojky a dobíjení bude vyřešeno předchozím majitelem. Takže jen se dobře starat a jezdit. Zase tak nevyzpytatelná motorka to neni. Ano, má své vrtochy a rozmary, ale pokud se ty mouchy vyladí, tak je to držák! Kamarád na Caponordovi objel už téměř půl světa - Balt, Balkán, jel na motosraz na Faro a vše bez problémů!!! Takže pokud Tě Caponord zaujal a jelo se Ti na něm dobře, tak jej nezatracuj. Když budeš mít smůlu, tak budeš mít +- "stejné problémy s BMW, s NTV-D,.... vse je o tom, jak se předchozí majitel staral."
Jezdil jsem na NT700V Deauville a syn na V-Stromu 650. Obě motorky považuji za spolehlivě držáky s dobrou spotřebou, při uvedených tělesných proporcich spíše pro jednoho. Na NT lepší ochrana proti nepřízní počasí, na Stromku lepší ergonomie (pohodlnější posed a poloha nohou) a hodně mi vyhovoval podvozek (ale svezl jsem se jen párkrát, není můj). Ještě bych na tvém místě kouknul na Yamahu XJ 900 a Yamahu BT1100 Buldog. Kardany, pohodlné, cenově dostupné a mně se líbí. Každá má jiný charakter, takže si můžeš vybrat, co ti bude víc vyhovovat. Přeji dobrý výběr
Zdarec. Těžko radit. Já mám Tdm 900, a jsem s tím spokojeně. Jezdím tak 70 % ve dvou, a žádné problém. Cestovní rychlost těch 100-130,bez problémů, a když potřebuji nebo chci tak valím i víc. Síla tam taky je. Tdm má 64 kW. Syn má stromka 650. Když to porovnám s tdm tak je tdm silnější a rychlejší. Z toho plyne, že mozku na ježdění ve dvou bych pod 60 kW asi nechtěl. Asi bych si přiklonil k tdm, BMW. I ten Caponord, ale mám známého, a pořád se mu to sere. Takže asi tolik.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o pomoc při výběru NTV 650Deauville, TDM 900, BME 110...
Ses kus chlapa, na nejakou 650 bych se vysral...
Caponord se mi vzdycky tuze libil, idealne kdyz to byl Rally Raid, z toho jsem mel vlhky sny. Je to divoch, v kterym je priskrcenej motor z RSV (pokud se pletu, opravte me).
Bmw - kdyz vis co a kde poridit, ceny dilu nebyvaj tak tragicky. Jen nesmi byt clovek blbej a kupovat originalni dily... Z vlastni zkusenosti vim, ze podvozek je u Baworaku proste liga. Motor je spolehlivej, blbu vzdornej vzduchac, ale ne vsem sedi projev boxeru.
Neres najezd...jsou to motorky, na kterejch ujedes fakt streku kilaku denne. A cena servisu je bezna, jako u kdejakejch motorek.
Jeste k tomu kardanu a koncovymu prevodu.
Me sel kardan srat, ale proto, ze davam motorce docela za usi. Na kardanu najeto 145000km cena 17000,- prepocti si to na cenu retezovych sad a jsi na tom mozna stejne... Mam r.v.2003. Na bigovi jsem menil retezovku skoro co rok. Hodne jsem jezdil.
A koncak, teda loziska v koncaku delas jednou za 60000km pokud maji vule. Nebo pokud se nevyserou, ale to je se vsim a vsude
Dodatek: dalsi vec je spotreba, na kterou se u motorek az tak nehraje, ale bawo jezdis 5-6/100.
Vykon ve dvou naprosto dostacujici. Posez hodne pohodlnej, podvozek genialni.
Edit dva: kurva, pisu o GS
Nevsimnul jsem si toho ,,eRka".
Naposledy editováno 07.05.2019 09:38:04
Caponord se mi vzdycky tuze libil, idealne kdyz to byl Rally Raid, z toho jsem mel vlhky sny. Je to divoch, v kterym je priskrcenej motor z RSV (pokud se pletu, opravte me).
