paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pitbike Stomp 170
 
7.6.2019 v 09:27
Dobrý den, dokázal by mi někdo poradit čím by to mohlo být?Problém je takový, že jsem si zakoupil nový motor značky Stomp o objemu 170 ccm s veškerým příslušenstvím. Stavím si pitbika od šroubku a před týdnem jsem montoval do rámu přesně tento motor, všechno zapojeno, řídicí jednotka, indukční cívka, karburátor spolu s těsněním a vzduchovým filtrem, svod výfuku, těsnění výfuku, koncovka výfuku, olejový chladič. Do karburátou jsem vůbec nešahal, nechal jsem vše tak, jak bylo, počítal jsem s tím, že je to už seřízené na tento motor. Po několikanásobném startování motorka vůbec neměla chuť chytnout. Nechytla ani jednou a po chvilce začal vytékat benzin z přepadové hadičky a benzín nepřestával téct. Takže hned kontrola jestli svíčka hází jisku, jiskru házela, tím jsem usoudil, že elektriku mám zapojenou správně a že to tím nebude. Jak mi tekl benzín z přepadu tak sem přemýšlel o tom, že se to možná uchcává, že je buď seklý plovák v plovákové komoře, nebo je už z výroby nastavená velmi vysoká hladina, tak jsem karburátor rozebral plovák seklý nebyl a hladina byla vysoká, tak jsem ohl plíšek na uzavíracím ventilu směrem nahoru aby se hladina zmenšila a z přepadu benzín už netekl. Benzín po ohnutí z přepadu přestal vytékat, ale motorka pořád nechtěla chytnout, ani sebemenší náznak, žkoušel jsem se sytičem, bez sytiče a pořád stejné. Tak sem si řekl, že bude špatně nastavená směs. Mám tam karburátor Kopii Mikuni VM28 a ten má šroubek bohatosti směsi zespodu, že se tam nedá dostat když je karburátor namontovaný, pokaždé co jsem chtěl zkusit pohnout se šroubkem jsem musel karburátor demontovat. Šroubek bohatosti směsi byl zašroubovaný snad skoro až na doraz, tak jsem si řekl že zkusím tu směs ochudit, že je třeba až moc bohatá, tak jsem šroubek vyšrouboval o 2 závity ven a motorka hned chytla, volnoběh držela krásně, ale při sebemenším přidání plynu na volnoběh okamžitě zdechla. Tak sem šroubek vyšrouboval ještě víc a zkoušel jsem dokuď motorka na volnoběh při přidání plynu už nechcípala. Šroubek vytočený skoro z 85%, že by skoro sám vypadl. Motorka sice drží krásně volnoběh, nekolísá, startuje na 1-2 našlápnutí, na volnoběh jde krásně za plynem do otáček, ale při jízdě je to neskutečné dusí se to, nejede to, a nehorázně to střílí do sání, jakoby se vracel nasáný vzduch z válce přes sací ventil zpátky do karburátoru a vystřeluje to až do filtru a občas se z toho zakouří. Při startech když se mi to nepodaří našlápnout na 1-2 tak potom jen při prošlápnutí mě kopne nakopávačka střelí zase do filtru a zakouří se. Vím, že by to mohlo být tím, že jsem to ochudil až moc, ale prostě jinak bych to ani nezkusil a nenastartoval, čím víc jsem směs obohacoval tím hůře to šlo nastartovat, nebo když už to chytlo tak po přidání plynu se to okamžitě zadusilo a zdechlo. Zkoušel sem to seřizovat snad už 100x, kontroloval jsem jestli není ucpaná tryska, obě trysky byly čisté a průchozí, nebo jestli není ohlá jehla, dokonce jsem zkoušel nastavovat i jehlu. Co jsem zkusil to bylo stejné, nebo ještě horší. A ještě čeho jsem si všiml že ten motor se neskutečně hřeje, po nastartování a běhu motoru tak 10 sek se nedá chytit ani výfukového svodu, po 2 minutách běhu na volnoběžné otáčky se motor doslova peče jako bych mu dával někde plnej kotel, ale přitom běžel jen na volnoběh. Srovnávali jsme to s kamarádovo taky novým 125 Lifanem a ani zdaleka i po delší jízdě tolik nehřál jako ten můj co bežel jen na volnoběh. Olej kontrolován několikrát, ten tam je, všechno jak by mělo být. Svíčka černá jak uhel a suchá. Benzín tam teče, odzkoušeno při sundaných hadičkách. Už si s tím nevím rady.

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike Stomp 170

9.6.2019 v 20:33 | Nahoru | #1
Problem solved.

Naposledy editováno 09.06.2019 20:34:23

(reakce na) Pitbike Stomp 170

16.12.2019 v 13:54 | Nahoru | #2
PitBoy> Ahoj, a čím to tedy bylo?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist