paolo_novy Přidat reklamu

Téma: GSX-R - nechytne
SRAD 600 1997

Zdravím,
poslední dobou jsem tu pečený vařený, ale mám opět další závadu, nejspíše zaviněnou mnou.
Známý, co jsem to od něj koupil říkal, že pokud bude motorka chcípat na volnoběhu, nebo když stojí na místě a přehřívá se (+- 100 stupňů), mám kvůli těmto případům zvednout otáčky na volnoběhu, za teplého motoru.
Motorka má novou (jinou) hlavu, udělané vůle na ventilech a tak, nerozumím tomu moc, ale tohle říkal a zároveň motorku opravoval, takže to je pravda.
Jenomže jak jsem ladil, tak jsem to doladil tak výborně, že už to nestartuje. Startér točí a hovno se děje. Taťka říkal, že mám počkat až motorka zchladne a že svíčky vyschnou. Nicméně se tedy aspoň chci zeptat jestli to opravdu ten ''šroubek'' na to nastavování je a jestli jsem nedoje*** něco jiného.
Možná to tu už bylo, tak se omlouvám.

přikládám fotku toho, s čím jsem točil. Poté jsem to zatočil zpátky, jenomže to už se to nejspíše ''přechcalo''.



(je to prostor za levým bočním plastem)

Toto jsem provedl po tom, co jsem s motorkou přijel, tudíž při jízdě žádná závada asi nebyla.

Děkuji za odpovědi

Naposledy editováno 02.06.2019 18:30:07

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R - nechytne

3.6.2019 v 10:06 | Nahoru | #1
Jo, je to šroubek na seřízení volnoběhu. Pokud jsi ho nevyšrouboval úplně a nevyskočil tak ze závitu, tak se nic neděje. Až se ti to podaří nastartovat, tak tím šroubkem nastav volnoběh na nějakých 1400 až 1500 otáček - nevím přesně kolik má mít GSX-R, nejlíp se mrkni do manuálu. Pokud motorka chcípá na volnoběhu, tak není zahřátá nebo je ten volnoběh moc nízko, případně je špatně nastavená volnoběžná směs na karburátorech, nějakou závadu teď neuvažuju. A jen takový tip - když startuješ s plně otevřeným sytičem a nechce to pořád chytit, tak ten sytič zkus třeba po třetím čtvrtém pokusu stáhnout, abys to neutopil, to se mi párkrát stalo

(reakce na) GSX-R - nechytne

3.6.2019 v 17:34 | Nahoru | #2
MEK0TA> přesně to se stalo, že jsem to utopil. Večer jsme to rozdělali, sundali jsme nádrž, airbox, ten byl čistý, a potom to bylo krásně vidět.
4. karburátor byl plný benzínu, dokonce ten benzín aji přetekl a ten prostor celé levé strany byl od benzínu (myslím ten co je na straně u stojánku). Ve všech svíčkách benzín, takže jsme je vyndali, protočili motor bez nich a přepálili je. Z děr lítal benzín jako kdyby pršelo
Takže jsme to dali do kupy, motorka stejně nenaskočila, už byla slabší baterka.
No a dnes jsme to s nabitou baterií zkoušeli znovu a motorka chytá na DRC .
Je to zajímavé, avšak se pořád neví příčína toho, proč byl ten 4. karbec plný benzínu, až po víko. Ten známej říkal, že si myslí, že je nějaká vada na plováku karbece, ale já tomu nerozumím, takže asi tak.
Je to magie, ale díky za odpovědi!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... Doomguy 35 15.9.2024 v 21:21 Doomguy
Z HD na sportovnější moto [1, 2, 3] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSX-R 600 Strom96 70 27.8.2024 v 15:29 raidercz
Motorka nedobíjí Suzuki GSX-R 600 borec638 7 27.8.2024 v 14:02 Milos1
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... Doomguy 0 25.8.2024 v 10:34 Doomguy
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 6 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_


TOPlist