Bmw - kdyz vis co a kde poridit, ceny dilu nebyvaj tak tragicky. Jen nesmi byt clovek blbej a kupovat originalni dily... Z vlastni zkusenosti vim, ze podvozek je u Baworaku proste liga. Motor je spolehlivej, blbu vzdornej vzduchac, ale ne vsem sedi projev boxeru.
Neres najezd...jsou to motorky, na kterejch ujedes fakt streku kilaku denne. A cena servisu je bezna, jako u kdejakejch motorek.
Jeste k tomu kardanu a koncovymu prevodu.
Me sel kardan srat, ale proto, ze davam motorce docela za usi. Na kardanu najeto 145000km cena 17000,- prepocti si to na cenu retezovych sad a jsi na tom mozna stejne... Mam r.v.2003. Na bigovi jsem menil retezovku skoro co rok. Hodne jsem jezdil.
A koncak, teda loziska v koncaku delas jednou za 60000km pokud maji vule. Nebo pokud se nevyserou, ale to je se vsim a vsude
Dodatek: dalsi vec je spotreba, na kterou se u motorek az tak nehraje, ale bawo jezdis 5-6/100.
Vykon ve dvou naprosto dostacujici. Posez hodne pohodlnej, podvozek genialni.
Edit dva: kurva, pisu o GS
Nevsimnul jsem si toho ,,eRka".
Naposledy editováno 07.05.2019 09:38:04
(reakce na) Prosím o pomoc při výběru NTV 650Deauville, TDM 900, BME 110...
Karaya1> k BMW platí přesně co píšeš. Mám 1150gs a naprostá spokojenost a to pohodlí
Jinak jezdil jsem i na r1100r a také paráda, ale osobně bych připlatil a koupil r1150r. Hlasoval jsem pro bawora.
Naposledy editováno 07.05.2019 09:55:58
Jinak jezdil jsem i na r1100r a také paráda, ale osobně bych připlatil a koupil r1150r. Hlasoval jsem pro bawora.
Naposledy editováno 07.05.2019 09:55:58
Doporučuji TDM 900 ,najezdil sem na ní 120 000 km bez jediného problému a pojezdil celou Evropu převážně ve dvou ,ani na 120 000 jsem nemusel dolívat olej od výměny do výměny jo a moje míry 188 /110 ,jezdilo se mě na ní paráda potom sem si koupil GS 1150 a jak sem měl radost tak sem ho po půl roce s radostí prodal .
Prosím o pomoc při výběru NTV 650Deauville, TDM 900, BME 110...
Boxer, řada nebo véčko... na každé to bude dost odlišné a nejlepší bys měl, kdybysis každou zkusil.
TDM bude nejsvižnější. NTV bude nejoplácanější plastem a asi nejpohodlnější na delší cesty, ale zároveň i nejslabší.
Boxery R a GS jsou si hodně podobný, hlavní rozdíl je výška a posez. R je křeslovitá, trochu do choppera. GS vzpřímený posez a široká řidítka. Z těch ze kterých vybíráš mají boxery největší sílu, ale oproti TDM jim dojde dřív dech(přes 140kmh nečekej žádnou hitparádu). Honda potáhne v celém spektru otáček zhruba stejně, unyle.
Jsem z podstaty zaujatá, ale v nejužším výběru bych měla TDM a GS, především kvuli výšce a univerzálnosti. Zatímco TDM je víc klasická motorka, GS má svérázný traktoroidní projev. Pokud si boxera zamiluješ, nemáš co řešit. Pokud ne, ber TDM.
TDM bude nejsvižnější. NTV bude nejoplácanější plastem a asi nejpohodlnější na delší cesty, ale zároveň i nejslabší.
Boxery R a GS jsou si hodně podobný, hlavní rozdíl je výška a posez. R je křeslovitá, trochu do choppera. GS vzpřímený posez a široká řidítka. Z těch ze kterých vybíráš mají boxery největší sílu, ale oproti TDM jim dojde dřív dech(přes 140kmh nečekej žádnou hitparádu). Honda potáhne v celém spektru otáček zhruba stejně, unyle.
Jsem z podstaty zaujatá, ale v nejužším výběru bych měla TDM a GS, především kvuli výšce a univerzálnosti. Zatímco TDM je víc klasická motorka, GS má svérázný traktoroidní projev. Pokud si boxera zamiluješ, nemáš co řešit. Pokud ne, ber TDM.
Jsem podobně figurálně řešený a i babička je téměř shodná s tou tvojí. Skončil jsem nakonec u zajímavého strojku, který má od všeho kousek. BMW K 1200 RS/GT.....čtyřválec (není to tak ucukané jako dvouválec), kardan, kapota proti nepřízni, 130poníků a krouťák 117Nm, šestikvalt, kufry jdou sundat a odnést, ABS v základu, hefty v teple, polohovací plexi a spousta nesmyslů nepotřebných k jízdě......ale příjemných nesmyslů. Jen je to šíleně těžké.....při jízdě to nevadí, ale šoupat s tím v garáži je porod.
Tak ať vybereš stroj, co ti bude dělat radost. Já přes počáteční obavy jsem spokojen - v cenové relaci, za co se dá sehnat pěkný kousek, lepší cestovní stroj v nabídce nebyl. Umí to na šestku ve městě i po dálnici, svižně i v alpských passech, přesun po Deutsche Autobahn 200+km/h trvale bez pocitu týrání stroje..........tak proč je to tak levné? - prý to není BMW, protože BMW je jedině boxer.....no a je to bez emocí, protože se to netřese a nerachotí to jako vylágrovaný. Emoce tam opravdu moc nejsou- vše to dělá tak nějak samo a přirozeně - mě a mojí bábě to vyhovuje.
Tak ať vybereš stroj, co ti bude dělat radost. Já přes počáteční obavy jsem spokojen - v cenové relaci, za co se dá sehnat pěkný kousek, lepší cestovní stroj v nabídce nebyl. Umí to na šestku ve městě i po dálnici, svižně i v alpských passech, přesun po Deutsche Autobahn 200+km/h trvale bez pocitu týrání stroje..........tak proč je to tak levné? - prý to není BMW, protože BMW je jedině boxer.....no a je to bez emocí, protože se to netřese a nerachotí to jako vylágrovaný. Emoce tam opravdu moc nejsou- vše to dělá tak nějak samo a přirozeně - mě a mojí bábě to vyhovuje.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o pomoc při výběru NTV 650Deauville, TDM 900, BME 110...
za ty prachy kupis peknu TDM900 alebo pekny Caponord,kde u Bmw za tu cenu kupis akurat mozno peknu GS650 a to je oproti spominanym hnoj ale budes mat napis BMW no .
A co třeba 3 vál po silnici to neuženeš a v ´´terénu´´bude záležet jenom na tom jakej jseš střelec.
Do ceny se vejdeš.
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/
Do ceny se vejdeš.
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pomoc při výběru NTV 650Deauville, TDM 900, BME 110...
rogyze píše: za ty prachy kupis peknu TDM900 alebo pekny Caponord,kde u Bmw za tu cenu kupis akurat mozno peknu GS650 a to je oproti spominanym hnoj ale budes mat napis BMW no .
Možná je HNOJ ale dojel až k vám do Asie tam pojezdil celej tejden a bez problému se vrátil zpět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pomoc při výběru NTV 650Deauville, TDM 900, BME 110...
kratkej01> když on se ptal na něco co trochu jede
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Záměna radiálních pneu za diagonáln... BMW R 1100 GS | Fetkins | 25 | Dnes v 11:42 MMARTINK |
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 75 | 9.11.2024 v 18:02 sery. |
Problém se startováním Honda NTV 650 Deauville | RudyHonda | 9 | 23.9.2024 v 11:15 crestik |
Jaké je těsnění na ose klapy karbur... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 8 | 22.9.2024 v 11:48 combust |
Teče benzín Yamaha TDM 850 | ladis321 | 7 | 21.9.2024 v 07:39 kokoška. |